![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1082 |
|
Minister-President
|
namaste forum tijgers,
interessant betoog, mbt het chetan, bewustzijn in Sanskriet. De oudste neuropsychologie is afkomstig uit Aryawart, het oude India dat al 19000 jaar geleden moet zijn ontstaan zoals onderzoek nu bewijst. Er is nog oude literatuur in Sanskriet hiervan over, en de oudste ter wereld zijn de Veda's, met ruim 22.000 mantra's in oud Sanskriet, algemeen bekend als de oudste geschreven teksten van hindoerassen uit Aryawart, dus mijn gepigmenteerde voorouders en zij waren absoluut niet blank. Hieronder zie je iets uit mijn eigen theorieen en nu is meer gepubliceerd in mijn nieuwste boek over liefde in Engels, al in sale met titel: 'A Thousand Ways to love. Update of the Kama Sutra', overal al verkrijgbaar wereldwijd in online stores, ook bij proxis.com in benelux, zoek op mijn naam Dewanand. Ik besef wel vaak nu dat mijn bruine huidskleur en hindoestaanse afkomst een heel groot probleem zijn voor 99 procent van alle blanken in Nederland en zij kunnen het gewoon in absolute zin niet accepteren van mij dat ik als kleurling zoveel kan schrijven en dit komt door hun absolute geloof in de superieuriteit van hun als lange, superieure blanke hollanders. Nu begrijp ik door theoretisch onderzoek vrij exact waarom deze lange blanken zich zo gedragen en ik kan bijna bewijzen dat zij lijden aan een geestelijke ziekte sinds de middeleeuwen en bijna ongeneeslijk ziek zijn. Het vreemde is eigenlijk dat onze intelligentie feitelijk een genetische afwijking is in de wereld van levende organismen op aarde en de praktijk van ons parasitair gedrag bewijst dit. Maar wat wij zijn, als zelfbewuste ik (ahat, ich, ik persoon die zich bewust is van zichzelf) wezens is afhankelijk van vele processen, fundamenteel is dit anders gezien vanuit het perspectief van evolutie of schepping (door een almachtige godheid, Altecrea dus) en dit onderzoek ik nu verder. Alles wil ik binnen enkele jaartjes in het Engels publiceren om dus 99 procent van de intelligente mensapen te bereiken buiten het nederlands taalgebied. Via mijn 1,6 miljoen woorden in het nederlands op mijn site bereik ik slechts 0,40 procent van de intelligente mensapen op aarde en dit is dus niet effectief voor het succes van mijn onderzoeksmissie nu op deze planeet in dit huiidige goudbruingekleurde lichaam van het Hindoeras. Dewanand mijn dewanand saying nr 4 op een grote Amerikaanse site: I have learned gezegden van honderden denkers (ook vele niet blanken en zelfs negers he) op aarde in vele talen: 4. Posted on date November 27, 2012 Category: life I have learned that not committing suicide and keeping myself alive was always the decision of the chemical processes of the hundred billion neuronic cells in my brain and maybe not the result of my free will, because it are my braincells who create the things that I want and do and I am a victim of it, some kind of projection or a symptom. I don't exist in fact. dewanand (hindu writer and researcher) http://www.sharealearning.com/ive-le...itting-suicide zie hele lijst met I have sayings van Dewanand op deze centrale Epage: http://www.dewanand.com/wfor2015.htm Laatst gewijzigd door dewanand : 4 april 2013 om 22:53. |
|
|
|
|
|
#1083 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een gedegen visie op de huidige psychische problemen hier: http://www.visieopdemens.nl/?nav=73&intArticleId=8 en verder kan ik nog van harte aanbevelen de tentoonstelling Nerveuze vrouwen in het Dr. Guislain museum in Gent - tot 26 mei. Daar kan je gerust 3 uur doorbrengen met de informatie, kunst en outsiders-kunst. http://www.museumdrguislain.be/nl/te...rveuze-vrouwen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1084 |
|
Minister-President
|
namaste Piero,
ja, kijk naar deze dewanistische stelling uit mijn theoretisch onderzoek: De menselijke hersenen die dus de bewuste en genietende ik persoon (ich, ahat) op onze zelfbewuste Ik figuur (ik dewanand, jij piero) projecteren doen feitelijk elke nanoseconde alleen dit: Itereren en extrapoleren om lekkere dingen met boolean waarde 1 te projecteren op onze Ik om dit ding of zeg liever afvalprodukt ervan te laten genieten of het te verwennen met lekkere mentale snoepjes he. Maar sadomasochisten hebben dit geinverteerd he en dan is pijn, niet lekkere dingen dus met boolean waarde 0 dan toch lekker. Dus feitelijk is die ich, ik, ahat een echt afvalprodukt van iets dat bestaat ergens en dat wij bewust zijn als iets met een identiteit en naam. Je zou dit boek van Rupert Sheldrake moeten bekijken titel 'Zeven experimenten die de wereld veranderen'. Hierin bewijst hij onomstotelijk dat er iets bestaat als een onstoffelijk communicatieveld tussen levende wezens dat zelfs leerprocessen stuurt en dit noemt hij dus het morfologisch resonantieveld. Gek is dat een neger of Hindoestaan uit Suriname in Nederland opeens veel beter is in wiskunde of een ander vak en veel meer kan presteren en leren, intellectueel is zo een kleurling dan echt veel slimmer in het morfologisch resonantieveld van de blanke Hollanders en dit is ook door wetenschappers waargenomen in de harde praktijk. Indiers in India zijn daar dommer maar in Amerika of Duitsland worden zij opeens virtuoos en velen worden dan opeens miljonairs door briljante prestaties, maar als je ze in India had gelaten dan waren zij straatarme bruine aapjes gebleven tot hun dood. Geldt ook voor mij denk ik en het is echt waar hoor, juist door het intieme en seksuele kontakt (ruim 20 blanke homomannen, wel echte relaties he, geen one night stands en vluggertjes, ook een paar miljonairs) met vele superieure, hogere, intelligente Germanen ben ik op fenomenale manier gegroeid tot wat ik nu ben en elke keer tijdens persoonlijke kontakten met deze raszuivere Germanen merk ik duidelijk hun hoger energieniveau dat mij dus oplaadt met een soort hoogenergetische morfologische deeltjes en dit is iets dat misschien echt moet bestaan. Ja, ik ben ervan overtuigd nu dat de rassen verschillen van elkaar maar ik ben geen rassenhater en wil dat niet zijn of uiitdragen. Zuiver genetisch gezien is het begrip ras totale onzin in visuele zin en ook psychologisch, pure zelfbedrog en waandenkbeelden van paranoide fantasten. Dewanand Laatst gewijzigd door dewanand : 5 april 2013 om 00:24. |
|
|
|
|
|
#1085 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De waarheid van het brein is om het bewustzijn op te leveren.
En omgekeerd is het brein zelf door het bewustzijn geproduceerd, namelijk het bewustzijn van de microwezentjes. Het bewustzijn is meer dan het brein, zoals een mens meer is dan een machine. |
|
|
|
|
|
#1086 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 april 2013 om 08:26. |
|
|
|
|
|
|
#1087 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1088 |
|
Gouverneur
|
Het lijkt mij nog steeds niet helemaal uitgesloten dat wij met zijn allen, als het ware, vanaf onze geboorte tot aan onze dood, aan een overheersend 'bewustzijn' zijn gekoppeld. Wij hebben de sensatie van 'item's' te zijn, uitsluitend door het toedoen van onze zintuigen en ons brein. Vandaar mijn redenering dat het 'bewustzijn' wel dat iets zou zijn dat ons van het 'minerale' , 'koolzuur' en het 'chemische' zou onderscheiden? Dat 'iets' zou dan de levende 'flits' kunnen zijn?
|
|
|
#1089 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#1090 |
|
Europees Commissaris
|
Waarom rood? Heb je daar wel ergens een bewijs van? Ik dacht dat ze azuurblauw zijn. Het lijkt me dat je jouw wensen voor waar aanneemt.
|
|
|
|
|
|
#1091 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens mag het nog wel eens benadrukt worden dat mensen die niet in het wit (bruid) en zwart (bruidegom) willen trouwen, beter voor een samenlevingscontract kunnen kiezen ipv de waarden van het huwelijk te ondergraven.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#1092 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Deze post is en blijft wel schrijnend 'Off-topic'
|
|
|
|
#1093 |
|
|
Wij zijn het resultaat van karma.
|
|
|
|
|
|
#1094 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vraag die nu rest: Waarom zou er in een huwelijk een bruid moeten zijn? Vastgeroestheid is iets vreemds...
|
|
|
|
|
#1095 |
|
|
Wat is 'wij' volgens deze opvatting?
Bedoelt u het individuele bewustzijn? Want hoe brengt karma dan bewustzijn voort? Of bedoelt u de lichamelijke en geestelijke gesteldheid van het individu? Want dat is niet het onderwerp van deze draad. |
|
|
|
|
|
#1096 |
|
|
Er is geen onsterfelijk bewustzijn. We leven hooguit voort in het karma, dat toekomstig bewustzijn beïnvloedt of creëert.
|
|
|
|
|
|
#1097 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad lopen er in deze wereld heel veel mensen rond met een brein zonder enig bewustzijn.....
![]() |
|
|
|
|
|
#1098 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dit bewustzijn is hij zelf: eeuwig te zijn aan God gelijk. Oftewel: in diepste wezen zijn wij GOD zelf en daarmede eeuwig. De mens is niet alleen maar een individu, die voortleeft van het ene leven in het andere. Hij is ook God en komt aldus zijn karma te boven. Dit is ultieme bevrijding tot heiligheid. |
|
|
|
|
|
|
#1099 |
|
|
Mensen gaan niet van het ene leven naar het andere.
|
|
|
|
|
|
#1100 |
|
Gouverneur
|
Dat denk ik ook niet. Het leven gaat gewoon zijn gang. Het leven is het ongevoelig en onzichtbaar iets, dat deel van ons uitmaakt en dat het ons mogelijk maakt onze zintuigen te gebruiken. Zodra het ons verlaat, veranderen we terug in stof en sedimenten.
Ik denk zelf niet dat ene Capitain James T.Kirk met zijn microscopische 'Enterprise NCC-1701-B' ons uit deze enge situatie zou kunnen bevrijden. Vertrouw de natuur, of sluit U aan bij een 'Godsdienst' die Hotels uitbaat in de 'Hemel'!
|