![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor de 'gelovige' kartel-adepten staan nog barre tijden in het verschiet. En dan heb ik het nog niet over het weer hebben!
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dank de Heer dat ik op 10 juni 2007 de enige juiste keuze heb gemaakt. 2 keer Vlaams Belang. Ik heb nochtans getwijfeld omdat ik echt van de Verhofstadt af wilde om op het kartel te stemmen. Wat blijkt de stemmen van het kartel gaan wel naar Verhofstadt zekers.
![]() Ik heb het kartel na de verkiezingen wel een faire kans gegeven om zich eens te bewijzen, wel ze hebben gefaald, erger nog ze hebben onvoorwaardelijk gecapituleerd. God zij dank heb ik op 10 juni een ideologische stem gegeven. Dat is nog altijd het best. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 december 2007 om 19:44. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij kon het kartel dus niet echt teleurstellen. Ik was er op voorbereid. Jij niet. Ik begrijp je, maar je kan er nu beter over ophouden. Het begint me teveel op selfpity te lijken. Troost je liever met de idee dat de partij die jij je ideologische stem gaf volgende keer weer een ferme stap vooruit gaat. En dat ze het regime de ene pad na de andere in de korf zet. Blijf dat gewoon doen. Ik doe dat ook. Als er wettelijke verkiezingen zijn toch. Anders kan het regime vierkant de pot op van mij.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al van de N-VA weggevlucht nog voor er sprake was van het kartel. En mijn gevoel heeft me ook niet bedrogen.
![]() |
#88 |
|
![]() Leterme vond het vanavond trouwens nog nodig om de arme gematigde mens Geert Bourgeois de mantel uit te vegen. Die had gezegd deze regering een postjesregering was. De waarheid kwetst blijkbaar.
![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 december 2007 om 21:52. |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja toch? Waar wacht DeWever eigenlijk op om Leterme een trap onder zijn tsjevenkont te geven?
![]() |
#90 |
|
![]() De maskers vallen af. Helaas voor de zoveelste keer ten koste van Vlaanderen.
Dewever zou beter zijn conclusies trekken en het kartel opblazen. NVA kan nog terug vind ik. Pas wanneer ze de regering steunen, dan plegen ze woordbreuk. Dus het is nu zaak van het kartel op te blazen en een kartel te vormen met Vlaams Belang. Niet met Lijst Dedecker, want die heeft zichzelf al ontmaskerd opportunistisch. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 december 2007 om 22:07. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS de N-VA een ander kartel vormt dan zal niet NIET zijn met het VB maar met andere....opportunisten.
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang kan dat helaas niet alleen, daarom is er versterking nodig. Uiteraard moet men zien wie men aan boord haalt. Frank Vanhecke had groot gelijk toen hij Dedecker niet moest hebben, getuige zijn intervieuws in Waalse kranten. En dat heerschap zit zelfs nog niet aan een onderhandelingstafel. Wat moet dat dan zijn. Echter in NVA zitten wel degelijk, zelfs een vrij groot aantal mensen die wel betrouwbaar zijn. Bijvoorbeeld Marc Demesmaeker. Echter de test voor NVA volgt nu deze week. Ze moet nu het kartel opblazen en tegen de regering Verhofstadt stemmen. Alleen op die manier bewijzen ze dat ze woord houden en betrouwbaar zijn. En dan is er geen probleem om de Vlaams nationale krachten eindelijk te verenigen. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schrik van Dewever/Bourgeois voor het CS is trouwens veel groter dan de angst voor trap onder hun kont vanwege een populist. Aan populisten/opportunisten in hun partij zijn die twee trouwens gewend geraakt in een vorig partijleven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 december 2007 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() Hopelijk kunnen alle democraten en tijdelijke democraten straks de slaap vatten.
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker, hij is een opportunist, maar zo moet je stemmen winnen als je klein bent. Ik heb al Bouckaert, Sabbe,...gehoord, ik zou zeggen prima materiaal. Sabbe was in discussie met een prof van de vlerick-school, de laatste ging af als een gieter. Als LDD de typische VLD-kiezer kan overtuigen voor hem te kiezen dan kan er nog vuurwerk komen. Wat betreft YLT, snap ik het ook niet. Hebben "hogere" krachten hem gezegd dat het tijd was om te slikken: Europa, Nato, Barroso, Quaden, Trichet,Renders , Cortebeeck, Guy Peeters...ik weet het niet maar dat hij dat vooral niet doet alsof het land moet bestuurd worden en dat het is voor de "mensen". Je kan hopen dat hij nog vanalles in de mouw heeft om ons aangenaam te verrassen, maar ik heb toch mijn twijfels. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 19 december 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik treed je bij, robert. Wat hebben we nu juist verworven? 1) Een premier die op Vlaams gebied langs geen kanten te vertrouwen is. 2) De PS die traditiegetrouw nooit echt veel zal toegeven en daar nog mee weg komt ook. 3) Wat vage beloftes over de staatshervorming maar niets reeel op papier. Dus echt veel reden tot feestvieren zie ik niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kunnen ze nu al nota van nemen. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is geen regering van de dringende zaken maar van de Waalse zaken.
|
![]() |