![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Dat onze politici een gruwelijk koetervlaams uitkramen werd deze week nog maar eens bewezen door onze premier, die het op de radio over 'noemen' had in plaats van 'heten'. Het noemt... is nu eenmaal geen Nederlands. Maar zellfs journalisten hoor ik tegenwoordig af en toe die ergerlijke fout maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn wel andere problemen op de wereld hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() Heel erg, want het is typerend voor de algemene verloedering en debilisering van onze maatschappij. Politici moeten het voorbeeld geven en zich in een correcte taal uitdrukken. Dat is een teken van intelligentie, en ik verwacht geleid te worden door intelligente lui, niet door sukkels die niet eens hun eigen taal machtig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik vind Uw redenatie totaal fout nu ... Laatst gewijzigd door duveltje382 : 23 juni 2007 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarover gaan we nog beginnen zagen...? Misschien kunnen we eens beginnen zagen over zo intelligente mensen die het woord "koetervlaams" gebruiken? http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...d=koetervlaams --> http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...rd=koeterwaals |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() Simpel en foutief zijn totaal andere begrippen. Wie zich simpel en bevattelijk uitdrukt geeft blijk van intelligentie. Wie zich foutief uitdrukt, niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() noemen= ook ingeburgerd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Dan zegt men soms in een bepaalde vak-taal de noemer noemen moh tjah das wer chinees voor vele bedenkelijk .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() [quote=largo_w;2750866]
![]() noemen= ook ingeburgerd... ![]() Zeg dat wel, ik ken zo nog tientallen slechte gewoonten die stilaan ingeburgerd zijn. Dat maakt ze natuurlijk niet minder onnozel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() Om een lang verhaal kort te maken stop met zagen over pietlulligheden zoals deze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() alez ik vindt da sinds ik dezen topic opstarte men echt moeite doet om soort van verstaanbaar nederlands te schrijven .
Laatst gewijzigd door duncan : 23 juni 2007 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() jep & communies / communisten gelijk ge wilt zie moh nor Verhofstadt hij heeft België en € NU 'helemaal' om zeep gekregen en geholpen alléén beseffen we het nu nog ni ....komt wel :-s
D E lul van Piet is ni ver weg dus :-/ Laatst gewijzigd door duncan : 24 juni 2007 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in de jaren negentig is het armoede troef geworden bij gebrek aan degelijke studenten ! Sint Jan Berghmanscollege gaat teloor, Heilig Hart College van Ganshoren sloot pas zijn deuren... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.kaa.vgc.be/
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn 45.000 stemmen teveel ![]()
|
![]() |
![]() |