![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meestal hebben ze nu wel hun beide handen itt de rubbertappers.
Dat schoot mij toch al te binnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Of is dat een voorbeeld van civilisatie? Beetje zoals de industriële genocide op de joden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Die stammenoorlogen zijn er al meer dan 1000 jaar hoor in Afrika. Die leer je niet zomaar af door ze een paar jaar naar school te sturen en te zeggen dat ze lief voor elkaar moeten zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Daar hebt u gelijk in.Daarom was het beter voor hen in de tijd van de blanke kolonisten, noem die tijd maar de "Blanke Vredestijd", want toen was het hen verboden om stammenoorlogen te voeren.Zwarten zijn nu éénmaal nog niet rijp om op eigen benen te staan.Ze zijn als kinderen, in het lichaam van volwassenen: trots, en tegelijkertijd naïef.Zij hebben ons nodig om te overleven, de aktualiteit bewijst dit dagelijks.De Chinezen hebben dat ook begrepen en zijn zo stilaan de laatste tijd een nieuwe kolonisatie van Afrika begonnen. Ik denk dat die zwartjes nog met heimwee aan de blanke kolonisten gaan terugdenken binnen enkele jaren.Want die gele mierennest, dat is pas een slavendrijversbende.Voor hun eigen volk reeds, moet u niet afvragen hoe ze de negers gaan behandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook een interessant detail: de Chineze arbeiders daar worden verplicht om hetzelfde water te drinken als de Afrikanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Dergelijke laag-bij-de grondse opmerkingen niet tegen mij gebruiken aub.
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Ik wil eerst wel eens jouw hersenkronkels zien betreffende de gelijkstelling van kolonisatie aan de huidige migratieproblematiek. Verlicht mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoord dat het kapitaal niet betrokken is bij de huidige migratie maar wel bij de kolonisatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() ?
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Er was een reden waarom die boosaardige inlanders die algoede blanken niet meer wilden." schreef je. En nu wil ik gewoon weten of dat, als de Vlamingen, boosaardig of niet, ook redenen hebben om sommige immigranten niet meer te willen, dat ze die dan ook mogen buitenkuisen. Maar van jou krijg ik enkel kontdraaierij om die vraag te ontwijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Zimbabwe heeft een beter draaiende economie dan elke economie die onder het rampenkapitalisme heeft geleefd:
Top-econoom: http://forum.politics.be/showthread.php?t=96297
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat we dan voedselpaketten sturen omdat ze anders van de honger sterven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
5 000 %? 10 000 %? Nog een geluk dat de daling van het GDP afneemt. Hoewel, dat kan ook te maken hebben met dat de bodem in zicht is. Year GDP - real growth rate 2003 -12.10 % 2004 -13.60 % 2005 -8.20 % 2006 -7.70 % 2007 -4.40 % http://www.indexmundi.com/zimbabwe/g...owth_rate.html |
|
![]() |
![]() |