Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 15 februari 2016, 19:40   #981
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Uitmelken? Holocaust bedoelt U?
Neen niet de Holocaust Mijnheer de Sancho Panza van dienst.
dpg is offline  
Oud 15 februari 2016, 19:45   #982
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

@ Dewanand,

Geen probleem mee, zolang die cultuur-marxistisch opgevoede Stockholmmeiden dan maar naar Ginderachterland gaan, om zich daar te laten uitnaaien en hun offspring op te voeden.
Vraag is ook hoeveel van die kinderen die hier opgroeien zonder vader in omstandigheden van geweld, drugs ea ongewenste opvoedingsomstandigheden.

Probleem is dat de meeste vreemdelingen levenslang op kosten leven van de SZ en niks wezenlijk bijbrengen aan de welvaart van Europa, maar ondertussen wel elke blanke voor racist uitkreten.
We zien dat ook in bv Nederland, waar veel zwarte jongeren opgroeien zonder hun vader te kennen:

“Zwarte vaders zijn vaak afwezig binnen het gezin. Bijna de helft van Antilliaanse en Arubaanse kinderen groeit op zonder vader. Bij Surinaamse gezinnen groeit zo'n 40 procent op zonder vader. In het Sociaal Educatief Centrum Nos Por in Amsterdam werd donderdagavond 4 februari een discussieavond gehouden over de rol van Antilliaanse en Surinaamse vaders.

Volgens de Antilliaan Richard Knel, organisator van de discussieavond, zijn Antilliaanse vaders vaak oververtegenwoordigd bij negatieve zaken in de samenleving. En dat is één van de oorzaken van hun afwezigheid, meent Knel. "De zaken die spelen binnen onze samenleving, zoals oververtegenwoordiging in de gevangenissen, in psychiatrische klinieken, wat betreft drugs, schoolverlaters. Dat kan iets te maken hebben met de hoeveelheid vaderloze gezinnen.”

http://archief.wereldomroep.nl/carib...-zwarte-vaders

Multicultuur is toch zo verrijkend…

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 februari 2016 om 19:45.
Diego Raga is offline  
Oud 15 februari 2016, 19:46   #983
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen niet de Holocaust Mijnheer de Sancho Panza van dienst.
Wat bedoel je dan wel, Donkisjot ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 februari 2016 om 19:48.
Diego Raga is offline  
Oud 15 februari 2016, 19:49   #984
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
zie de seksuocide van het blanke ras wereldwijd:

1. vreselijk veel blanke mannen worden bottom homo's en nichten of zijn steriel, impotent en onvruchtbaar. In wezen is homoseksualiteit een vorm van genetische zelfmoord van kleingeschapen inferieure mannetjes en ik kan hierover meepraten als lagere kaste, kleingeschapen, gehate, inferieure kwatta koelie aapje. Tussen hindoestanen ben ik altijd outcast en paria chamar geweest.

2. door de massale vernegering van heel veel blanke meisjes, de BBC is hot stuff en het is een trend nu dat blanke meiden zich zwanger laten neuken door anonieme negers die toch seksueel superieur zijn.

zie hier een blog van blanke negersletjes met superieure BBC's:

http://bbcenthusiast.tumblr.com/post...m-shots-of-big

ja het is toch wreed nu want ook heel veel hindoestaanse meiden zijn nu verslaafd aan de seksueel superieure BBC's van negers.

Een seksuele rassenoorlog is natuurlijk en meiden willen altijd de meest superieure mannetjes op seksueel gebied omdat het lekkerder is en orgastischer.

Een grote, lange, dikke penis is sowieso al een groot evolutionair voordeel in seksuele zin omdat alle meiden verlangen naar langere en dikkere, hardere apparaten om meer te voelen in bed.

In de gewone natuur zijn alle wijfjes gewoon lage hoeren en altijd gratis, fulltime uitnaaisletten en ze willen ook dat mannetjes als wilde beesten om hen vechten voor het paren.

dewa aapje en Wieroe koeliekatje
Ik ben blank en fors geschapen en wens op generlei wijze met uw problemen in verband worden gebracht. Diego Raga herkent zich schijnbaar wel in uw probleem.

Trouwens, vanwaar de plotse switch naar Afrikanen? Diego heeft het over moslims en joden. Het schiet hier werkelijke alle richtingen uit.
dalibor is offline  
Oud 15 februari 2016, 19:56   #985
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik ben blank en fors geschapen en wens op generlei wijze met uw problemen in verband worden gebracht. Diego Raga herkent zich schijnbaar wel in uw probleem.
Je hebt gelijk, ik herken me in het collectieve betaalprobleem, om die tijdelijk gekleurde koppels van een levenslange uitkering te voorzien.
Jij sponsort precies ook graag sociale uitvreters.
Citaat:
Trouwens, vanwaar de plotse switch naar Afrikanen? Diego heeft het over moslims en joden. Het schiet hier werkelijke alle richtingen uit.
Nuance is ook niet je sterkste kant, he Dalibor.
De term zionisme is je blijkbaar ontglipt in deze discussie, al verbaast me dat ntl niet.
Oud 15 februari 2016, 19:57   #986
Diego Raga

Standaard

Citaat:

btw, vind jij dat Dewanand een racist is ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 februari 2016 om 19:57.
Diego Raga is offline  
Oud 15 februari 2016, 19:58   #987
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nuance is ook niet je sterkste kant, he Dalibor.
De term zionisme is je blijkbaar ontglipt in deze discussie, al verbaast me dat ntl niet.
Zijn die Antillianen, Jamaicanen, Ghanezen en andere fors geschapen gekleurde medemensen pionnen van het zionisme dan?
dalibor is offline  
Oud 15 februari 2016, 20:10   #988
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Zijn die Antillianen, Jamaicanen, Ghanezen en andere fors geschapen gekleurde medemensen pionnen van het zionisme dan?
De meesten zullen het wsl niet beseffen, maar ze worden evengoed gebruikt in een vuile zion-oorlog tegen Europa, gefaciliteerd door de EU-elite.
Had je dat ondertussen nog niet door ?

Nu nog even terug naar de vraag die je wsl per ongeluk gemist had:

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 februari 2016 om 20:11.
Diego Raga is offline  
Oud 15 februari 2016, 20:14   #989
Diego Raga

Standaard

Wat ook steeds zo opvalt, is het feit dat geen van onze 'critici' hier een antwoord heeft op de link die ik hier even geleden postte:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=962

Charlie, Dalibor, dpg, anybody home ?
Oud 15 februari 2016, 20:51   #990
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wat ook steeds zo opvalt, is het feit dat geen van onze 'critici' hier een antwoord heeft op de link die ik hier even geleden postte:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=962

Charlie, Dalibor, dpg, anybody home ?
U had een vraag?
Another Jack is offline  
Oud 16 februari 2016, 00:09   #991
geertvdb

Standaard

Citaat:
De meesten zullen het wsl niet beseffen, maar ze worden evengoed gebruikt in een vuile zion-oorlog tegen Europa, gefaciliteerd door de EU-elite.

?
Nee, want dat is geen werkelijkheid. Het is enkel iets in uw verbeelding.

Ge moet begrijpen dat andere mensen niet dezelfde illusies hebben als u. We zijn allemaal namelijk verschillend!

Dus de vraag: 'Had je dat ondertussen nog niet door ?' is zinloos.
geertvdb is offline  
Oud 16 februari 2016, 00:17   #992
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, want dat is geen werkelijkheid. Het is enkel iets in uw verbeelding.
Ge moet begrijpen dat andere mensen niet dezelfde illusies hebben als u. We zijn allemaal namelijk verschillend!
Dus de vraag: 'Had je dat ondertussen nog niet door ?' is zinloos.
Gelukkig zijt gij er nog om uit te leggen dat uwen uitleg dan ook zinloos is, eh.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 februari 2016 om 00:18.
Diego Raga is offline  
Oud 16 februari 2016, 00:50   #993
geertvdb

Standaard

Citaat:
Gelukkig zijt gij er nog om uit te leggen dat uwen uitleg dan ook zinloos is, eh.
Ik heb geen uitleg hoor. Ik geloof niet geschifte complotten.
geertvdb is offline  
Oud 16 februari 2016, 00:58   #994
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb geen uitleg hoor. Ik geloof niet geschifte complotten.
Ok, dat weten we dan ook weeral, slaapwel.
Oud 16 februari 2016, 09:32   #995
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Eerder kierewiet. Jammer genoeg hanteert hij een versie van het Nederlands die haast onbegrijpelijk is.
dalibor is offline  
Oud 16 februari 2016, 20:14   #996
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Diego, wil of kan jij een degelijke definitie geven van "racist" ?
Boduo is offline  
Oud 16 februari 2016, 23:12   #997
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Eerder kierewiet. Jammer genoeg hanteert hij een versie van het Nederlands die haast onbegrijpelijk is.
Mooi rond de vraag gefietst, maar als ik of eender welke blanke zo zou spreken over hindoes, negers of moslims, dan zijn we plots wel racisten met puntmutsen op.

Maar goed, als je de teksten van Dewanand niet begrijpt, dan zal ik de vraag verleggen naar de quotes in de OP, waar die hopelijk wél in een voor jou begrijpelijke taal gesproken worden:

http://forum.politics.be/showpost.ph...72&postcount=1

Dus opnieuw, zijn dat racisten of niet ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 februari 2016 om 23:26.
Diego Raga is offline  
Oud 16 februari 2016, 23:26   #998
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Diego, wil of kan jij een degelijke definitie geven van "racist" ?
Kijk, in de jaren '80 was ik een multi-culturalist pur sang voor dat woord nog maar bestond.
Elke moslim en niet-gelovige vreemdeling die ik toen kende was voor mij evenwaardig als elk ander en had toen ook goede relaties met hen.
Maar waarom zou ik geen kritiek mogen hebben op een haaks staande ideologie (islam) aan onze levenswijze, zonder daarbij als 'racist' beschouwd te worden ?
Bekritiseer de islam maar eens, dan ben je dat automatisch en wordt je uitgespuwd door moslims én geflipte cultuur-marxisten.
Vertel maar 's over de slavenhandel door moslims én negers onderling, dan zul je weten wat het is om die dingen te vertellen.
Kaart anders de zionistisch-politieke smeerlapperij maar 's aan...

Kijk dan naar de reacties in deze draad, dan weet je genoeg wie de échte racisten zijn.
Oud 16 februari 2016, 23:45   #999
Diego Raga

Standaard

Halloooo ?:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=989
Oud 17 februari 2016, 00:07   #1000
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Mooi rond de vraag gefietst, maar als ik of eender welke blanke zo zou spreken over hindoes, negers of moslims, dan zijn we plots wel racisten met puntmutsen op.

Maar goed, als je de teksten van Dewanand niet begrijpt, dan zal ik de vraag verleggen naar de quotes in de OP, waar die hopelijk wél in een voor jou begrijpelijke taal gesproken worden:

http://forum.politics.be/showpost.ph...72&postcount=1

Dus opnieuw, zijn dat racisten of niet ?

-------------- antw

miaauw, miaauw namastiaauw Diego Raga,

Nu weten de wetenschappers dat discriminatie overal voorkomt in de hele natuur dus bij ons als oversekste mensapen is discriminatie ook iets natuurlijks omdat wij onderdeel zijn van de natuur. Aard van het beestje.

Maar vergeet niet dat ik uit de zwarte afro koelie apen wereld kom van suriname en nederland dus ik ben insider van het zgn ZWARTE RACISME en daarom vind ik het belangrijk dat blanken toch beseffen wat voor bont gekleurde Trojaanse Paarden zij nu hebben binnen gehaald in al hun blanke biotopen.

Ja, ik denk erg racistisch maar als jij eens de Afro's en mixzwarten uit suriname beter zou leren kennen dan zou je ontdekken dat het allemaal geboren racisten zijn en ook nog koeliehaters.

Suriname is een extreem racistisch landje nu. Niets meer aan te doen. De zwarte duivel waakt over de zwarte surinamers nu.

Nee, racisme, rassenhaat en discriminatie kan je niet elimineren uit een multiraciale of multi etnische samenleving, maar je moet het anders aanpakken om het beheersbaar te maken.

Goede studietip is dit essay van mij eens uit te spitten, kan leerijk zijn:

WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 1 of 43
Analyse legaliseren rassendiscriminatie
(met onderzoek etnische registratie)
Inhoudsopgave

Terminator of Norway: Anders Behring Breivik

Offeraar Dewanand
Offercode WART0270
Offerdatum 5 mei 2012

Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea.

De omvang van dit online Boek bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 102
Aantal woorden: 40.350
Aantal online Epages: 43

http://www.dewanand.com/discriminatie01.htm

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be