![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Grootste staatsman 20e eeuw? | |||
Ghandi |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Hitler |
![]() ![]() ![]() |
9 | 16,98% |
Churchill |
![]() ![]() ![]() |
9 | 16,98% |
Roosevelt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,55% |
De Gaulle |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Tito |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,89% |
Kohl |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Gorbatsjov |
![]() ![]() ![]() |
9 | 16,98% |
Reagan |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Stalin |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Arafat |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Rabin |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,43% |
Dubcek |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De algemene definities van 'schoonheid' (tenminste wat de andere helft van de mensheid betreft) kunnen al eens evolueren. Een halve eeuw geleden propageerde iemand het ideaal van blond terwijl ik zelf bvb meer voor rood of zwart ben
![]() Maar kom, laten we bij het onderwerp blijven.
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() Allez zeg het nog maar een keer als je er een warm gevoel van krijgt.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() We zijn al off-topic en ik ben het eerlijk gezegd moe hetzelfde refrein te horen zonder dat er nieuwe argumenten komen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antoon, eigenlijk vond ik ons onderwerp inderdaad interessanter.
![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=2]Cléopâtre, dernier pharaon d'Égypte[/size] Er bestaat ook een strip-versie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat ieder "volk of Natie" nu eens zijn fouten uit het verleden toegeven.
Stellen dat het maken van 400.000 burgerslachtoffers geen genocide is omdat dit minder is dan 1,5 miljoen is nonsens. Stellen dat de Armenen begonnen zijn door naar de Russen over te lopen is zoals stellen dat de Vlamingen in WO I wegens de door de duitsers gevoerde "Flamenpolitik" naar de duitsers overliepen enz.. De belgische kolonialen zouden een paar miljoen zwarte medemensen hebben vermoord & intussen houden wij Leopold II inderdaad niet meer voor één van de grootste politiekers van de 19de eeuw, met een lichte schaamte zie ik nog altijd monumenten ter zijner eer en nachedachtenis staan. Wat ik uit de overlevering (van een turk trouwens) over Kemal pasja weet is dat hij alle niet-turkse volkeren die in het huidige Turkije woonden een bepaalde tijdspanne gunde om te vertrekken (wat vele Grieken, Armeniërs en Assyrische Christenen overigens deden) daarna volgde een onbarmhartige genocide met de collaboratie van de koerden (die mochten blijven !) Overigens kleeft er evenredig veel bloed aan de handen van de meeste "grote" politiekers van dit lijstje. Deze week kan je Kurt Vonnegut's "Slachthuis 5 of de kinderkruistocht" krijgen een antigletscherboek. We zullen de armenocide maar klasseren onder "Brugse Metten" zeker Skild ende Friend.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() kzou eerder stemmen op Napoleon Bonaparte of Otto Van Bismark, maar die zijn er niet bij. Om mij te beperken tot dit lijstje waaronder enkele massamoordenaars, dan denk ik dat ik op Rabin stem.