![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon provocatie van één van je geestesgenoten... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik heb ook geen problemen met allochtonen. Lees jij wel postings van andere mensen? Ik kan hier echt niet meer bij hoor. We hebben een probleem met CRIMINELEN ok!!!!!!!!!! Wie of wat het dan ook mag zijn. Je gaat als inwoner van brussel hier toch niet komen verkondigen dat de cijfers van criminaliteit van brussel niet de pan uitslaan zeker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga vooral niet naar Barcelona, d�*�*r is 't écht onveilig... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens brussel vergelijken met Los ANgeles en de rest van je lijst doet absoluut niet ter zake en is niets eens te vergelijken. En omdat het ginds zo is (en daar is het nog een stukje erger) moeten we het hier maar aanvaarden? Fijn dat je nu toch ook al toegeeft dat er "minder rustige wijken" zijn in brussel. Vind je dat we het daar dan maar bij moeten laten? Stel dat je in die straat woont of er elke avond voorbij moet? Maar omdat jij er niet komt moet men het maar aanvaarden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Barcelona onveilig is, is het omdat het drugsbeleid in Spanje nogal strict s en de prijzen dus hoog: in de barrios lopen dan ook heel wat junks rond die tot veel bereid zijn om hun volgende dosis of joint te betalen, met jouw geld.... De "minder rustige wijken", op een normale dag voel ik me daar perfect thuis...maar als een paar cowboys van de BOB het nodig vinden, op straat te schieten reageren groepjes jongeren SOMS: dat is één of twee keren gebeurd... Er is in Brussel géén enkele wijk of straat waar ik niet zou durven gaan... niet in Schaarbeek, niet in Molenbeek, niet in Anderlect...geen enkele |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Men moet een stad niet vergelijken om te weten ofdat het voor de mensen die er wonen of komen niet meer veilig is. Om jou redenering te volgen. Barcelona is zo VEILIG als iets! Want in Cuba en in Mexico is het nog veeeeel erger. Belachelijk vind je niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over Cuba kan ik niet meespreken, maar in Mexico was ik een maand, en nooit op het strand... in Mexico DF, Oaxaca, Vila Hermosa, en gans Yucatan De cuidades campiñones hebben idd een slechte reputatie, maar Yucatan ook: daar hing ik 14 dagen rond en merkte geen probleem met de Indios waarvoor men me gewaarschuwd had: Er zijn er wel die geen of onvoldoende Spaans spreken (heel wat) maar aggressief zijn ze niet. Véél van die onveilige reputaties zijn juist reputaties, niets meer... Voetbalhooligans richten dikwijls op enkele uren meer schade aan dan alle vreemdelingen samen... Ik vraag me af of jij Brussel wel genoeg kent ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is Turnhout onveiliger dan Brussel!! Artikel uit de Gazet van Antwerpen: Turnhout: Vechtpartij skinheads in Wollewei Zo’n zestig �* zeventig skinheads trokken zaterdagavond naar Jeugdhuis Wollewei in Turnhout waar de hele dag activiteiten rond rapmuziek werden georganiseerd. De verantwoordelijken wan het jeugdhuis konden verhinderen dat de skinheads zich tussen het publiek mengden, maar een vechtpartij konden ze niet voorkomen. Skinheads voeren raid op jeugdhuis Wollewei uit Een grote groep skinheads trok zaterdagavond naar het Jeugdhuis Wollewei waar de hele dag activiteiten rond rapmuziek werden georganiseerd. De verantwoordelijken van het jeugdhuis konden verhinderen dat de skinheads zich tussen het publiek mengden, maar een vechtpartij konden ze niet voorkomen. De politie pakte tien skinheads op. Rond 23u was de jeugdzolder van de Wollewei nagenoeg vol voor de Rap-Warz. Al vanaf s’middags, voor de startdag van de Grabbelpas, traden er rapgroepjes op. Ook s’avonds was de ambiance er optimaal. Jim-TV had net opnames gemaakt toen de jeugdhuisverantwoordelijken een signaal kregen dat een grote groep skinheads, die naar verluidt een meeting had bijgewoond in een zaaltje achter café Schalmei in de Patersstraat, op weg was naar de Wollewei. Poort “De verantwoordelijken hebben goed gereageerd”, zegt jeugdconsulent Stan Van Hees. “Ze zijn er in geslaagd zo’n zestig �* zeventig skinheads aan de poort van de Wollewei tegen te houden. Maar toen binnen het gerucht de ronde had gedaan dat de skinheads bij de poort stonden, zijn enkele heethoofden onder de hiphoppers naar beneden gekomen en is er toch een vechtpartij ontstaan. Onze mensen hebben meteen de politie gebeld. Die is met vier ploegen ter plaatse gekomen. Dan zijn de agenten weggeroepen naar de Otterstraat waar ze tien skinheads zouden hebben gearresteerd. De rust in de Wollewei is gelukkig snel teruggekeerd. Ik denk dat de jeugdhuisverantwoordelijken op de best mogelijke manier hebben gereageerd”, besluit Stan Van Hees. De politie heeft de skinheads een tijdje bestuurlijk aangehouden tot alles weer kalm was. Onder de skinheads zouden nogal wat Limburgers hebben gezeten, die nooit eerder in de Wollewei waren geweest. Wat hun motivatie was om naar de Wollewei af te zakken, weet de jeugdconsulent niet. Onveiligheid swingt de pan uit in Turnhout , zou ik zeggen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ik nu zou zeggen dat ik ook niet ben voor het ongestraft laten van hooligans begin je toch weer over een andere vorm van crimineel gedrag wat ik ook nooit heb goed gekeurd, maar ja... Volgens jou ben ik dus iemand die enkel vreemdelingen wil straffen met of zonder reden en ik wil elke andere vorm van crimineel gedrag van autochtonen goedkeuren en ongestraft laten. Ok dan maar. Wat kun je nu nog inbrengen tegen een kerel zoals filo die gewoonweg niet wil luisteren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over 100 jaar in de veilige wereld van filosoof:
In Los angeles zijn op een dag 2500 doden gevallen door vechtpartijen, inbraken, rellen, hooliganisme,... Maar volgens filo is het in belgie veilig... In brussel zijn vandaag maar 250 doden gevallen bij vechtpartijen, inbraken, rellen, hooliganisme,... Filosoof, ik begrijp echt wel waarom je deze naam gekozen hebt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wist je dat nog niet? Filo is de reincarnatie van Einstein, de grootmeester in het relativeren.
Ook in het uit zijn context rukken van halve en hele lettergrepen staat hij met stip op nummer één, hierbij zijn naaste concurrenten ver achter zich latend. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af of ie ooit getrouwd is geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is een nieuwe dag en ik heb wel zin om hem nog van deze domme uitspraken te laten doen zodat zijn iq tov anderen nog wat zakt. (ik ben benieuwd over zijn tegenreactie over mijn iq)
Filo! Zijn er ergens in belgie problemen met criminaliteit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook redelijk wat moslims gekend toen ik naar school ging, maar heb zelden zulke extremisten tegengekomen. Ik begrijp wel de frustraties van die 2de generatie die hier geboren is. Ze zijn letterlijk en figuurlijk Belg, ze spreken onze taal, ze gaan naar onze scholen, ze gaan om met zowel Belgen als andere moslims en toch worden ze nog steeds gediscrimineerd op school, als ze werk zoeken, als ze werk hebben, waar ze wonen, ... En zeg nu niet dat het niet zo is, want dat is dikke zever. Het Blok wil dan discriminatie en rascisme toelaten, omdat het een vorm van vrije-meningsuiting zou zijn. Tja, als je het verbieden van discrimatie een vorm van discrimitie vindt, denk ik toch dat je vrij hypokriet bezig bent. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ik het AEL niet evenveel full-of-shit vindt dan het Blok. Weg met extremisme zou ik zeggen! Niet met geweld en dwang, maar door het propageren van gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben geboren en getogen in Nederland en inshaAllah zal ik er ook begraven worden, want Nederland is mijn land. Mijn kinderen zullen ook in Nederland opgroeien, dus is het niet meer dan logisch dat ik er naar zal streven om van Nederland een islamitische staat te maken. Wat mij betreft zal Nederland dan ook verlost worden van het secularisme.
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige reden waarom mensen op het VB stemmen is omdat zij de criminaliteit aan willen pakken. De politiek beweert wel dat dit niet zo belangrijk is dan het zorgen voor werk, maar hier zijn ze dus wel degelijk verkeert in. Als iedereen leefde om te werken heb je hier gelijk in maar zo is het niet en mensen willen buitenkomen zonder problemen zonder risico's... Doe iets aan de criminaliteit en het blok zal stemmen verliezen, je geloofd toch echt niet dat zoveel mensen op het blok stemmen omdat ze rascisten zijn zeker.? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |