![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10522 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb die self-scan ook enkele keren geprobeerd. Heb het nog geen enkele keer meegemaakt dat ik niet gecontroleerd werd. Vooral frustrerend om te weten dat 3 grote karren sneller zijn aan de gewone kassa, dan 2 artikels aan de self-scan.
![]() |
#10523 |
Banneling
|
![]() De geur van nen boer nadat je radijsje hebt gegeten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's nog niks in vergelijking met een bloemkoolscheet
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10525 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men u op een foutje betrapt bij de controle, volgen er een tijdlang ook weer meer controles.
![]() |
![]() |
#10527 |
Banneling
|
![]() Wanneer ontploft er nog eens iets. Dat is alweer zo lang geleden. Beetje leven in de brouwerij aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10528 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HRobin : 3 augustus 2016 om 05:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10531 |
Banneling
|
![]() Aan de regen!
Ik kan in die omstandigheden mijn bloemen niet begieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hopelijk geraak ik hier op tijd weg voor ik al m'n boeken in vuur zie opgaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10533 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grote kop tot je het leest totaal uit de context getrokken
Opnieuw politiegeweld in de VS: zwarte vrouw (23) gedood en ook haar vijfjarig zoontje raakte erbij betrokken In de volgende uren probeerde de politie de vrouw ervan te overtuigen zich aan te geven en mee te komen naar de rechtbank. Zelf de ouders van Gaines werden erbij gehaald om haar te overtuigen. Niets kon baten. Uiteindelijk dreigde de vrouw het vuur te openen, waarop de politie meteen reageerde. De politie schoot de vrouw dood en haar 5-jarige zoon werd in de arm geraakt. Het is nog onduidelijk of de jongen door de moeder of de politie werd geraakt. De jongen werd meteen naar het ziekenhuis gebracht. Laatst gewijzigd door Hoomer : 3 augustus 2016 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de "lampenmeneer" die in de kledingwinkel, net toen ik in het pashokje half bloot stond, boven het pashokje uittorende. Die stond plots op een ladder!
Hij vroeg: Mevrouw, heeft u liever dat ik eventjes terug mijn ladder afga tot u klaar bent? ![]() Hij had toch alles al gezien!!! ![]() Ik kon echt van verbazing geen woord uitbrengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10535 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niet weten wat zo'n vent 's avonds op café tegen zijn vrienden vertelt ![]() Ik stond in mijn ondergoed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=thU5xVh6uAc
![]() |
![]() |
#10540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het wel grappig, ik maakte vandaag net hetzelfde mee toen ik een lamp moest vervangen met een ladder.
![]() |
![]() |