![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Als je iemand maar lang genoeg martelt bekent hij alles. Van de Romeinen over de Inquisitie naar Mao, Stalin, Hitler en Bush; foltering is altijd efficiënt gebleken om de tongen los te maken zelfs wanneer er niets te bekennen valt. Het is niet omdat er een grote bewijslast tegen iemand is en het enige wat je nog nodig hebt een bekentenis is, dat je een vrijgeleide krijgt voor foltering. Zeker niet wanneer je zo onbescheiden bent om jezelf de grootste demo(n)cratie op aarde te noemen.
![]() |
#82 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er niet klopt is jouw rotsvaste overtuiging dat de "skyscraper Plaza Bank, Washington state" uit de bekentenis moet verwijzen naar de in 2006 opgerichte bank. Dat is een associatie die jij maakt, niet de tekst van de bekentenis. Hier heb je een lijst van alle wolkenkrabbers van Seattle, WA. Mijn kandidaat, de "Bank of America Fifth Avenue Plaza" uit 1981 staat er keurig bij. Jouw kandidaat, de skyscraper uit 2006, is me niet opgevallen (maar het is een lange lijst, misschien staat ie er alsnog bij). Bottomline is dat de associatie die jij maakt tussen de vage aanduiding "skyscraper Plaza Bank, Washington state" (vaag, omdat er zelfs geen stad bij staat) en de bank opgericht in 2006 helemaal niet vaststaat. Integendeel, er zijn echte skyscrapers die beter in aanmerking komen. Nu, mij niet gelaten, hoor. Ik wilde alléén maar helpen. Er zijn goede vragen te stellen over de bekentenis. De "plaza"-anomalie is echter nep, zuiver gebaseerd op een ongefundeerde associatie. Ze verzwakt de case maar. Maar zoals gezegd, mij niet gelaten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 maart 2007 om 09:28. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een beetje beschaafd discussiëren kan geen kwaad.
Citaat:
Citaat:
Mijn ideologie heeft als doel elke macht van de ene mens over de andere uit te bannen, de staat als machtsinstrument op te heffen en de uitbuiting van de ene mens door de andere onmogelijk te maken. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de man zegt in zijn opsomming wél letterlijk "Plaza Bank" en dat is op zijn minst vreemd, aangezien die bank dus niet bestond tot 2006. Misschien bedoelde hij een andere bank op één of andere Plaza in de staat, dat is best mogelijk. Maar ik vermoed gewoon dat het niet zijn eigen, letterlijke woorden zijn. Dat lijkt me de meest logische uitleg. Citaat:
Maar zoals je zegt: het is niet de enige en niet de belangrijkste anomalie. Ik ben in ieder geval tevreden dat de meeste reacties op de zgn. bekentenis er van ongeloof zijn. Op de meeste fora, op de website van de BBC, in de artikels van Time magazine, de Washington Post, enz wordt bijzonder kritisch gereageerd. Bij die kritiek sluit ik me aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En hoe pas je dat dan toe op de bekentenissen van Khalid Sheikh Mohammed?
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei, iemand die geen bal te maken heeft met de aanslagen zal ook geen specefieke info kunnen geven over de plannen zelf en dergelijke, betrokkenen,...
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het nu niet over aanslagen zou gegaan zijn in amerika en indien amerika de beschuldigde hier niet in handen zou gehad hebben zou men nooit met de twijfels afkomen. Enkel en alleen nu begint men erover omdat het over amerika gaat.
Deze arme man is natuurlijk onschuldig want de amerikanen hebben hem vastzitten en ondervraagt..toch logisch é ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 20 maart 2007 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het aanklagen van martelingen gebeurt zonder onderscheids des persoons. Citaat:
Een concrete vraag Illwill: geloof jij zijn bekentenis? Heb je ze gelezen?
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 20 maart 2007 om 12:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(waarmee ik niet gezegd wil hebben dat het hier om een 'onschuldige burger' gaat, maar het principe blijft hetzelfde)
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Khalid Sheikh Mohammed could be Ahmed Abdul Qadus:
http://iamthewitness.com/Bollyn-Ahmed-Abdul-Qadus.html KSM zou in 2002(datum arrestatie AAQ) gestorven zijn en misschien door deze geestelijke zieke man vervangen. http://www.atimes.com/atimes/South_Asia/DJ30Df01.html Laatst gewijzigd door eti1777 : 20 maart 2007 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik zeg anti-vs'er.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarmee je dus erkent dat de 'bekentenis' niet de man zijn woordelijke bekentenis is. Dat is alles wat ik wou zeggen. Zijn 'bekentenis' is dus niet van hem.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 21 maart 2007 om 03:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
You are the problem ...
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je doortrekt wat jij hier doet, zomaar beschuldigingen uitspreken, komt erop neer dat een 3de deze man mag beschuldigen zonder dat hij ook maar 1 enkel feit in handen heeft. Beetje belachelijk vind je ok niet?
Laatst gewijzigd door illwill : 21 maart 2007 om 07:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben niet anti-VS, ik ben anti-martelen. Niemand kan ontkennen dat er hier gemarteld is.
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontkennen, zijn er bewijzen voor martelen of is het weer iets wat je zomaar denkt te weten omwille van...zomaar?
![]() |
![]() |