![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Smoking gun? Neen, gewoon waardeloze speculaties.
|
|
|
#1142 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alle feiten tesamen genomen wijzen op een oefening waarbij de terroristen gebruikt zijn als "patsies", die niet wisten dat ze het leven gingen laten. Ook is het een feit dat de leider voor MI 5 werkte. Komaan zeg.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 juli 2006 om 15:42. |
|
|
|
|
|
#1143 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bestaat daar een codex voor ofzo? Weer een totaal waardeloos flutargument m.a.w. Wat jij 'feiten' noemt zijn al te vaak 'speculaties'. Je raket komt echt geen millimeter van de grond, beste. |
|
|
|
|
|
#1144 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
Hier is Powers quote: POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now. Jij antwoordt nee en blijft er nog meerdere posts bij ondanks dat het overduidelijk in de quote staat
|
|
|
#1145 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het wordt echter niet bevestigd. Als jij bij een eerste blik op je lottoformulier denkt dat je de lotto gewonnen hebt maar een week later kijk je nog eens op je gemak en je kan niet bevestigen dat je effectief exact de goede cijfers hebt (identical), alleen cijfers die er goed op lijken (very similar), heb je dan gewonnen of niet? Laatst gewijzigd door parcifal : 5 juli 2006 om 16:00. |
|
|
|
|
|
#1146 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
En van die andere zaken (het long term parkeren;dat de omgeving nooit gedacht zou hebben dat...,dat ze helemaal niet tegen het Westen waren,het retour treinticket etc.)...logisch volgens jou?En wat heb jij te zeggen over het feit dat de leider voor MI5 werkte?
|
|
|
#1147 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Je komt hier nu weer met een pseudo analoge vergelijking die totaal naast de questie is...het was een doodsimpele vraag en je moet tal van keren met je neus in de stront geduwd worden om het te ruiken
|
|
|
#1148 |
|
|
Ik ben zelf een "believer". Maar misschien moeten de hardcore believers een beetje filteren in hun argumenten..
|
|
|
|
|
#1149 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
(wat is volgens jou het verschil tussen een believer en een hardcore believer?)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 juli 2006 om 16:12. |
|
|
|
|
|
#1150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
je begrijpt best dat het antwoord geen simpele 'ja' of 'nee' is, en toch probeer je kost wat kost de vraag 'Waren de stations van de simulatie en de effectieve aanslagen dezelfde' te herleiden tot 1 geïsoleerde quote van een kort vraaggesprek om toch maar (op een zielige manier) te scoren. Dat zijn lompe truuken, die geen verdere discussie waard zijn. |
|
|
|
|
|
#1151 |
|
|
Onder "hardcore believers" zie ik mensen die daadwerkelijk elk argument gaan aangrijpen. Het "gedragsargument" is daarbij het beste voorbeeld. Ook dingen als symbool hier, symbool daar, reken ik daarbij. Ik baseer mijn "believe of disbelieve" eerder op argumenten van wetenschappers, professoren, ingenieurs, etc, alsook documenten die de mogelijkheid (het kunnen uitvoeren) "bewijzen" en eerdere ervaringen/uitspraken/acties van de betrokken personen. En als het bewezen wordt dat een bepaald argument geen steek houdt, moet je dat ook kunnen toegeven.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 5 juli 2006 om 16:24. |
|
|
|
|
#1152 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 5 juli 2006 om 16:26. |
|
|
|
|
|
#1153 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Genoeg is genoeg maar ik denk dat een excuus niet misplaatst is (mits je in je post tegelijk een scheldwoord gebruikt hebt (Me onterecht in dit geval een idioot noemt Ik hoop dat je het fatsoen hebt...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 juli 2006 om 16:33. |
|||
|
|
|
|
#1154 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 5 juli 2006 om 16:31. |
|
|
|
|
|
#1155 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je kijkt naar het gedrag van andere terroristen zoals de groep van Mohammed Atta (Duitsland en Miami) en de groep die in Spanje de treinaanslagen pleegde in het Attocha-station, zal je zien dat elk van deze terroristen zich in het openbaar gedroeg als een volledig verwesterd moslim om het risico op herkenning en onderzoek te minimaliseren. Religieus geinspireerde terroristen zijn dermate geobsedeert door hun 'missie' dat hun gedrag, hun voorkomen, hun eetgewoontes, zelfs hun leven ondergeschikt worden aan het succes van de missie. Daar zijn genoeg bronnen van te vinden. Een moslimterrorist die de dag van de aanslag een big mac gaat eten past dus perfect in dat plaatje. |
|
|
|
|
|
#1156 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het is zoals ik eerder schreef : Citaat:
Jij speelt hier spelletjes en nadien kom je beledigend over (wie gebruikte hier het woord 'stront'???) Ik blijf bij mijn standpunt dat je vuile truuken gebruikt. dat het geen verdere discussie waard is en dat je een idioot bent dat je de oorspronkelijke vraag reduceert tot zo'n fragment. Case closed voor mij. |
||
|
|
|
|
#1157 | |
|
|
Citaat:
Je mag de feiten niet stap per stap afgaan en er iedere keer een 0 of een 1 naast zetten zoals een computer doet. Elk apart feit draagt bij aan de beschrijving van het geheel. Je kan het bekijken als een hierarchy aan feiten , een soort boomstructuur, waarbij aan de top staat 7/7 is een inside job. Een tak is bijvoorbeeld "de kapers gedroegen zich niet alsof het hun laatste dag was", en daaronder nog eens een tak met " hij kocht een hamburger als moslim in de McDonnalds" Niet elke tak afzonderlijk maakt de bovenstaande conclusie van het feit mogelijk, maar alle kinderen van dat feit tesamen genomen. Wat de disbelievers doen is elke onderste tak appart bekijken, en er een uitleg voor verzinnen dat tegen inside job is. Dit mag niet, want de andere feiten spelen ook een rol, en hoe hoger men op de boom van feiten komt, hoe zwaarder het gewicht wordt dat voor dat feit pleit.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 juli 2006 om 17:03. |
|
|
|
|
|
#1158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jullie verzinnen van alles om het op een inside-job te doen lijken. Nogmaals, leg mij uit wat er verdacht is aan de Visor-oefening, als je rekening houdt met alle feiten en alle verklaringen van Power. Het enige wat overblijft is een oefening waarvan één van de drie scenario's één of meerdere metro-stations vermeldde waar de aanslagen plaatsvonden. Rekening houdend met het feit dat deze oefening niet in de metro(stations) plaatsvond, en helemaal niet uitzonderlijk was, blijft er van jouw smoking gun niets over. Zo werkt een onderzoek. Feiten, sporen, worden onderzocht, ten laste en ten onlaste. Als ze irrelevant blijken, zoals de Visor-oefening, dan worden deze feiten of sporen door echte onderzoekers vertikaal geklasseerd. Maar conspirationisten werken inderdaad anders, met suggestie, roddels, overinterpretaties, verzinsels, stemmingmakerij. Waardeloos als onderzoekers, hoor.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 juli 2006 om 17:24. |
|
|
|
|
|
#1159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, maar ik heb wel verteld dat jij dit bent.
|
|
|
|
#1160 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|