![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens Bourgois is niet de enige die ze willen van NVA |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Troost u, Jan, uw eergevoel zult ge nooit moeten bewijzen! ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Er staat: navo-ambtenaren én Eurocraten. Het gaat dus over vele tienduizenden mensen. Maar bon.. dat vind jij dus geen serieuze verfransing. Ook een NVA-standpunt? Zijn jullie nu voor Euro-Brussel? Fijn zo.. waarvan akte! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In het EP werken welgeteld +/-7.000 mensen. (om van te zweten) En alle anderen zijn van bedrijven en diensten die met het EP en de NAVO zaken doen. Van mij mogen die overal wonen, want het zijn deze die hier voor duizenden Vlamingen werk zorgen, daar heeft uw kortzichtigheid nog niet aan gedacht zeker? Ik zou nekeer uw smoel willen zien als die bedrijven hier zouden vertrekken die dankzij Euro-Brussel hier gevestigd zijn! Daarom moet Vlaanderen er alles aan doen om de ligging en bereikbaarheid van de bedrijven te verbeteren! Het gaat hier over de Vlaamse economie. De verfransing stelt niks voor ten opzichte van de voordelen van de Vlaamse economie die dat teweeg brengt. Ik denk mij nog te herinneren dat de NAVO bijna voor die reden hier weg was, omdat er hier te beperkte faciliteiten te vinden waren zoals bereikbaarheid, vervoer, en ruimte. Er werd gekeken naar een goed bereikbare plaats voor de inplanting, men moest ver gaan zoeken. Daarom MOET die express er komen. Andere hoofdsteden zoals Amsterdam, Berlijn, Parijs hebben al jaren dergelijke lijn. Wij staan hier vog ver achter! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() De verfransing van de Rand en Vlaams-Brabant is dus bijzaak voor deze Niveaan.
En dan maar verwonderd zijn dat velen de Nivea niet als Vlaams-nationale partij beschouwen. Hoe zou het toch komen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik de situatie niet kennen rond brussel? Ik werk alle dagen in Brussel Het zijn niet de inwoners die voor de verfransing zorgenn, maar de lokale besturen. Als ze gewoon de faciliteiten afschaffen zullen ze niet zo snel in Vlaamse gemeenten gaan wonen denk ik. Want danpas moeten ze nederlands spreken. Dat is veel belangrijker dan die express ring om de verfransing tegen te gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Als de Nederlandstaligen Nederlands zouden spreken, dan zouden de Franstaligen het ook moeten doen. Trouwens superflamingant Vic Anciaux zegt zelf dat er helemaal geen problemen meer zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |