![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb dit vlug even nagetrokken. De 15 minuten is vaag, mijn artikel sprak van 20 minuten. Maar de vraag is idd : is er ooit al n vliegtuig neergehaald ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Behoort tot de mogelijkheden ...
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Silverstein heeft net op m'n rekening gestort om hier verder over te zwijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) Er woonden in de grote omgeving van New-York in 2000 ongeveer 40000 Israëli's. Mannen, vrouwen, kinderen en bejaarden. Geloof je echt dat 10% van hen net in de WTC werkten? Ooit gehoord van statistiek? 3) Heeft 'iemand' die 4000 Israëli's discreet opgebeld en gezegd dat ze op 9/11 thuis moesten blijven? En ze hebben het allen stil gehouden! Fijne collega's. ![]() 4) Wat is het verband tussen de twee werknemers van Odigo en de WTC???? ![]() 5) Er waren wel degelijk honderden Joodse doden in de WTC. Dat is statistisch normaal, want in NY wonen veel Joden (ik denk +/- 10% van de bevolking, maar ben niet zeker). 6) Lees de volledige toesprak van Bush over de doden. Zijn cijfers kloppen langs geen kant. Toen dacht men nog dat er 6000 �* 7000 doden waren. Allen door de Mossad verwittigd? 7) De verhuis van Zim was sinds 1999 gepland. Die hebben inderdaad geluk gehad. Heb je opgezocht welke andere bedrijven in de weken voor 9/11 verhuisd zijn? Al deze punten zijn in de ernstige pers al jaren geleden beantwoord. Steeds opnieuw. Alléén, de junk-sites doen alsof hun neus bloedt, en komen steeds weer met dezelfde onzin. ![]() (Voor de duidelijkheid van de discussie: een Israëli is een inwoner van de staat Israël. 80% van de Israëli zijn Joods. Israëliet betekent hetzelfde als Jood.) Laatst gewijzigd door Bristow : 9 februari 2005 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door illwill : 9 februari 2005 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en vanaf 15 of 20 minuten na verbreken van radiocontact is die jet idd begeleid door wat f15 of f16's verder kan je daar weinig conclusies uit trekken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
- 15 of 20 min waar vallen we over? - passagiers uit één Boeing of 1000-den werknemers in WTC? neerhalen? NO WAY! Dit ruikt naar mierenneukerij om toch iets te kunnen melden
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je nu zegt dat de jet is gevolgt door f15's of f16's mij goed hoor, maar begeleiden betekent in mijn woordenschat iets helemaal anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar 't zit er niet in denk ik. Ze zijn beyond repair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achternagevlogen. Voor de rest distantieer ik mij van dit verhaal. Straks ben ik fulltime bananenverhaalverificateur en dat kan niet de bedoeling zijn. Voor wie interesse heeft : http://slick.org/deathwatch/mailarchive/msg00570.html Laatst gewijzigd door Knipp : 9 februari 2005 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zal aan hun sterrenbeeld liggen, denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die gewoon niet begrijpen dat 'The X-Files' leuk is om te zien, maar dat de realiteit er helemaal anders uitziet. Ik geef het hier ook op, tenzij iemand afkomt met verifieerbare feiten uit betrouwbare bronnen. Informatie van junk-sites, die in schier eindeloze lussen naar elkaar verwijzen en dit dan als 'bewijs' aanvoeren, daar reageer ik niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zo niet, kan je me daarna vertellen HOE ze dat gebouw dan uiteindelijk hebben neergehaald.?
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Fribre : 10 februari 2005 om 02:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien worden op tijd en stond nog andere organisaties deel van het complot: de Spaanse politiek, Mossad, ... alles wat hun past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() pwned!!11!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Complot tegen?...
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |