![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zou bijzonder grappig zijn moest dat via hun eigen muilkorfwetten gebeuren, niet? Gij nu weer?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 9 november 2006 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo! Doet het pijn Eric? Ben je bang? Ben je fysiek bedreigd? Ben je emotioneel bedreigd? Of lees je gewoon dat ik je nooit zal vergeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer uit posting 80: Citaat:
Je geeft me gelijk en je weet het niet eens. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 november 2006 om 19:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijne democraten. Eerst de nodige wetswijzigingen (waaronder de grondwet) om dan na een paar mislukte pogingen eindelijk de "juiste" rechters te vinden... Wat ne mens allemaal niet moet doen, om een partij die hem niet aanstaat, te verbieden.
En dan te denken dat het met goed bestuur zoveel eenvoudiger zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Leuk argument, probeer anders gewoon eens te weerleggen wat ik zeg.
"Als ik je morgen tegen kom in een vlaag van verkeersagressie en ik zeg dat je voor de rest van mn leven in mn geheugen gegrift staat. En dat je gewaarschuwd bent voor de rest van je leven" Dan vind je dat ook geen bedreiging?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gaf een interpretatie die mij meer voor de hand lag dan de uwe, lol.
Citaat:
![]() Citaat:
Muilkorfwetten moeten zodanig zijn dat ze naar willekeur kunnen worden toegepast. Ze moeten dus vage elementen hebben, een beetje zoals het "zogenaamde ras" uit de aangepaste antiracismewet. Logischerwijze kunnen ze dus in elke richting worden toegepast, voor, maar ook tegen de opstellers. Snappie snappie snap, de gekke krokodil? Citaat:
De Luc Van Braeckel log: Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar moesten de rechters, Annemans uitspraak een bedreiging gevonden hebben, dan hadden ze klacht neergelegd. Zo eenvoudig is dat. Laatst gewijzigd door Bob : 9 november 2006 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ah, hét argument ik wachte er al op. Citaat:
Wat Van Braekel te schrijven heeft zijn een opsomming van de antwoorden van VB-ers en de reacties van de tegenstanders zoals we er al honderd hebben gehoord. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Wat een gezeur zeg. De VBers snappen het weer niet. Dit is gewoon nen test om te zien hoe ge een bevolkingsgroep moet verwijderen uit de maatschappij. We moeten zeker zijn als we de moslims verwijderen dat alles correct gebeurt. Ge weet maar nooit dat er iets fout loopt en ze ons plots voor racist gaan uitschelden. Dus ge moet niet klagen. Ge zou beter meewerken dat alles vlot verloopt. Ge moet het zien als een opoffering voor uw vaderland. Als we alle vlamingen kunnen uitwijzen kunnen we dat met alle moslims ook. Allez courage é
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat ik in uw geheugen gerift zal staan is zeker. ik ben nogal potig, weeg 146 kg, en ben nogal redelijk sportief. dus u heeft alle redenen om mij goed te onthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 9 november 2006 om 20:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
![]() Citaat:
Ga je die brave madamme vergelijken met GEROLF ANNEMANS???? Ga je mij vergelijken met het VB, en de zotternijen van deze partij in mijn mond leggen? Vijzen aandraaien, schat! ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 november 2006 om 20:30. |
|||
![]() |
![]() |