Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2008, 21:25   #101
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat is geen obsessie dat is de mensen trachten duidelijk te maken dat er iets serieus mis is met die islam(isering). IK tracht samen met ex-moslims zoveel mogelijk mensen te informeren. Zou jij in de jaren 30 de mensen niet hebben willen waarschuwen voor het gevaar van het nazisme ?
Ik ben blij voor u. Ieder zijn hobby.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 21:28   #102
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik ben blij voor u. Ieder zijn hobby.
Uw hobby is alleszins uw obsessie tegen het Vlaams Belang.
Oud 10 september 2008, 21:52   #103
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Alvin; hallo dat is geen antwoord!
Ik vraag aan u uw woorden toe te lichten!
Ander broodje aap graag!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 22:33   #104
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Alvin; hallo dat is geen antwoord!
Ik vraag aan u uw woorden toe te lichten!
Ander broodje aap graag!

Je was het voor een keer eens niet eens met je vriendinnetje met een Islamfobie:

Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
"Shaddy allemaal goed en wel maar ik ben het niet met je eens.
Er is zonder meer een probleem binnen heel wat traditionele Berbergezinnen met opvoeding maar daarom nog niet in ALLE Berbergezinnen!
Ik voel best iets voor een discussie over het gebrek aan identiteit van Marokkaanse jongeren in Nederland maar excuseer;contant gehamer in negatieve zin waarbij steeds dezelfde slogantaal wordt gehanteerd helpt dit forum ook niet vooruit!"

Het antwoord was sercastisch bedoeld.....

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 10 september 2008 om 22:33.
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 22:49   #105
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tracht je iets uit te lokken zodat je weer op een driehoekje kan klikken ?

Daar moet je niet aan twijfelen, smiley.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 23:00   #106
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Mensen zoals u zijn een deel van het probleem alvindvd. De zogenaamde elite die het denkt beter te weten dan het zogenaamde gepeupel (gepeupel zoals islamoloog Urbain Vermeulen die op een dag zijn mond diende te houden). Met alle gevolgen vandien voor nu en in de toekomst.

Het lijkt erop dat islamfobie stilaan een legaal vehikel wordt voor elementen die een hele bevolkingsgroep, inclusief talrijke mannen en vrouwen die het beste voor hebben met deze maatschappij, systematisch in een negatief daglicht willen stellen. Dit is geen legitieme godsdienstkritiek meer.
Oud 10 september 2008, 23:00   #107
alvinvdv
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 10 september 2008 om 23:04.
Oud 10 september 2008, 23:14   #108
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Het lijkt erop dat islamfobie stilaan een legaal vehikel wordt voor elementen die een hele bevolkingsgroep, inclusief talrijke mannen en vrouwen die het beste voor hebben met deze maatschappij, systematisch in een negatief daglicht willen stellen.
Ten eerste: Islamofobie bestaat niet. Een fobie impliceert immers dat een angst voor iets onterecht zou zijn alsof men voor de islam absoluut geen angst hoeft te hebben. Al diegenen die dit denken raad ik aan zich wat beter over de islam te informeren.

Ten Tweede: Waar zie jij mij een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht stellen. De islam is immers geen mens van vlees en bloed maar een ideologie.
U zal in al mijn postings als er toch sprake is van moslims onderscheid zien gemaakt worden tussen moslims en moslims in naam.

Citaat:
Dit is geen legitieme godsdienstkritiek meer.
U laat bij deze uitspraak weer merken dat u bij de politiek correcten kunt gerekend worden die mensen de mond willen snoeren. De huurlingenvoorhoede waar koenraad Elst het over heeft. De politiek correcten die 'de islam' (erdogan in Turkije de Saoedis Iraniers enz) voor hun kar heeft weten te spannen door voor hen alvast de zogenaamde 'islamofbie' (de laatste tegenstand die de verdere islamisering van Europa en omstreken nog in de weg staat) te helpen bestrijden en dit ten onrechte als racisme te bestempelen.

Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 10 september 2008 om 23:15.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 23:17   #109
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste: Islamofobie bestaat niet. Een fobie impliceert immers dat een angst voor iets onterecht zou zijn alsof men voor de islam absoluut geen angst hoeft te hebben. Al diegenen die dit denken raad ik aan zich wat beter over de islam te informeren.

Ten Tweede: Waar zie jij mij een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht stellen. De islam is immers geen mens van vlees en bloed maar een ideologie.
U zal in al mijn postings als er toch sprake is van moslims onderscheid zien gemaakt worden tussen moslims en moslims in naam.

U laat bij deze uitspraak weer merken dat u bij de politiek correcten kunt gerekend worden die mensen de mond willen snoeren. De huurlingenvoorhoede waar koenraad Elst het over heeft. De politiek correcten die 'de islam' (erdogan in Turkije de Saoedis Iraniers enz) voor hun kar heeft weten te spannen door voor hen alvast de zogenaamde 'islamofbie' (de laatste tegenstand die de verdere islamisering van Europa en omstreken nog in de weg staat) te helpen bestrijden en dit ten onrechte als racisme te bestempelen.

Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Artikels pogen te schrijven met rechtvaardigingsgrond voor discriminatie en vernederingen.....

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 10 september 2008 om 23:17.
Oud 10 september 2008, 23:20   #110
smiley

Standaard

Citaat:
Artikels pogen te schrijven met rechtvaardigingsgrond voor discriminatie en vernederingen.....

Oh ja kunt u mij die dan aanwijzen ?
Oud 10 september 2008, 23:21   #111
alvinvdv
Banneling

Standaard

Islamfofie van Smiley is te vergelijken met het anti semitisme van vroeger...
Verschil: NIKS

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 10 september 2008 om 23:29.
Oud 10 september 2008, 23:22   #112
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh ja kunt u mij die dan aanwijzen ?
Kan U niet lezen?
Oud 10 september 2008, 23:25   #113
alvinvdv
Banneling

Standaard

De steunpilaren van Smiley:

populaire misvatting: moslims hebben de islam verspreid met het zwaard in de
rechterhand de koran in de linkerhand;
angstbeeld: moslims rukken op en gaan Nederland overnemen;
onbegrip: moslims voeden hun kinderen met geweld op;
omdraaiing: de islam isoleert de moslims van de overige Nederlanders;
generalisatie: alle moslims zijn fanatiek; ze bestormen christelijke kerken,
hindoetempels, ambassades, vechten zinloze oorlogen uit, verbranden boeken,
zetten executiepelotons op vliegtuigen.....;
simplisme: omdat ze de Koran letterlijk volgen, zijn ze niet in staat en ook niet bereid tot veranderingen en integratie

"het beeld dat de Europeaan
van de islam heeft, is vertroebeld door
eeuwenoude vooroordelen en misverstanden, ten
dele ook door kwaadwillige, belasterde
voorstellingen die confessionele kringen gaven
van deze met afschuw, vrees en haat beschouwde
zusterreligie van het christendom en jodendom

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 10 september 2008 om 23:27.
Oud 10 september 2008, 23:26   #114
smiley

Standaard

Citaat:
Vroeger (en nu nog): anti-semitisme
Nu: Islamfobie

Verschil: niks
Oh ja, nu komt de aap uit de mouw. U vergelijkt antisemitisme van vroeger met islamofobie (wat helemaal niet bestaat). islam is volgens u dus een ras. Al die ex-moslims waarvan velen uit de Marokkaanse, Iraanse, Turkse enz. gemeeschap komen zijn dus antisemieten omdat zij over hun vroegere geloof de waarheid durven te zeggen. Sinds wanneer is een geloof een ras ? Sinds wanneer spreekt men van antisemitisme bij kritiek op het christendom ? Legt u mij dat eens uit.
Oud 10 september 2008, 23:28   #115
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh ja, nu komt de aap uit de mouw. U vergelijkt antisemitisme van vroeger met islamofobie (wat helemaal niet bestaat). islam is volgens u dus een ras. Al die ex-moslims waarvan velen uit de Marokkaanse, Iraanse, Turkse enz. gemeeschap komen zijn dus antisemieten omdat zij over hun vroegere geloof de waarheid durven te zeggen. Sinds wanneer is een geloof een ras ? Sinds wanneer spreekt men van antisemitisme bij kritiek op het christendom ? Legt u mij dat eens uit.
Ik hoef U niks uit te leggen!
Oud 10 september 2008, 23:55   #116
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
and he scores ... het alvin ocharme niet te moeilijk maken aub
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 23:59   #117
alvinvdv
Banneling

Standaard

U maakt deze vergelijking ik niet!!!

Ik verduidelijkte dat er Jodenhaad is en was!
Ik verduidelijk dat er haat is t.o.v. de Islam!

Jij voegt de rest toe.....

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 11 september 2008 om 00:01.
Oud 10 september 2008, 23:59   #118
smiley

Standaard

Citaat:
populaire misvatting: moslims hebben de islam verspreid met het zwaard in de
rechterhand de koran in de linkerhand;
Dit is helemaal geen misvatting maar de waarheid. Ik weet dat islampromotors en islamapologeten (zoals linda bogaert) vandaag de dag graag de geschiedenis in het voordeel van de islam trachten te herschrijven om de islam maar vooruit te helpen, de ene om zieltjes te winnen, de andere om politieke redenen.

De Islam is met het zwaard verspreid.
De feiten ontkennen zal ze niet veranderen

Nahed Selim

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ae062233b7c7d1

De heilige oorlog of djihaad van Moslims.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Citaat:
angstbeeld: moslims rukken op en gaan Nederland overnemen;
Dit is weeral een feit , niet dat iedereen die zich moslim noemt daar daadwerkelijk op uit is (moslims in naam) maar diegenen die daar wel degelijk op uit zijn steunen ook op die moslims in naam. Hoe groter de ummah hoe meer eisen zij stellen en hoe meer zij hun aanspraken op de politieke macht ernstig nemen. De islam is immers in weze oorlog voeren tot de hele weredl onder het islamitische juk zwicht en de oorspronkelijke niet-moslimbewoners tot 2de rangsburgers in hun eigen land zijn herleid

Moslims kunnen leven met ondergeschikte niet-moslims niet met gelijkberechtigde niet-moslims

De fatwa tegen Urbain Vermeulen
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...vermeulen.html

Citaat:
onbegrip: moslims voeden hun kinderen met geweld op;
U bent hier degene die steeds zit te veralgemenen of dit toch ten onrechte tracht in mijn schoenen te schuiven. Dit is de truuk die politiek correcten ook alsmaar toepassen. Zij zien in alles en overal veralgemeningen die er gewoonweg niet zijn omdat zij niet snappen waar men het over heeft. Er zijn moslims die hun kinderen wel goed opvoeden, dat zijn diegenen die hun eigen brontesksten niet goed kennen en enkel de leugenachtige suikerversie van islam kennen, zoals de verzinsels als zou jihad alleen maar een inwendige strijd zijn en de andere staat alleen maar het gebruik van geweld toe om zich te verdedigen en het slaan van vrouwen in de koran zou alleen maar berusten op een slechte vertaling (velen zijn daar mee weg). Kinderen zoals het jihadikrapuul op straat of zoals de terroristen wereldwijd, voeren echter gewoon uit wat hun 'profeet' hen destijds heeft voorgedaan, terreur zaaien onder de nog te onderwerpen niet-moslims. De koran naast andere islamitische bronteksten staan vol met haat en geweld tegenover andersdenkenden.

Citaat:
omdraaiing: de islam isoleert de moslims van de overige Nederlanders;
In de koran staat het vol met verzen om zich weg te houden van de ongelovigen (neem geen ongelovigen tot vrienden) tenzij men er voordeel kan uithalen of om mogelijkheid te geven anderen tot de islam te 'brengen'. Uw vijand kan immers ooit uw vriend worden nietwaar... en oorlog is misleiding.

Citaat:
generalisatie: alle moslims zijn fanatiek; ze bestormen christelijke kerken,
hindoetempels, ambassades, vechten zinloze oorlogen uit, verbranden boeken,
zetten executiepelotons op vliegtuigen.....;
Nogmaals u zit hier te veralgemenen. U kunt nergens van mij een post vinden waarin ik schrijf dat alle moslim fanatiek zijn. U lijd aan waanbeelden, onrealistische beleving van de realiteit.

Citaat:
simplisme: omdat ze de Koran letterlijk volgen, zijn ze niet in staat en ook niet bereid tot veranderingen en integratie
Nogmaals u bent het die zit te veralgemenen. U maakt geen onderscheid tussen moslims en moslims in naam hetgeen ik wel doe. Het is duidelijk dat u nog veel dat u nog veel te leren hebt over de islam zoals alle 'progressieven' 'Vlaams Belangbashers'. Die het beter denken te weten dan de zogenaamde 'toogpraters' de 'populisten', de 'simpelen'.
Oud 11 september 2008, 00:01   #119
smiley

Standaard

Citaat:
Ik hoef U niks uit te leggen!
Omdat u het gewoonweg niet kunt uitleggen. Het is enkel bedoelt om islamkcritici en al diegenen die voor de islam(isering) waarschuwen die de mond trachten te snoeren en die in het racismehoekje trachten te duwen.
Oud 11 september 2008, 00:03   #120
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is helemaal geen misvatting maar de waarheid. Ik weet dat islampromotors en islamapologeten (zoals linda bogaert) vandaag de dag graag de geschiedenis in het voordeel van de islam trachten te herschrijven om de islam maar vooruit te helpen, de ene om zieltjes te winnen, de andere om politieke redenen.

De Islam is met het zwaard verspreid.
De feiten ontkennen zal ze niet veranderen

Nahed Selim

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ae062233b7c7d1

De heilige oorlog of djihaad van Moslims.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Dit is weeral een feit , niet dat iedereen die zich moslim noemt daar daadwerkelijk op uit is (moslims in naam) maar diegenen die daar wel degelijk op uit zijn steunen ook op die moslims in naam. Hoe groter de ummah hoe meer eisen zij stellen en hoe meer zij hun aanspraken op de politieke macht ernstig nemen. De islam is immers in weze oorlog voeren tot de hele weredl onder het islamitische juk zwicht en de oorspronkelijke niet-moslimbewoners tot 2de rangsburgers in hun eigen land zijn herleid

Moslims kunnen leven met ondergeschikte niet-moslims niet met gelijkberechtigde niet-moslims

De fatwa tegen Urbain Vermeulen
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...vermeulen.html

U bent hier degene die steeds zit te veralgemenen of dit toch ten onrechte tracht in mijn schoenen te schuiven. Dit is de truuk die politiek correcten ook alsmaar toepassen. Zij zien in alles en overal veralgemeningen die er gewoonweg niet zijn omdat zij niet snappen waar men het over heeft. Er zijn moslims die hun kinderen wel goed opvoeden, dat zijn diegenen die hun eigen brontesksten niet goed kennen en enkel de leugenachtige suikerversie van islam kennen, zoals de verzinsels als zou jihad alleen maar een inwendige strijd zijn en de andere staat alleen maar het gebruik van geweld toe om zich te verdedigen en het slaan van vrouwen in de koran zou alleen maar berusten op een slechte vertaling (velen zijn daar mee weg). Kinderen zoals het jihadikrapuul op straat of zoals de terroristen wereldwijd, voeren echter gewoon uit wat hun 'profeet' hen destijds heeft voorgedaan, terreur zaaien onder de nog te onderwerpen niet-moslims. De koran naast andere islamitische bronteksten staan vol met haat en geweld tegenover andersdenkenden.

In de koran staat het vol met verzen om zich weg te houden van de ongelovigen (neem geen ongelovigen tot vrienden) tenzij men er voordeel kan uithalen of om mogelijkheid te geven anderen tot de islam te 'brengen'. Uw vijand kan immers ooit uw vriend worden nietwaar... en oorlog is misleiding.

Nogmaals u zit hier te veralgemenen. U kunt nergens van mij een post vinden waarin ik schrijf dat alle moslim fanatiek zijn. U lijd aan waanbeelden, onrealistische beleving van de realiteit.

Nogmaals u bent het die zit te veralgemenen. U maakt geen onderscheid tussen moslims en moslims in naam hetgeen ik wel doe. Het is duidelijk dat u nog veel dat u nog veel te leren hebt over de islam zoals alle 'progressieven' 'Vlaams Belangbashers'. Die het beter denken te weten dan de zogenaamde 'toogpraters' de 'populisten', de 'simpelen'.
Wanneer gaan we eens objectieve bronnen aanhalen???

Kan het zijn dat geen van Uw links werkt? zeer serieuze bronnen!

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 11 september 2008 om 00:04.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be