Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2005, 22:36   #101
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Heeft men dit vliegtuig neergehaald misschien?

Wat ik ook niet snap in dit verhaal waardoor het wederom zeer geloofwaardig klinkt. Iedereen aan boord was dood...ten eerste, hoe kon men dit weten en ten tweede hoe kan men een vliegtuig begeleiden wanneer iedereen dood is?
Vloog op auto-pilot.
Heb dit vlug even nagetrokken.
De 15 minuten is vaag, mijn artikel sprak van 20 minuten.

Maar de vraag is idd : is er ooit al n vliegtuig neergehaald ?
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 22:38   #102
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe kun je nu weten wat een vliegtuig gaat doen wanneer er niemand achter het stuur zit?
Hoe heeft men dit gecontroleerd? Door te bellen?
Visuele en auditieve controle? Je bedoeld dat iemand door de venstertjes is gaan kijken of aan de deur is gaan luisteren?
En ge vraagt zelf waarom het moest begeleid worden ...
Behoort tot de mogelijkheden ...
Oud 9 februari 2005, 22:39   #103
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
Vloog op auto-pilot.

Een autopilot die ingesteld is om in de woestijn neer te storten? DOn't think so!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 22:40   #104
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Silverstein heeft net op m'n rekening gestort om hier verder over te zwijgen
Oud 9 februari 2005, 22:40   #105
Bristow
Burger

Bristow's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
[font=Arial]En van voorbereidingen gesproken ...[/font]

[font=Arial]Niet alleen Amerkanen werden het dodelijk slachtoffer van de aanslagen. Ongeveer 500 vreemde mensen, van 80 verschillende nationaliteiten, verloren het leven. Als een wereldcentrum van handel en financiën is dit ook niet verbazend. Het is ook algemeen geweten dat veel Israëlieten werkzaam zijn in de sectoren van handel en financiën. Een beetje kansberekening leert dat onder de 500 slachtoffers zich een aanzienlijk aantal Israëlieten zouden bevinden. Het aantal Israëlieten dat omkwam was echter heel laag, zeker rekening houdend met de meer dan 4000 telefoonoproepen (12 September, Jerusalem Post) die de Israëlische ambassade in Amerika van ongeruste Israëlische families heeft ontvangen.[/font]

[font=Arial]George W. Bush vertelde het Congress dat hij de vreemde slachtoffers, waaronder meer dan 130 Israëlieten, betreurde. Ofwel was Bush gedesinformeerd, ofwel loog hij. Het effectieve aantal dodelijk slachtoffers uit de WTC torens die de Israëlische nationaliteit bezat was veel minder dan 130, ... het was veel minder dan 100, ... het was veel minder dan 50, ... het was veel minder dan 25, ... het was veel minder dan 10, ... Het was exact zero, nul!![/font]

[font=Arial]NY Times op 22 september: “Geen enkele Israëliet uit de WTC torens verloor het leven in de aanslag, terwijl 80 verschillende nationaliteieten onder de slachtoffers waren te betreuren, de meesten deel uitmakend vanr de grootste bedrijven in handel en financiën. Landen als Granada, Bermuda, Ierland, de Filipijnen verloren allemaal landgenoten in de WTC torens.”[/font]

[font=Arial]1 Israëliet kwam om aan boord van een vliegtuig dat in de WTC torens crashte.[/font]

[font=Arial]Twee Israëlische werknemers van Odigo werden anoniem geïnformeerd over de aanslagen tot 2 uur voor de eerste inslag in de WTC torens. Nog intrigerender is de nipte ontsnapping van 200 werknemers van een door de Israëlische staat bestuurd bedrijf Zim Israel Navigational. Met meer dan 80 schepen is Zim Israel Navigational de 9de grootste reder ter wereld. Exact 1 week vóór de aanslagen verhuisde het bedrijf zijn bureaus, en meer dan 200 werknemers, uit het WTC complex.[/font]

[font=Arial]De persverantwoordelijke van Zim Israel Navigational, Dan Nadler verklaarde de verhuis als volgt: “Toen we de beelden zagen waren we opgelucht. Onze volledige VS-operatie verliet de 16de verdieping van het WTC complex. Het doel van de verhuis was besparen op huurgeld voor de gebouwen.” Het verhaal van het huurgeld is niet echt overtuigend voor een bedrijf van de maat van Zim Israel Navigational dat daarenboven nog gesteund wordt door de Israëlische staatskas. En wat een perfecte timing!?[/font]

[font=Arial]Wie informeerde Zim Israel Navigational? Wie informeerde Odigo? Wie informeerde de Pentagon officials? Wie informeerde de Israëlische werknemers in het WTC? Mag gesteld worden dat de kans klein is dat het Osama Bin Laden was!?[/font]
1) Waarom heeft geen enkele van de tientallen sites die steeds opnieuw afkomt met het sprookje van de 4000 Israëli's ooit een breakdown gemaakt van de bedrijven waar die eigenlijk werkten? Is het de collega's van die hypotetische 4000 Israëli's echt niet opgevallen dat ze die dag allen op het appel ontbraken?

2) Er woonden in de grote omgeving van New-York in 2000 ongeveer 40000 Israëli's. Mannen, vrouwen, kinderen en bejaarden. Geloof je echt dat 10% van hen net in de WTC werkten? Ooit gehoord van statistiek?

3) Heeft 'iemand' die 4000 Israëli's discreet opgebeld en gezegd dat ze op 9/11 thuis moesten blijven? En ze hebben het allen stil gehouden! Fijne collega's.

4) Wat is het verband tussen de twee werknemers van Odigo en de WTC????

5) Er waren wel degelijk honderden Joodse doden in de WTC. Dat is statistisch normaal, want in NY wonen veel Joden (ik denk +/- 10% van de bevolking, maar ben niet zeker).

6) Lees de volledige toesprak van Bush over de doden. Zijn cijfers kloppen langs geen kant. Toen dacht men nog dat er 6000 �* 7000 doden waren. Allen door de Mossad verwittigd?

7) De verhuis van Zim was sinds 1999 gepland. Die hebben inderdaad geluk gehad. Heb je opgezocht welke andere bedrijven in de weken voor 9/11 verhuisd zijn?

Al deze punten zijn in de ernstige pers al jaren geleden beantwoord. Steeds opnieuw. Alléén, de junk-sites doen alsof hun neus bloedt, en komen steeds weer met dezelfde onzin.

(Voor de duidelijkheid van de discussie: een Israëli is een inwoner van de staat Israël. 80% van de Israëli zijn Joods. Israëliet betekent hetzelfde als Jood.)

Laatst gewijzigd door Bristow : 9 februari 2005 om 23:03.
Bristow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 22:40   #106
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
En ge vraagt zelf waarom het moest begeleid worden ...
Behoort tot de mogelijkheden ...
Idd dat vroeg ik ja, een vliegtuig waarbij je geen invloed op kunt uitoefenen op zijn koers ed. kun je moeilijk begeleiden hé. Of zouden ze met hun vleugels de vleugels van het andere toestel hebben aangetikt om de koers te bepalen?

Laatst gewijzigd door illwill : 9 februari 2005 om 22:41.
Oud 9 februari 2005, 22:42   #107
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Silverstein heeft net op m'n rekening gestort om hier verder over te zwijgen
Jij ook?
Oud 9 februari 2005, 22:44   #108
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een autopilot die ingesteld is om in de woestijn neer te storten? DOn't think so!
het is n bizar verhaal, maar die jet heeft n enorme afstand afgelegd op auto pilot om dan finaal neer te storten op n plek waar het niet veel kwaad kon
en vanaf 15 of 20 minuten na verbreken van radiocontact is die jet idd begeleid door wat f15 of f16's

verder kan je daar weinig conclusies uit trekken...
Oud 9 februari 2005, 22:46   #109
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vloog op auto-pilot.

Allez, allez 15 minuten is vaag, maar 20 minuten zou wel kunnen ... Het 2de WTC-vliegtuig heeft 40 minuten uit koers gevlogen terwijl het 1ste WTC-vliegtuig al niet meer aan het vliegen was ...
- 15 of 20 min waar vallen we over?
- passagiers uit één Boeing of 1000-den werknemers in WTC? neerhalen? NO WAY!

Dit ruikt naar mierenneukerij om toch iets te kunnen melden
Oud 9 februari 2005, 22:48   #110
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het is n bizar verhaal, maar die jet heeft n enorme afstand afgelegd op auto pilot om dan finaal neer te storten op n plek waar het niet veel kwaad kon
en vanaf 15 of 20 minuten na verbreken van radiocontact is die jet idd begeleid door wat f15 of f16's

verder kan je daar weinig conclusies uit trekken...
Ze hebben dus geluk gehad dat het zo is uitgedraaid en niet verkeerd.

Als je nu zegt dat de jet is gevolgt door f15's of f16's mij goed hoor, maar begeleiden betekent in mijn woordenschat iets helemaal anders.
Oud 9 februari 2005, 22:50   #111
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bristow
Jij ook?
Ik had zo graag 1tje overtuigd
Maar 't zit er niet in denk ik.
Ze zijn beyond repair.
Oud 9 februari 2005, 22:53   #112
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hebben dus geluk gehad dat het zo is uitgedraaid en niet verkeerd.

Als je nu zegt dat de jet is gevolgt door f15's of f16's mij goed hoor, maar begeleiden betekent in mijn woordenschat iets helemaal anders.
What's in a word ?
Achternagevlogen.

Voor de rest distantieer ik mij van dit verhaal.
Straks ben ik fulltime bananenverhaalverificateur en dat kan niet de bedoeling zijn.

Voor wie interesse heeft : http://slick.org/deathwatch/mailarchive/msg00570.html

Laatst gewijzigd door Knipp : 9 februari 2005 om 23:00.
Oud 9 februari 2005, 22:53   #113
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Ik had zo graag 1tje overtuigd
Maar 't zit er niet in denk ik.
Ze zijn beyond repair.
Ik heb het al lang geleden opgegeven. Het is zoals elke andere pseudo-wetenschap. Niets helpt. En feiten nog het minst.

Het zal aan hun sterrenbeeld liggen, denk ik.
Oud 9 februari 2005, 23:16   #114
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) Waarom heeft geen enkele van de tientallen sites die steeds opnieuw afkomt met het sprookje van de 4000 Israëli's ooit een breakdown gemaakt van de bedrijven waar die eigenlijk werkten? Is het de collega's van die hypotetische 4000 Israëli's echt niet opgevallen dat ze die dag allen op het appel ontbraken?

2) Er woonden in de grote omgeving van New-York in 2000 ongeveer 40000 Israëli's. Mannen, vrouwen, kinderen en bejaarden. Geloof je echt dat 10% van hen net in de WTC werkten? Ooit gehoord van statistiek?

3) Heeft 'iemand' die 4000 Israëli's discreet opgebeld en gezegd dat ze op 9/11 thuis moesten blijven? En ze hebben het allen stil gehouden! Fijne collega's.

4) Wat is het verband tussen de twee werknemers van Odigo en de WTC????

5) Er waren wel degelijk honderden Joodse doden in de WTC. Dat is statistisch normaal, want in NY wonen veel Joden (ik denk +/- 10% van de bevolking, maar ben niet zeker).

6) Lees de volledige toesprak van Bush over de doden. Zijn cijfers kloppen langs geen kant. Toen dacht men nog dat er 6000 �* 7000 doden waren. Allen door de Mossad verwittigd?

7) De verhuis van Zim was sinds 1999 gepland. Die hebben inderdaad geluk gehad. Heb je opgezocht welke andere bedrijven in de weken voor 9/11 verhuisd zijn?

Al deze punten zijn in de ernstige pers al jaren geleden beantwoord. Steeds opnieuw. Alléén, de junk-sites doen alsof hun neus bloedt, en komen steeds weer met dezelfde onzin.

(Voor de duidelijkheid van de discussie: een Israëli is een inwoner van de staat Israël. 80% van de Israëli zijn Joods. Israëliet betekent hetzelfde als Jood.)
Perfect antwoord, maar waar haal jij de energie om je nog op dergelijke neonazi zever (zoek maar eens de sites op van waar die informatie komt. Meer dan 70% zijn van dat type; daarom dat 2004gun er zich natuurlijk regelmatig bij "sourced") te reageren. Zot zijn doet toch geen pijn en wacht gewoon af tot ze van hun volgende bezoek van de psy teruggekeerd zijn... indien het niet met een dwangbuis is, want sommigen zijn daar al dichtbij
Oud 9 februari 2005, 23:23   #115
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Perfect antwoord, maar waar haal jij de energie om je nog op dergelijke neonazi zever (zoek maar eens de sites op van waar die informatie komt. Meer dan 70% zijn van dat type; daarom dat 2004gun er zich natuurlijk regelmatig bij "sourced") te reageren. Zot zijn doet toch geen pijn en wacht gewoon af tot ze van hun volgende bezoek van de psy teruggekeerd zijn... indien het niet met een dwangbuis is, want sommigen zijn daar al dichtbij
Niets energie. Gewoon routine (en vele jaren wetenschappelijk werk). Veel tijd ga ik er hier ook niet aan besteden.
Er zijn mensen die gewoon niet begrijpen dat 'The X-Files' leuk is om te zien, maar dat de realiteit er helemaal anders uitziet.

Ik geef het hier ook op, tenzij iemand afkomt met verifieerbare feiten uit betrouwbare bronnen. Informatie van junk-sites, die in schier eindeloze lussen naar elkaar verwijzen en dit dan als 'bewijs' aanvoeren, daar reageer ik niet op.
Oud 10 februari 2005, 00:44   #116
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij moet zoeken en mij overtuigen denk ik

het probleem is dat n woord niet 1 betekenis heeft...
maar afhankelijk van context en intentie wel 10 betekenissen kan hebben
Nice try. Kan jij me nu eens vertellen welke de verschillende betekenissen kunnen zijn voor "PULL the building", anders dan NEERhalen?
En zo niet, kan je me daarna vertellen HOE ze dat gebouw dan uiteindelijk hebben neergehaald.?
Oud 10 februari 2005, 01:51   #117
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

...

Laatst gewijzigd door Fribre : 10 februari 2005 om 02:16.
Fribre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 02:16   #118
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dat is ook de kern van mijn 'ongeloof'. De theorietjes/fantasietjes die hier telkenmale worden rondgestrooid zouden honderden, als niet duizenden 'medewerkers' benodigen (de op afstand bestuurde passagiersvliegtuigen, regeringsleden, degene die de explosieven aanbrachten, etc. etc.). Al bij de 'werving' alleen zouden er toch mensen moeten zijn die naar de media zouden stappen of zouden lekken! Dan komen de believers echter aanzetten met nog grotere complottheorien als zouden alle media en alle journalisten ook deel uitmaken van het 'Plan'. Stelt men dat dat er genoeg onafhankelijke of Democraten-gelinkte media zijn die maar al te gretig op zulke verhalen zouden inspelen - mochten ze waar zijn - dan durven ze al snel ook de Democraten in het 'Plan' betrekken! Tja, op den duur zit 'iedereen' in het Complot...

Bovendien worden op tijd en stond nog andere organisaties deel van het complot: de Spaanse politiek, Mossad, ... alles wat hun past.
Oud 10 februari 2005, 07:13   #119
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

pwned!!11!
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 08:08   #120
Emitzer
Lokaal Raadslid

Emitzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln

De waarheid komt des te meer naar boven , Weldra zal men beseffen dat redelijk een complot aan de gang was , moge de oogen geopend worden die dicht waren !

http://www.questionsquestions.net/WTC/767orwhatzit.html

Complot tegen?...

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]

http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be