![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waar heb ik dat gezegd? Hé komaan zeg, hoe waren jullie resultaten? Geen stemmen is geen media-aandacht, anders moesten ze Boris de partij van de Hond ook zendtijd geven. Jullie bedoelen het wel goed hoor, en jullie zijn rechts, maar als je een serieus rechts alternatief wil, is er niet veel keuze.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Ik zie geen concentratiekampen.
Citaat:
En waarom ze nog niet is opgepakt ? Zoiets gaat niet zo vlot bij verkozenen. Daar is ook niemand echt happig op. Ze zou wel opgepakt zijn geweest als hier geen enkele twijfel over mogelijk was. Als ze luidkeels zou roepen "Heil Hitler", haar hakken tegen elkaar zou tikken en haar arm fier de hoogte in zou steken. Dat doet ze niet. Ze doet het zo, zodat diegene die zouden willen zien dat er meer mensen de hitlergroet brengen gelukkig zijn, en ze haar toch nog kan verdedigen tegen diegenen die toch iets meer naar het centrum neigen. Doet je dat niet aan iets denken ? Het hele standpunt van het Vlaams Blok tegenover de extreem-rechtse organisaties is precies hetzelfde. "We hebben er niks mee te maken (als jij dat liever niet wilt zien)". En ik hoor de kritiek al vanuit het rechtse kamp. En stel, *stel* dat jullie gelijk hebben en hier is geen enkel referentie naar een hitlergroet, dan moeten jullie toch op z'n minst toegeven dat mevrouw niet vooraan de rij stond toen het gezond verstand werd uitgedeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burgemeester
|
![]() Ze probeert de eed van een papiertje te lezen en kijkt daarna een beetje verbaasd over de commotie dus ik denk niet dat er sprake was van kwade opzet. En verder, waarom zou een vrouw van nota bene 61(?) jaar een nazi groet willen brengen? Lijkt mij bizar. Ik denk eerder dat mensen in het filmpje zien wat ze willen.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 4 december 2006 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog nooit over de macht van de massa-media gehoord? Laatst gewijzigd door Hans1 : 4 december 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Banneling
|
![]() Ik zie gewoon iemand die een eed aflegt. Die groet is voor mij geen Hitlergroet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat er mensen uit extreme kringen Vlaam Belang steunen is net normaal als er mensen uit andere extreme kringen SPa steunen of een andere partij. En ik hoor de kritiek al vanuit het rechtse kamp. En stel, *stel* dat jullie gelijk hebben en hier is geen enkel referentie naar een hitlergroet, dan moeten jullie toch op z'n minst toegeven dat mevrouw niet vooraan de rij stond toen het gezond verstand werd uitgedeeld.[/quote] Fout, het gezond verstand is bij de tegenstrever ver te zoeken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Toch curieus dat de andere raadsleden hun handje nooit op dergelijke wijze omhooghouden om de af te leggen. Zou het Blok-madammeken dit gewoontegetrouw doen ' avonds voor het slapen gaan ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Weinigen herinneren zich uw partijtje.
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze er nog niet eens het geluid bij durven laten horen, dan is het zonneklaar dat het hier gewoon om een loze beschuldiging gaat. Typisch weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb het filmpje gezien.
Conclusie: ik zie er niets verkeerd in. Een hitlergroet is het niet, hoe graag sommigen op het forum wel zouden willen. Onze koning Albert deed ook iets dergelijks bij zijn eedaflegging. Wat ik wel gezien heb zijn de overdreven insinuaties op deze thread.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik hoor geen "Heil Hitler, ik zie ook geen hitlergroet.
Als ik mijn hand opsteek om een vraag te stellen ziet dat er ook ongeveer zo uit. Much Ado About Nothing... |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens ben ik geen diehard VB'er, ik zie mezelf eerder als gematigd rechts. Maar dankzij het cordon en de daarmee gepaard gaande regenboogcoalities had ik tot voor kort geen valabel alternatief. Het gaat hier overduidelijk om een nietszeggend gebaar dat in de meeste eedafleggingen aan de orde is. Het past natuurlijk politiek correct als een verkozen lid van het VB met de arm omhoog staat. Zucht. ![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Eedaflegging van de nieuwe Mexicaanse president Calderon dit weekend. Zoek de verschillen...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn er nog wel meer die armgebaren maken bij een eedaflegging en die zitten heus niet allemaal bij het VB.
You never walk alone Laatst gewijzigd door another brick : 4 december 2006 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb nog een fotoke van anciau met hitler groet. maar weet niet hoe hier te plaatsten
Laatst gewijzigd door fernand : 4 december 2006 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En niet te vergeten door de mensen die een stem op haar uitbrachten.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cor: "Helemaal niet! Hoe kom je daarbij! Hoe durf je!" Jazeker: "Kijk eens hoe zenuwachtig hij reageert." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Die persoon op de achtergrond ziet er ook niet bepaald verbouwereerd uit.