![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval, volgens De Wever kuist ‘t coiffeurke van Grieken helemaal niets op in zijn partij. Daarom blijft het VB een linke partij voor De Wever. En als men de foto’s ziet hierboven, is dit zo goed als zeker: er wordt niets extreem-rechts opgekuist in het VB met Van Grieken!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 november 2020 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je nu jezelf beginnen te herhalen ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 november 2020 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1004 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij begrijpt misschien nog niet dat hij daar nergens mee zal geraken. Al zeker niet samen met de N-VA die het eigen programma verloochent om Belgie ter wille te zijn. Ook zij zullen daar nergens mee geraken, noch in de strijd tegen Belgie, noch electoraal. Geduld is een schone zaak, zeker nu corona de economie minstens decimeert en de instorting van Belgie substantieel bespoedigt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1008 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit om herhaling te vermijden hé. Snapt u dat opzet niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeten is trouwens nergens voor nodig. Wel is het absoluut nefast om oude vetes telkens te laten bovendrijven. Als we de langere geschiedenis van onze streek bekijken, is Frankrijk trouwens een veel groter gevaar geweest dan Duitsland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebeurt het wel eens dat u al dan niet aangenaam verrast wordt door de gedachte: "waarom zou iemand nu eigenlijk bij de hond willen gaan slapen?"
Mij is dat toch al enkele keren voorgevallen, en omdat ik te dom en te lui ben om zélf een antwoord te bedenken, ben ik dat dan maar aan die iemand(en) gaan vragen. Tot nu toe kreeg ik nog niet te horen dat het was uit liefde voor de hond, en al zeker niet uit sympathie met de vlooien.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doelwit kan veranderen, zolang er maar klopjacht kan worden gespeeld. Dat is goed voor de adrenaline.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt het, niet ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bespaarde u alleszins al de moeite (hopelijk niet ook het plezier) in mijn plaats te moeten spreken. Zélf doe ik dat niet zo graag, maar niet iedereen hoeft zo te zijn, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opnieuw een meer dan duidelijk voorbeeld van wie het ongeluk en het leed van arme mensen misbruikt voor eigen plat bij de gronds en zuiver racistische doeleinden... Is het niet dat dat ze extreem rechts verwijten??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat de hele club anders voor de honderste maal door la Belgique, met zijn hondse Vlaamse overlopers als niet menswaardig zal worden afgeschreven... Als dat geen haatspeeches zijn; maar unia zien we nu niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar over haar eigen tekortkomingen, waarmee dit hele onland vanaf zijn ontstaan geplaveid is, daar wordt braaf de spons over geveegd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |