Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 10 oktober 2006, 13:08   #81
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Het was een prive organisatie met prive geld , niet iets opgezet door de politiek.
LOL....oesje de titel van dit forum... ??

Citaat:
Dat die jongen dus uit een familie met veel VB militanten kwam is toeval?
Tja misschien heeft de Janssen wel extra stemmen gekregen omdat hij ook een familie heeft met VB militanten ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 10 oktober 2006, 13:14   #82
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat die jongen dus uit een familie met veel VB militanten kwam is toeval?
U heeft het eindelijk door!
Zwarte Spion is offline  
Oud 10 oktober 2006, 13:20   #83
ni mäste bört
Vreemdeling

ni mäste bört's schermafbeelding

Standaard

hehehe,blijkbaar
LOL@ Zwarte Spion
ni mäste bört is offline  
Oud 10 oktober 2006, 13:21   #84
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ni mäste bört Bekijk bericht
nee, sukkel, dat die allochtonen JOU land aan't inpalmen zijn, is GEEN illusie.
En? Dat zijn belgen, net zo goed als jou en ik, waarom zouden die dan geen stuk grond mogen hebben? Zoals ze zich aan de belgische wetgeving houden ...
Citaat:
Dat hans uit een rechtsdenkende familie komt, wil dus zeggen dat VB hem persoonlijk is komen zeggen van 'ge moet die en die en die gaan neerknallen'
where is YOUR sense of reality???
Zeg ik ook nergens, maar de jaren van propaganda hebben ervoor gezorgd dat toen hij doorsloeg hij allochtonen afknalde, had hij opgegroeind in een pvda familie had hij misschien industrielen afgeknalt maar dat was niet het geval, hij kwam uit VB hoek en dus was zijn doel allochtonen, en dan is het VB volgens jou niet verantwoordelijk?
Citaat:
Ha, nee, niet iedereen die niet blank is kan terug naar land van herkomst, maar t mag wel es gaan ophouden dat die allemaal maar naar hier komen, en op de kap leven van de belgen(en de belgen die t zelfde doen, mogen ze van mij ook gerust aanpakken, daar niet van).
Er is al jaren een migratiestop, dus voor jou dan ook geen politiek vluchtelingen meer?
Citaat:
Hmm, en verkiezers gaan ronselen, mij niet gelaten, maar dat hij ALLEEN in de moskee is geweets, en bij allochtonen in't algemeen, DA'S allemaal maar ok, eh???
Yup, trek je oogkleppen nog maar strakker aan, je bent echt goed bezig!
Ik heb janssens zowel cafe's als moskee's zien bezoeken, waar haal je het dus dat hij enkel naar moskee's ging?Ik zou zeggen trek je verstand eens open, je hebt het nodig.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 10 oktober 2006, 13:22   #85
k9

Standaard

[quote=Tegendradigaard;2066608][quote]

^/quote]?
Citaat:
Tja misschien heeft de Janssen wel extra stemmen gekregen omdat hij ook een familie heeft met VB militanten ??
Zou kunnen de intelligentie van sommige VB'ers laat soms te wensen over.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 10 oktober 2006, 13:54   #86
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

[quote=k9;2066666]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Citaat:

?
Zou kunnen de intelligentie van sommige VB'ers laat soms te wensen over.
Huh?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 10 oktober 2006, 14:01   #87
k9

Standaard

[quote=Amon_Re;2066803]
Citaat:

Huh?
poging tot humor

k9 is offline  
Oud 10 oktober 2006, 14:05   #88
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
poging tot humor
Blijven trainen jong
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 11 oktober 2006, 10:17   #89
ni mäste bört
Vreemdeling

ni mäste bört's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En? Dat zijn belgen, net zo goed als jou en ik, waarom zouden die dan geen stuk grond mogen hebben? Zoals ze zich aan de belgische wetgeving houden ...Zeg ik ook nergens, maar de jaren van propaganda hebben ervoor gezorgd dat toen hij doorsloeg hij allochtonen afknalde, had hij opgegroeind in een pvda familie had hij misschien industrielen afgeknalt maar dat was niet het geval, hij kwam uit VB hoek en dus was zijn doel allochtonen, en dan is het VB volgens jou niet verantwoordelijk?Er is al jaren een migratiestop, dus voor jou dan ook geen politiek vluchtelingen meer?
Ik heb janssens zowel cafe's als moskee's zien bezoeken, waar haal je het dus dat hij enkel naar moskee's ging?Ik zou zeggen trek je verstand eens open, je hebt het nodig.
Ik had t over onze burgemeester, niet over janssens. Enfin...
Sjah, belgische wetgeving, maar zolang ze naar hier komen, hun BEelg laten maken, maar verder zich in hart en nier Turk of weet k veel wat voelen...BUITEN ERMEE.maja, je hebt mn post in allochtonen in de VB niet gelezen, me dunkt...Dan zou je weten hoe k erover denk

En, veel mensen, ook mensen die niet rasistisch zijn, vonden die 0110 optredens maar hypocriet. Wat halen ze uiteindelijk uit??? NIKS!

U.N.
ni mäste bört is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be