![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stof om over na te denken?
Citaat:
PIM zag dat ook zo en misschien is juist dat wel zijn dood geworden daar heb ik géén idee van. ![]() Het gaat al lang niet meer over iemands zijn/haar kleurtje maar het zijn héél der rooftochten met een infiltrerend karakter die door bepaalde groepen in gang gezet zijn. (zie: Paard van Troje) De vraag die bij dat alles rijst is dan: en wat gaan wij daar aan doen? Wij laten het verder allemaal toe en kijken met een pintje in de hand en een zakje chips in de aanslag verder naar het voetbal. (ik niet wegens géén voetbalfan) Zie ik dit alles te dramatisch aflopen dat zou ook best kunnen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juli 2021 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heeft het westen radicalisten vrijgelaten omdat de EU en de VS de leiding aldaar (Irak, Libië en Syrië) te dictatoriaal vonden. Maar nu Khadaffi weg is, handhaaft het westen een nog meer onmenselijk beleid dan toen bij Khadaffi. Bij Khadaffi hadden ze gratis ziekenzorg en onderwijs, na westerse inmenging belanden kinderen opnieuw achter prikkeldraad.
Dan hebt ge nog Boko Haraam, ook gevoed door het westen op killing spree te gaan. We spreken niet meer van een koloniaal verleden maar een hedendaags probleem, waarvan we never again zworen maar dat enkel selectief op mensen van eigen kleur toepassen. The west is going bye bye Dorothy.
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
noot: Irak aanvallen moest wel ok omdat Gaddafi van plan was om de gouden standaard in ere te herstellen om Afrika rijk te maken dus hij moest DOOD van USA en alles eromheen is gelogen. Nu gratis Irakese olie he v USA en allies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was deze generatie politici die Afrika wederom de armoede in flikkerde en nu kinderen achter prikkeldraad doet belanden. Hitler is niets vergeleken bij het dodental van deze democratie.
![]() |