![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zelf banpunten aangesmeerd krijgt, dan wordt je daar van op de hoogte gesteld. Je loopt dus meestal niet zonder het te weten tegen een verbanning aan.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
#1122 |
Banneling
|
![]() Ge moet zot zijn
Tot voor kort was hij mijn enige echte seriële bully, nog vóór Chipie, een term die ik speciaal voor hem geijkt had, zoals voor jou minitrolletje. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 november 2012 om 17:45. |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij en raf zijn momenteel heel goede vrienden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevaarlijk Manta , gevaarlijk . Ik zou zo weinig mogelijk woorden die met een "h" beginnen gebruiken .
Als ge "homo" wil zeggen , dan gebruik je "omo" , dan kan je nog altijd zeggen dat ge het in feite over waspoeder had. ![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'open forummers gaan nog vaak in de fout gaan... 'opelijk 'ebben de 'eren en dames van de moderatie veel tip-ex... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1132 |
Parlementslid
|
![]() et eeft wel wat, de ' ' weglaten.
|
![]() |
![]() |
#1133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben op dit forum beland in suggesties en mededelingen na het ingeven van de zoekterm SM in de zoekmachine Blackle en ik kan u verzekeren dat ik dat aldaar reeds meerdere keren onder ogen heb gehad. Ik zweer het op een wilg.
![]() |
![]() |
#1135 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aanwenden van een dubbelnick om een ban te omzeilen, is niet toegelaten en is op zich reden voor een permanente ban. Voor de aanleiding voor zijn oorspronkelijke ban moet je misschien maar eens door de berichten van Carlgustaaf grasduinen. Een en al scheldproza.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik had hem ook meteen in de mot...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
Banneling
|
![]() |