Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2012, 13:00   #1001
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Hoe ze pijnloos 400 miljoen bij de NMBS gaan bevriezen is me een raadsel.
dat zullen die automatische remsystemen zijn die ze niet gaan kopen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:00   #1002
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoe ze pijnloos 400 miljoen bij de NMBS gaan bevriezen is me een raadsel.
Ik hoorde vorige week van iemand die bij de NMBS werkt dat de defecte stationsklokken voortaan niet langer hersteld of vervangen zouden worden. Alle kleine beetjes helpen...
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:03   #1003
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Ik hoorde vorige week van iemand die bij de NMBS werkt dat de defecte stationsklokken voortaan niet langer hersteld of vervangen zouden worden. Alle kleine beetjes helpen...
Of hoe de afbraak van België feitelijk is begonnen.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:03   #1004
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Heet van de naald!! Europese Commissie is voorlopig tevreden over de Belgische Begroting.

Nu vallen de Vlaams-nationalistjes eens goed door de mand.

Waarom verwonder mij dat nu niet??

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 januari 2012 om 13:04.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:04   #1005
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heet van de naald!!

Europese Commissie is voorlopig tevreden.

NA een aanpassing. De originele begroting werd afgeschoten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:04   #1006
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
U valt in herhaling. Gelukkig kunnen we dat nu allemaal voor eens en voor altijd vaststellen.
Ik ben tenminste niet aan de kant gaan staan zoals Olijke Hollander.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:05   #1007
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heet van de naald!!

Europese Commissie is voorlopig tevreden.

De begroting heeft de test dus niet met glans doorstaan, en voldeed niet aan de Europese toets.

Heet van de naald!!

Het Oosten negeert dat liever.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 9 januari 2012, 13:08   #1008
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
NA een aanpassing. De originele begroting werd afgeschoten.
Niks werd afgeschoten. Er werd één miljard bevroren, dat wel.

Al dat gezever voor niets. Gelukkig maar dat ik op tijd ben gestopt in dit overloos gezwets opgezet door de Vlaams-nationalisten. Tsjonge tsjonge.
Oud 9 januari 2012, 13:12   #1009
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Heet van de naald!! Europese Commissie is voorlopig tevreden over de Belgische Begroting.

Citaat:
De Europese Commissie erkent dat de federale begroting 'stapsgewijs' in orde aan het komen is. (bron)
"In orde aan het komen is" impliceert dat ze dus niet in orde was. Goed dat u eindelijk erkent dat u aan het liegen was.

Laatst gewijzigd door mkb : 9 januari 2012 om 13:13.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:13   #1010
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niks werd afgeschoten. Er werd één miljard bevroren, dat wel.

Al dat gezever voor niets. Gelukkig maar dat ik op tijd ben gestopt in dit overloos gezwets opgezet door de Vlaams-nationalisten. Tsjonge tsjonge.
Weet je wat oeverloos gezwets is? Dat de begroting de test met glans zou doorstaan en ik heb er nog zo één, we gaan dat bevroren miljard niet voelen hoor, de surprise wordt pas tegen het eind van het jaar verwacht.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:20   #1011
Hollander

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik ben tenminste niet aan de kant gaan staan zoals Olijke Hollander.
Het verwonderd me niet dat u dat zegt. Maar we weten dan ook wel wat we daarvan moeten geloven. Meestal is dat niet veel. En dat geldt eigenlijk voor alle andere Vlaams-Nationalistjes die 000/1000 hebben net zo goed.
Net als die keer toen u tegen beter weten in bleef beweren dat de EC niet vroeg om extra toelichting. Nou, we hebben gezien wat u er van bakte. Niet bijster veel, helaas.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:21   #1012
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"In orde aan het komen is" impliceert dat ze dus niet in orde was. Goed dat u eindelijk erkent dat u aan het liegen was.
Het pikt he. Dat had u nu niet verwacht. U dacht dat de regering grandioos door de mand zou vallen. Dikke pech voor u en vooral voor de NVA.

Ja natuurlijk 'in orde aan het komen'. Indien de regering zelf een tijdje geleden reeds aankondigde dat ze in februari een bijstelling of 'update' zou doen, dan was zij er zich terdege van bewust dat de begroting niet meer helemaal klopte.

Heel wat zure gezichten nu op het forum.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 januari 2012 om 13:22.
Oud 9 januari 2012, 13:24   #1013
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ik denk dat je met je gekronkel geen mand meer hebt om nog door te vallen. Daarom verwondert mij persoonlijk, dat niet.
Oud 9 januari 2012, 13:26   #1014
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik denk dat je met je gekronkel geen mand meer hebt om nog door te vallen. Daarom verwondert mij persoonlijk, dat niet.
Het doet pijn he, het doet pijn. Flink zijn nu.

Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2012 om 13:26.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:27   #1015
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Het verwonderd me niet dat u dat zegt. Maar we weten dan ook wel wat we daarvan moeten geloven. Meestal is dat niet veel. En dat geldt eigenlijk voor alle andere Vlaams-Nationalistjes die 000/1000 hebben net zo goed.
Net als die keer toen u tegen beter weten in bleef beweren dat de EC niet vroeg om extra toelichting. Nou, we hebben gezien wat u er van bakte. Niet bijster veel, helaas.
Het is grappig om te zien hoe je mij onderuit probeert te halen, daar is totnutoe nog nooit iemand in geslaagd. Overigens, ik ben geen dubbelnick van Netel, zelfs al beantwoord ik vragen die aan hem gericht zijn.
Oud 9 januari 2012, 13:31   #1016
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het pikt he. Dat had u nu niet verwacht. U dacht dat de regering grandioos door de mand zou vallen. Dikke pech voor u en vooral voor de NVA.
Euh, men IS reeds uitdrukkelijk door de mand gevallen. Europa aanvaardde hun cijfers niet en heeft hun verplicht 1,2 miljard van de begroting te schrappen. Dat heeft de regering onder luid protest en met veel tegenzin dan maar gedaan.

Nu over dit feit victorie kraaien is een beetje bizar.

Citaat:
Ja natuurlijk 'in orde aan het komen'. Indien de regering zelf een tijdje geleden reeds aankondigde dat ze in februari een bijstelling of 'update' zou doen, dan was zij er zich terdege van bewust dat de begroting niet meer helemaal klopte.
En (het kon niet uitblijven) een rechtsreekse leugen. De eis in zijn brief ging over de berekening, niet de groeiprognose. De regering beweert nog steeds dat hun berekeningen klopten.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:32   #1017
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het doet pijn he, het doet pijn. Flink zijn nu.
Neen, persoonlijk niet. Ik vind het een goede zaak dat een sanctie vooralsnog vermeden werd, maar met bitter weinig glans. Toch oppassen dat de strohalm niet breekt: we zijn er nog lang niet. Vooral De Croo heeft zich bewezen, en dat schenkt wel enige vreugde. Als dat de mannen zijn die de gas doen branden?

Laatst gewijzigd door Jakko : 9 januari 2012 om 13:43.
Oud 9 januari 2012, 13:33   #1018
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Euh, men IS reeds uitdrukkelijk door de mand gevallen. Europa aanvaardde hun cijfers niet en heeft hun verplicht 1,2 miljard van de begroting te schrappen. Dat heeft de regering onder luid protest en met veel tegenzin dan maar gedaan.

Nu over dit feit victorie kraaien is een beetje bizar.

En (het kon niet uitblijven) een rechtsreekse leugen. De eis in zijn brief ging over de berekening, niet de groeiprognose. De regering beweert nog steeds dat hun berekeningen klopten.
Het is trouwens niet geschrapt hé. Ze zijn gewoon bevroren. Die 400 miljoen bevriezing bij de NMBS is geen besparing hé. Ze wachten gewoon een maand of 2 om hun facturen te betalen. De aannemers die ze moeten betalen en waar het water tot aan de lippen staat zullen tevreden zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:43   #1019
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Heel wat zure gezichten nu op het forum.
Waarom zou het 'pikken' (wat een kinderlijke uitdrukking)? De 'bijstelling' (nu ja) die ze nu gedaan heeft niets te maken met die van februari. In februari worden de groeicijfers bijgesteld, de kritiek die Rehn had was dat zelfs met de huidige groeicijfers ze te optimistisch waren.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 13:46   #1020
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Europa kijkt aandachtig naar elke begroting dit is een stap in de goede richting... wat betreft onze eigen regering is het natuurlijk triestig dat er zoveel gaten zitten in hun werk maar ale er zijn verzachtende omstandigheden...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be