![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveeel punten geven jullie Pietje? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,78% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is je visie op het forum? Hoe vind je dat de fourmmers zijn, enz...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Rookt u ?
Hoeveel bedraagt uw BMI ongeveer ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() pas op eh Pietje, voor dat je het weet moet je belastingen betalen voor het roken, en moet je belastingen betalen omdat je bmi te hoog is ![]()
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=16 Wat betreft Rory Gallagher, hij is mijn all time favourite gitarist, en dat al sinds "Taste" (zijn band voor hij solo ging). Technisch misschien niet perfect maar hij gaf de blues, en vooral de rock-blues een nieuwe dimensie die ongetwijfeld zijn stempel draagt. En "live" kende hij zijn gelijke niet, een podiumbeest avant la lettre. Ieder concert van de man was een feest. En natuurlijk dat het een toeval was dat zowel hij, U2 en Van Morrison Ieren waren/zijn, zoals het een toeval is dat wij Belgen/Vlamingen zijn. Voor het zelfde geld werden we 5000km verder geboren.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, dat vind ik nu fijn om lezen, echt waar ik meen het. En t'is wederzijds. Als ik Einstein zijn hoofd zie, weet ik onmiddellijk wie het is.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere gebeurtenissen die ik evenzeer nooit vergeet : - De Val vd Berlijnse Muur (ook al ben ik van mening dat heel dat proces te snel, zeg maar te brutaal is gebeurd) - De moord op Martin Luther King (of hoe dodelijk gelijke rechten afdwingen kon zijn) - De vrijlating van Neson Mandela en zijn verkiezing tot president van Zuid-Afrika. - De moord op Ytzak Rabin (wat mij betreft nog altijd DE man die een zekere vrede in het Midden Oosten had kunnen bewerkstelligen. Misschien werd hij daarom ook wel vermoord, wie weet.)
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn levensvisie is er één van : wees altijd zo eerlijk mogelijk tav je medemens, op die manier raak je nooit in leugens verstrikt. Een andere is : profiteer zoveel mogelijk vh leven, want het kan plots rap gedaan zijn. Profiteer dus matig, maar regelmatig. ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat ik niet meer rechtstreeks voor de overheid werk, maar voor een autonoom overheidsbedrijf. De benoemingen (voor zover die er nog zijn, bij ons nog juist de verkeersleiders en enkele puur-technische functies) worden niet meer door de voogdijminister getekend maar door het Directiecomité vh bedrijf. Moest "veiligheid" lucratiever zijn, was Belgocontrol imo allang geprivatiseerd . Een sterke vakbond is dus altijd broodnodig, ook bij de overheid. Je kan evengoed een minister als een CEO onder druk zetten. En dan heeft de politieke kleur zeker geen belang.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, Zappa schopte tegen alle schenen, dus die twee songs eruit pikken om hem een etiket te willen opplakken vind ik niet eerlijk. Ik denk niet dat hij ooit één "heilig huisje" gespaard heeft.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Scheut - Het Rad - Kuregem - Vogelzang (dicht bij begraafplaats) Heb hier school gelopen.Tony Mary, ex CEO vd VRT zat toen een klas hoger dan ik. Heette vroeger "Gemeentelijk Atheneum Anderlecht".
Laatst gewijzigd door Pietje : 23 augustus 2007 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gescheiden.
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Pietje misschien een vreemde vraag, maar kijk je soms achterom als je een mooie dame passeert?
Laatst gewijzigd door Pluche : 23 augustus 2007 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind ook dat de VS beter een meer terughoudende rol zou mogen spelen in het conflict. De grenzen van voor "1967" herstellen en stoppen met nederzettingen in Palestijns gebied te bouwen, gekoppeld aan een onvoorwaardelijke wapenstilstand langs beide zijden, lijkt mij geen slecht idee. Eén lichtpuntje : Egypte slaagde erin om vrede te sluiten met Israël. Alle hoop is dus misschien nog niet verloren.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk
Koppig Betrouwbaar Slordig Levenslustig
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 23 augustus 2007 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle goede humor, en dat is moeilijk te definiëren, aangezien dat voor eenieder verschilt. Sommigen liggen plat vh lachen bij Jacques Vermeire, ik frons dan even mijn voorhoofd.
Laat ons zeggen dat ik een grote boon heb voor de doorsnee Britse humor (voor zover dat een soort is). Dingen als "Fawlty Towers", "The Thin Blue Line", "The Office", "Absolutely Fabulous", de absurde humor van Monty Python gaan er bij mij altijd wel goed in. Ook de absurde humor (cartoons) van Kamagurka kan ik wel hebben.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of "All Time" ???
![]() Andere "all time" favorietjes : -The Godfather I,II & III -Soldier Blue -Woodstock -One Flew over the Cuckoos nest -A Clockwork Orange
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nero.
Later heb ik Guust Flater ontdekt en werd ook een heel grote fan.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest dit forum hier totaal "privé" zijn zou ik daar normaal gesproken niet om geven, maar dit is internet en dat betrouw ik niet.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar. Ik lees dat je 10 jaar ouder bent dan ik. Betekent dat je dus volop hebt kunnen genieten van de groepen waar ik juist na de bloeiperiode verslaafd ben aan geraakt: Led Zeppelin, Deep Purple en Pink Floyd, Yes. Zowat de groepen waar ik, denk ik toch, bijna alles van heb verzameld. Vooral de Waalse zender "Classic 21" bevestigt momenteel dat er nog steeds een markt voor is. Kortweg een vraagje: in hoeverre luister je nog naar muziek uit deze tijd. En in hoeverre vergelijk je de kwaliteit van toen met wat nu op de markt verschijnt. Of nog korter: Bestaan er actueel nog artisten die de klassiekers uit de 70's kunnen evenaren? |
|
![]() |
![]() |