![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb je nu nog ongemakkelijkheden door je zwaar verleden? Of vrees je dat die over x-aantal jaren de kop kunnen psteken. Leverproblemen bv? Wat doe je wanneer je ziet dat je eigen kinderen beginnen experimenteren?
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat is jou laatste wilsbeschikking omtrent jou dood lijk? En waarom?
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 11 november 2008 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat kinderen betreft, en dat geld niet enkel voor die van mij, alles hangt er van af hoe oud ze zijn , wat ze experimenteren, waarom en met wie. In elk geval, als die dat willen doen doen ze het ,hé. Je kan ze moeilijk aan de ketting leggen. Maar ik kan hen wel raad geven natuurlijk, en mij blaaskes wijsmaken , dat gaat ook moeilijk zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piraat : 11 november 2008 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Laat me het weten eh wanneer je uitgestrooid bent op zee. Dan kom ik nooit meer het zeewater in. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
En verder: ONKRUID VERGAAT NIET! ![]() 2 ![]() ![]() Papa forumspook denkt dat hij zn kinderen doorziet, maar is dit effectief zo??? ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 11 november 2008 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2/ Ja, je denkt maar, hé ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat je zou trouwen bij een plotsklapse verwerving van de ultieme piratenschat (ik neem overigens aan dat je die al hebt in de gedaante van de moeder van je kinderschaar) is feitelijk al een teken dat de materiële zekerheid die je meent te hebben door niet te huwen feitelijk ondergeschikt is aan de afwijzing van een religieus-burgerlijk symbool... zit daar de verhouding met je "andere familieleden" voor iets tussen ?
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik financiel een fout maak, kan men mijn vrouw niet lastig vallen. Tot slot klopt het wel dat ik van al die " religieus-burgerlijke symbolen " niet veel moet hebben. D�*�*r moet ik dus ook niet voor trouwen. Maar zoals ik zei, moest ik plotseling schatrijk worden, zou ik het wel doen. Een mega-feest, juist voor de lol. En dat er voor de erfenis geen speld tussen te krijgen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je dit een leuke avatar vinden?
![]() ![]() Arrrrrrrrg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je zo'n plaatsje waar je je "vrij" voelt? Ik bedoel: een specifieke locatie waar je rustig wordt en graag in gedachten alleen bent?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Verlaten kustgebied, buiten het toeristisch seizoen. s' Nachts, naast een houtvuur...Geen muziek, geen huizen in de buurt, geen geluid van auto's. Geen wekker, en geen datum om naar huis te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() kan veel uitleggen natuurlijk...
![]() Piraat, waarom noem jij jezelf "Piraat"?
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling