![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() En niemand uit het politiek correcte wereldje, die zich de vraag durft stellen.
In hoeverre wil of kan de vader enige verantwoordelijkheidszin als ouder tonen, in heel dit drama. Had die man nu nog maar één keer gezegd... Was ik toch maar thuis geweest, dan was dit mss niet gebeurd... Nee, hij toont gen enkel 'schuldgevoel'. Het is precies of zen kinderen zijn omgekomen in één of ander "ongeval". |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Die zgz intrieste man gaf wel een sneer naar de hulpdiensten die niet bereikbaar waren!!!
Waarom moesten die kinderen naar Marokko om te begraven? Heeft de moeder daar inspraak in gehad??? De autochtone familie zal niets in de pap te brokkelen hebben en daar wrong ook waarschijnlijk het schoentje: islam opvoeding of niet. Ik denk dat we een andere klok zullen horen als de moeder het overleeft. Trouwens : dit geeft mij een déja-vu telkens een moslim slachtoffer wordt. Zou de staat de overbrenging betaald hebben? Laatst gewijzigd door omaplop : 6 maart 2007 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het moest eens andersom zijn. Dan zou je uitspraken krijgen als "barbaars monster doodt kinderen terwijl vader ouders bezoekt" Walgelijk gewoon. Ik zeg niet dat de vader geen fout heeft begaan, maar ik wil hem ook niet culpabiliseren voor een situatie die ik niet ken. Maar het is weer duidelijk dat hier het allochtonen-kaartje getrokken wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nergens zeg ik dat de vader de 'grote schuldige' is.. ik zeg zelfs niet eens dat hij schuldig is. Ik zeg alleen dat hij geen schuldgevoel toont!!! Hij is wel de vader hé, die zen plichten heeft in de opvoeding van de kinderen, en de plicht heeft zen vrouw hierin te steunen. Ook hierin toont hij geen enkel gevoel van spijt. Nogmaals, zen kinderen zijn niet omgekomen in één of ander ongeval hé!!! Ze zijn gedood door ZIJN vrouw, een persoon die je verplicht bent om bij te staan in het wel en wee van de kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tis toch wel triestig gesteld ,er gebeuren meerdere familiedrama's (jammergenoeg) per maand ,maar deze word duidelijk weer uitvergroot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn dan ook vijf (!) kinderen vermoord, dat is wel aanzienelijk meer dan het gemiddelde familiedrama he.
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij familiedrama's is het dikwijls de vader die tot moorden overgaat en nadien zelfmoord pleegt, zelden is het de moeder. Gewoonlijk gaat het dan nog over echtscheidingsproblemen. Hier is het een totaal andere situatie, dus lijkt het me normaal dat er over gepraat wordt. Waar zit in feite de vader van de vier dochters? De vader van het zoontje was nl. de tweede echtgenoot las ik ergens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerst ga jij een beetje zitten voorschrijven hoe iemand geacht wordt zijn emoties publiek te tonen. Je zit zelfs voor te schrijven wat hij zou moeten zeggen. Waar haal jij het vandaan dat die man zich tegenover jou of mij moet verantwoorden voor zijn vaderschap? En omdat hij dat scenariootje van jou niet gevolgd heeft ga je daar wat zitten bij fantaseren over de 'steun' die hij al dan niet zou gegeven hebben aan zijn vrouw. Je negeert bewust de woorden van de vader zelf maar toch weet je blijkbaar perfect wat er in die man omgaat. Maar omdat je het niet rechtstreeks durft schrijven, schuif je het maar tussen de regels. Alles verdraaien en kronkelen om het toch maar in een negatief daglicht te stellen. Wálgelijk.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achja,natuurlijk,die man zegt dan zomaar volgens u de naakte waarheid,lol. Ocharme,hij houd nog steeds van haar,das eerlijk gezegd helemaal geen bewijs,das zelfs een heel makkelijke reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah,dus jij weet dat die man zeker geen contact heeft gehad met de schoonfamilie?Of hoe zit dat?
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of hoe sommigen alle waarden op hun kop zetten. Laatst gewijzigd door baarle : 7 maart 2007 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat misschien eens uw kinderen vermoorden, liefst door hun moeder, maar door uw zus of uw buurvrouw volstaat ruimschoots. Mijn kop er af dat ge dan genoeg media-aandacht krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent een genie, Prof! Citaat:
Citaat:
De dag dat ik dat tegen mijn vrouw zeg, gaat ze lopen. Voorgoed, waarschijnlijk. En vice versa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Meer dan de helft van de vrouwen die een onderkomen zoeken in een van de Vlaamse vluchthuizen, is van allochtone origine. Het aantal allochtonen dat wordt opgevangen in een vluchthuis loopt gemiddeld op tot 53 procent. Dat blijkt uit de recentste cijfers van Steunpunt Algemeen Welzijnswerk, die woensdag in Het Nieuwsblad en Het Volk staan. Dat er zoveel allochtonen in de vluchthuizen terechtkomen, heeft veel te maken met het stijgend aantal thuisloze allochtone vrouwen. Eén thuisloze op de vijf is allochtoon. Oorzaken daarvan zijn onder meer geweld en zware conflicten binnen het gezin, maar ook uitsluiting op de arbeidsmarkt en in de huisvesting. "Wij weigeren nooit op basis van afkomst", zegt Kris De Groof van het Steunpunt Algemeen Welzijnswerk. "Maar als het vluchthuis volzet is, moeten we de mensen wel doorverwijzen." (DWM) toeval of...
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 7 maart 2007 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer "moet" iemand wiens kinderen vermoord worden schuldgevoel vertonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, dan kan ze natuurlijk moeilijk anders dan haar kinderen de strot over te snijden... |
|
![]() |
![]() |