![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zei 1 soldaat van Hitler heeft meer mensen gedood dan al die moslimterroristen samen, da heb ik gezei. groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hoe word ik
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of verzuim je aan je islamitische plicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar die racitische gevaarlijke facisitische nazistische ideologie van VB ??? ![]() ![]() groetjes yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 11 november 2007 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Lokaal Raadslid
|
![]() @ Online:
Wie de verzen van de Heilige boeken letterlijk interpreteert is nooit goed bezig. Kijk maar naar de Koran, de Bijbel en de Thora. Ook bij andere godsdiensten is zo. Het gaat om het geloof en om het goede. Je kan zoveel mogelijk naar moslimterroristen verwijzen die in hun waanzin denken dat ze het ware geloof vertegenwoordigen, maar zo zijn moslims nu éénmaal niet. Moslims zijn zoals jij. Wel, niet zoals jij, maar zoals gewone mensen. Jij wil dat gewoon niet zien. Je kan je geen wereld meer inbeelden blijkbaar wou moslims niet jou vijanden zijn. Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is echt wel een triestige fout!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is eeerst en ten tweede ik ga nooit een moslim afvallige doden, ik ben geen aanhanger van racistische facistische nationalistische gevaarlijke nazistische partijk VB !! verstaan? mvg Yahya
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bah, zolang we elkaar maar kunnen begrijpen ! Waarom werd de Nederlandse spelling niet aangepast zodat dt-fouten uitgesloten werden ? O ndertussen moet ik spreken van een pannenkoek i.p.v. pannekoek. Was het nodig zo'n lekker woord te veranderen en de dt-spelling niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de nazi's handelden tijdens een oorlog tegen landen. Moslims tegen culturen, beschavingen, etc.
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Belgische wet kent ook de moordwoorden, de politie mag schieten en doden, het leger, ... maar wanneer, hoe , waarom en onder welke voorwaarden??
Nee, want die is oook nooit moslim geweest, zijn ouders waren marxisten in Iran en ze zijn naar het westen gekomen na de Iraanse revolutie omdat ze geen plaats in Iran hadden met de nationalistische sjieetische ideologie van Khomeini! Dat is eeerst en ten tweede ik ga nooit een moslim afvallige doden, ik ben geen aanhanger van racistische facistische nationalistische gevaarlijke nazistische partijk VB !! verstaan?
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fikr_El7or;3064676]
Citaat:
Eén antwoord : de islam. Maar ik ben blij te zien dat je op weg van de afvalligheid bent Fikr door aan je islamitische plicht te verzaken. Er is dan toch nog hoop. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
groetjes
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=Online;3064636]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() [quote=Online;3064688]
Citaat:
Go fikr go !! ![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 11 november 2007 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch!
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 11 november 2007 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de rest is zever.
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() [quote]
Ik had er geen idee van dat je je al zo ver op het pad van de afvalligheid begeven had Fikr. Jij die jezelf als goede moslim profileert. Je bent de term moslim niet meer waard, afvallige ! Je kent je koran niet eens. Je zal branden in de hel. Vergeet je 72 maagden maar. |
![]() |
![]() |