![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Ik zie het zo Jazeker. Wij hebben geen keuze. Wij zijn niet zoals migranten die eventueel terug naar het land van herkomst kunnen gaan moest het hier verkeerd aflopen. Dit is ons land en wij hebben er maar één. Geen dubbele paspoorten voor ons. De moed opgeven is dus geen optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef de moed niet op, maar soms is er eens een maandje dat ik politics links laat liggen omdat ik het moe ben om te vechten tegen geindoctrineerde soldaatjes als feremans e.d.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 april 2007 om 21:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heb ik dan goesting om me de ogen uit mijn kop te janken?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 april 2007 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je het gevecht aangaat met mensen die dat mentaal probleempje hebben dat ze zonder energieverlies dezelfde leugen 20 keer per seconde kunnen herhalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet janken hoor. De tekenen zijn er. Het ziet er slecht uit maar de tekenen zijn er. Toen ik inschreef voor de BHV actie waren er bijna 400 mensen die deelnamen. Nu al over de 500. Voor een internet-only aktie waarvan mensen weten dat ze flinke gevolgen kunnen dragen (boetes tussen 500 en 1000 euro) vind ik dat mooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het vooropstellen van familie en vrienden is gebaseerd op een keuze die ik als individu maak. Geen probleem. Wanneer een collectief -waartoe ik om god weet welke reden behoor- in mijn plaats keuzes begint te maken, dán stelt zich echter wel een probleem. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 13 april 2007 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Door toeval word je in een bepaalde familie geboren, word je in een bepaald dorp geboren, binnen een bepaalde gemeenschap... dat heeft uiteraard een invloed... en de mogelijkheden om er zomaar uit te stappen zijn niet altijd even evident.. je kan emigreren, in sommige gevallen kan je onterven.. Het is wel zo dat door keuzes te maken je je keuzevrijheid beperkt... wat ik eigenlijk bedoel is dat ik zelf niet wil worden geleefd, noch door een collectief, noch door familie, noch door een partner... (al kan dat soms moeilijk te bewerkstelligen zijn: dominante partner, sterke pater familias structuur...) Omgekeerd, het is toch niet omdat je je verbonden voelt met je partner, je familie, je dorp, .. dat je hierdoor van je keuzevrijheid wordt beroofd? Ik begrijp het dus niet zo goed.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Man, man, man, wat zijt gij een zielige opportunist! ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een "VB-soldaat" ziet het volgens mij licht anders : hij wil België splitsen om een bepaald programma te kunnen verwezenlijken. Ik wil de Vlaamse samenleving verlossen van de kunstmatige remmen die door België worden opgelegd, meer niet. Ik wil links niet vernietigen. Ik zou perfect kunnen leven met een SPa/CD&V regering als de Vlaamse burgers daarvoor kiezen. Ik kan echter niet meer leven met een regering die de PS, of de MR bevat, twee partijen waarvoor ik niet kan kiezen en die ik nooit kan afstraffen maar die toch wel mee over mijn lot beslissen. Wat het VB betreft, denk ik dat de Vlaamse onnafhankelijkheid ons einbdelijk zal toelaten om te zien wie werkelijk achter die partij staat. Tegenwoordig stemmen veel mensen op het VB om allerlei redenen die niets te maken hebben met het gedachtengoed van ene FDW of FHV. Zij doen dat volgens mij voornamelijk om de andere partijen af te straffen of hen te dwingen om iets te doen aan bepaalde problemen. En je hebt gelijk hoor, er zijn ook geïndoctrineerde mensen "in het andere kamp". Laatst gewijzigd door Kaal : 14 april 2007 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jullie simplisme is vervelend, voor jullie is het vermoeiend omdat zowel linkse als rechtse democraten het schijt hebben aan jullie. Zelf de verdraagzamen zijn onverdraagzaam tegenover jullie lamentabel moreel en sociaal én politiek verwerpelijk gebazel: omdat men niet verdraagzaam KAN zijn tegen onverdraagzaamheid: dat heet collaboratie. Jullie fabeltjes, donker zwarte natte droompjes schuiven uit op de stront die jullie in het verleden zelf achterlieten: Auswich, Sebrenica, Siberie. Jullie democratie eindigt in Goelachs, in "arbeit macht frei" kampen en in wereldoorlogen. Nationalisme nu nog verdedigen, nu we net voor de eerste keer in Europa zo lang vrede kennen door het INTERnationalisme, door het VERENIGD Europa is zo idioot dat je er in feite niet over moet verder nadenken. Maar het is leuk om nog eens af te rekenen met de demonen van het verleden, het is leerzaam om te horen hoe ze zoals een duivel in een watervat hun laatste stuiptrekkingen nog botvieren. Vergeet het niet: jullie vertegenwoordigen maar 15 procent van ons land, en dat is niet veel. En jullie vijand, de vreemdelingen, is veel kleiner nog. DIt maakt het allemaal een zottekensspel. En hoewel jullie mekaar proberen aan te porren: links heeft dat niet nodig: alleen staan we even sterk. Dit komt omdat wanneer je gelijk hebt je altijd gelijk hebt. Ook wanneer je geen gelijk krijgt. Het is me een waar genoegen om hier NIET accoord te gaan, zelf al is dit forum verpest door zwartzakjes. Ik zie het als een vorm van "slumming": krottenwijkenbezoeken, maar dan niet uit perversie maar om te zien hoe je de sukkels kan helpen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 april 2007 om 09:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij zijt en blijft en verrader aan vlaanderen en net zoals uw soortgenoten zult ge de rekening contant betalen.Geen verdraagzaamheid voor uw soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links heeft maar één man nodig om het hele forum te verpesten.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
De inhoud van jouw gekribbel is ziek. Je ziet niet in dat niet alleen in ons land, maar in heel Europa een zeer groot deel van de wetgeving Europees is. België wordt dus al lang bestuurd op een internationalistische wijze via de E.G... Ga je nu alle partijen die dit aanvaarden elimineren? Is dat een VB standpunt? De EG IS een supranationaal gegeven. De bevoegdheden van deze EG worden steeds uitgebreid. Hoe komt het dat je dit niet eens WEET? Mag ik ook eens weten wie je NIET beschouwd als behorende tot "mijn soort".... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal me niet rap een ilfalco of dergelijke zien bijtreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest weet ik al. Bruuuuuuuul en harrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. En nog wat met zotten en wippen en zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Nationalisten doen het steeds voorkomen of het algemeen belang samenvalt met het belang van de "Führers". Ze spreken over "HET Volk" maar bedoelen hiermede niet de gazet maar de leiders van een autoritaire staat. Dit is oud nieuws: de Middeleeuwen waren bevolkt met allerlei autarchisten, monarchen die beweerden alles te doen voor "hun" volk. Democratie staat haaks op deze redeneringstrant. Men pikt niet dat er een groep is die zich uitroept tot enige en ware vertegenwoordiger van DE moraal, DE zeden en DE belangen van "Het Volk". Vlaanderen, en de gehele wereld heeft miljarden mensen, met allemaal verschillende meningen en belangen. Je kan die gaan groeperen maar het blijft een zeer verscheiden en diverse boel. Dit gaan klasseren onder "Eén vok" is gekte. Het hebben over "De belangen" is al even zot. Ons land kent groepen die uiteenlopende belangen hebben en toch dienen in vrede samen te leven. We hebben betere methoden gevonden dan dictatuur van de sterkste om hier mee in het reine te komen. In feite is nationalisme en uiterst rechts, die hier zijn core bussiness van maakt volksverlakkerij. Men bedriegt hiermede alle mensen die van mening verschillen met de zwartzakken door hen te proberen wijs te maken dat ze allemaal dezelfde roots, eigenheid, identiteit enz... hebben: dat is gewoon nonsens. De hele vlaamse beweging was gericht tegen een franssprekende bourgeoisie. Tegen Vlamingen dus die frans spraken. Het was een sociale strijd. Dat men hier nu een burgerlijke Vlaamse Staat wil oprichten, met minachting voor andere culturen is wel het toppunt van lef. Juist de weldoordachte Vlaamse intellectueel, die het ontstaan van de Vlaamse beweging snapt zal maar al te graag opletten om niet op zijn beurt aan onderdrukking te gaan doen van minderheden: noch van de Walen, noch van andere minderheden in ons land; Dit zou inderdaad het toppunt van perversie inhouden. Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 april 2007 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |