![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Vreemdeling
|
![]() 't is hier precies een aflevering van de mol
![]() toch geen last gehad van hackers ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik hoor eva( benito) geregeld, zal haar wel de weg hierheen wijzen sabine, geen probleem. groeten, makepeace
![]() |
![]() |
#105 |
Lokaal Raadslid
|
![]() WAW
Wat een service hier ! ![]() Van Robrecht (de Béthune ?) had ik een antwoord verwacht aangezien we nu een gemeenschappelijk front hebben. ![]() ![]() Van hamer en sikkel ... blauw kapitalistisch onderwerp ... ![]() Je werkt daar zeker ? ![]() Bedankt voor de respons mannen !! ![]()
![]() |
#106 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Partijlid
|
![]() Kennen jullie dit :
Een mailtje vanwege een afzender met een Russisch klinkende naam en de titel "congratulations". Het mailtje zelf bestaat uit een soort wenskaart die je door klikken zou moeten verder sturen... 'k Heb eens op die virus-alert-site gekeken en de term "congratulations" staat daar vermeld bij een aantal gevaarlijke virussen. 't Rare is dat mijn Yahoo-adres omzeggens uitsluitend door het Powered-forum wordt/werd gebruikt... 'k Wil niet paniekerig doen, maar ik ken absoluut niks van die dingen hé... (voor de rest ben ik hoogst intelligent) ![]()
![]() |
#108 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Blond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Vreemdeling
|
![]() niet panikeren, die virussen gaan vaak op strooptocht in de adresboeken van besmette pc's. Dus als je adres ergens in adresboek staat, dan ben je bij de gelukkige ontvangers.
Als het je verjaardag niet is, gewoon deleten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Best dat je de mail onmiddelijk deleet. Dan heb je minder kans dat het zich verspreidt op je computer en naar andere computers toe.
![]() |
#111 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
'k Heb dat ding uiteraard onmiddellijk verwijderd en ik zie niet de minste reden om mij te congratuleren. 'k Vond het alleen raar en op een "hoogst toevallig" moment... En ik wilde hier uiteraard ook een beetje paniek zaaien hé ![]() Bedankt, gasten!!! ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Partijlid
|
![]() [quote="Silverback"]
Ik zoek = Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vergeet dan niet te zeggen dat Gent met een "hee naar beneden" is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het gaat om een thesis van de universiteit Gent, remember?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() OK
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Enne, sorry voor mijn mogelijke onverdraagzaamheid hé, maar da's nu eenmaal de macht der gewoonte; erfenis van die andere plaats ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sabine schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Allé, een paar overwegingen van hoogstaande aard op deze bewolkte zondagnamiddag
![]() [size=6]WAAROM STEEKT DE KIP DE STRAAT OVER?[/size] Antwoord: SCHOOLJUFFROUW: Om aan de overkant te komen PLATO: Omwille van het Hogere Doel ARISTOTELES: Het ligt in de natuur van kippen om straten over te steken KARL MARX: Dit was historisch onvermijdelijk SADDAM HUSSEIN: Dit was een ongehoorde daad van rebellie, dus was het volkomen gerechtvaardigd om er 50 ton zenuwgas op te droppen. RONALD REAGAN: ik weet het niet meer CAPTAIN KIRK: To boldly go where no chicken has gone before HIPPOCRATES Wegens een teveel aan flegma in haar pancreas ANDERSEN CONSULTING De ontregeling van de straatkant van de kip bedreigde de daar dominante marktpositie. De kip stond voor belangrijke uitdagingen om de vaardigheden te creeren en te ontwikkelen die nodig waren voor de nieuwe competitieve markt. Andersen Consulting heeft, in een partnerschapsrelatie met haar client, de kip geholpen door haar fysische distributiestrategie te herdenken via het Pluimvee Integratie Model (PIM). Andersen heeft de kip geholpen haar vaardigheden, methodologie, kennis, kapitaal en ervaring te gebruiken deze te integreren in haar algemene strategie binnen een Program Mgt kader. Andersen Consulting heeft de kip zich helpen aanpassen om succesrijker te worden. MARTIN LUTHER KING: Ik heb een droom dat ooit alle kippen waar ook ter wereld vrij zullen zijn om de straat over te steken zonder dat men hun motieven in vraag stelt MOZES: En God daalde af uit de hemel en zei tot de kip:"Gij zult de straten oversteken". En de kip stak de straat over en er was gejuich en grote blijdschap. WILLY CLAES: De kip is de straat niet overgestoken, ik herhaal, ze is de straat niet overgestoken. FILIP DEWINTER: Nee, we hebben de kip niet teruggestuurd, ze is vanzelf de straat overgestoken. FREUD: Alleen al het feit dat je bezorgd bent over die kip wijst op je onderliggende seksuele onzekerheid BILL GATES: Ik heb zonet Chicken Office 2000 uitgebracht, die niet enkel straten zal oversteken, maar ook kakelen, eieren leggen en uw kasboeken controleren DARWIN: Kippen zijn in de loop der geschiedenis op natuurlijke wijze geselecteerd zodat ze genetisch voorbestemd zijn om straten over te steken EINSTEIN Of de kip de straat is overgestoken, ofwel de straat onder de kip voortbewoog, hangt af van je referentiekader. BUDDHA: Het feit dat je die vraag stelt doet tekort aan je kippennatuur ERNEST HEMINGWAY: Om eenzaam te sterven. In de regen. JEAN-LUC DEHAENE: Let the beast go FRANK VANDENBROUCKE: Verbrand die kip