Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2009, 11:16   #101
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Na gisteren de beelden +/-25 keer te hebben gezien, en als neutrale kijker, kwam m.i. die Wasil er toch ook wel ferm en zonder enige controle ingevlogen. Een ietsje "zelf gezocht" is dan toch wel op zijn plaats in dit fait-diversje....
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 11:17   #102
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
1-1?

Lap, weer geen extra pint gewonnen

Die reactie deed me zo hard hier aan denken...
Oud 1 september 2009, 15:22   #103
Spliff
Staatssecretaris

Spliff's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Nu maak je me benieuwd...
k heb zelf voetbal gespeeld rechtsachter ....
Oud 1 september 2009, 15:28   #104
Sheyema
Gouverneur

Sheyema's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Na gisteren de beelden +/-25 keer te hebben gezien, en als neutrale kijker, kwam m.i. die Wasil er toch ook wel ferm en zonder enige controle ingevlogen. Een ietsje "zelf gezocht" is dan toch wel op zijn plaats in dit fait-diversje....
Man,man,man!! Ik ben ook een neutrale supporter, maar wel een die van voetbal kent!! Wasyl komt er helemaal niet ingevlogen, maar speelt perfect
de bal! Wat onze "gouden schoen" doet kan onmogelijk door de beugel!
Kijk eens naar de uitdrukking op zijn gezicht wanneer hij "stampt"!
Sheyema is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 15:33   #105
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

heel eenvoudig, ze moesten Witsel schorsen zolang Wasylewski zelf aan de kant moet blijven als gevolg van die doodtrap.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 15:37   #106
Sheyema
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
heel eenvoudig, ze moesten Witsel schorsen zolang Wasylewski zelf aan de kant moet blijven als gevolg van die doodtrap.

In de krant : Het parket eist... 9 weken schorsing en een boete van...
let goed op...gene zever.. 250 EUROOTS!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 1 september 2009, 15:48   #107
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sheyema Bekijk bericht

In de krant : Het parket eist... 9 weken schorsing en een boete van...
let goed op...gene zever.. 250 EUROOTS!!!!!!!!!!!!!!!!
250 euro, omgerekend naar het loon van de gemiddelde werknemer, zou dat een boete van ongeveer tweeenhalve euro zijn.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 16:44   #108
Sheyema
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
250 euro, omgerekend naar het loon van de gemiddelde werknemer, zou dat een boete van ongeveer tweeenhalve euro zijn.
Nieuwsflits : geschorst tot 23 november en 2500 euro boete. Alles werd doorgestuurd naar de UEFA en de FIFA!!
Oud 1 september 2009, 18:40   #109
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man,man,man!! Ik ben ook een neutrale supporter, maar wel een die van voetbal kent!! Wasyl komt er helemaal niet ingevlogen, maar speelt perfect
de bal! Wat onze "gouden schoen" doet kan onmogelijk door de beugel!
Kijk eens naar de uitdrukking op zijn gezicht wanneer hij "stampt"!
Man man man, Wel ja ik weet geen fluit van 't voetbal, 'k volg dan ook nog maar een vijfentwintigtal jaar de competitie in de UK....
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 20:27   #110
evertonfc
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Wat we al langer wisten is hier nog maar weer eens bewezen.
Wat is die Anderlecht-aanhang toch een verschrikkellijk stelletje zageventen.

Eerst en vooral: de fout van Witsel op Wasylevski is smerig en verdient rood.
Rood is ook wat Witsel gekregen heeft.
Hoe het verder moet met de strafmaat moet de voetbalbond maar uitmaken.
Zoals ze dat bij andere overtredingen ook doen.

Ten tweede: als die beenbreuk niet gebeurd was geweest had en niemand nog liggen mekkeren over de rest van de overtredingen.
Defour op Boussouffa was geel, meer niet. Defour kan het ook niet helpen dat Boussouffa een glazen ventje is. Het ging er stevig aan toe ja, dat is zo in topmatchen. En voor degenen die dat niet geloven: bekijk de testmatchen van vorig jaar eens en volg eenzekere Wasylevski ofzo eens tijdens de match. Is dat dan wat jullie voetbal noemen?

Ten derde: degenen die hier (en elders) lopen te roepen dat Witsel net zo lang geschorst dient te worden als Wasyl moet revalideren moeten dringend hun (laatste beetje) hersenen laten nakijken. Idioten.

Ten vierde: laten we niet vergeten dat, alhoewel Standard nu de grote schuldige is, Anderlecht zelf in heel de hetze tussen 'de grote twee' niet vrijuit gaat. Men gaat nu steevast terug naar de bitsige sfeer van de testmatchen vorig seizoen, maar daar herinner ik me vooral het aggressieve spel van een zeker -jaja- Wasyl van. Ook beide besturen gaan lang niet vrijuit. Maar nu heel dat aggressieve gezever een hoogtepunt kent met de overtreding van Witsel is iedereen opportunistisch genoeg om vooral Witsel met de vinger te wijzen en over eigen ophitserijen stilletjes te zwijgen.

Ten vijfde: aan alle ramptoeristen die nu 'onwel' worden bij het zien van de 'gruwelijke' beenbreuk: al eens een mooi ogende beenbreuk gezien? Doe maar gewoon normaal, dat is al erg genoeg. Overigens: is de mate van gruwelijkheid van de opgelopen blessure een maatstaf om de strafmaat te bepalen?

Ten laatste: kort komt het hierop neer: 't is erg voor die Anderlecht-speler en Witsel moet gestraft worden op een manier waarop dergelijke overtredingen normaal bestraft worden. Alle verdere gezeik is nutteloos. Enkel jammer dat Anderlechtsuppo's nu eenmaal graag zeiken.
what the f*ck zijt gij voor iemand. duidelijk geen voetbalkenner.

defour zijn tackle is rood. lang achter, en de bal was allang weg. als bous zijn toppen vaststonden in het gras had hij ook een blessure. defour kreeg geen rood omdat standaard een "topclub" is (wat ze overigens niet zijn met zo'n voetbal). wasil is zeker geen heilige speler, veere van. maar hij wist tenminste tot waar hij kan gaan. vaak waren die ellebogen in een opwelling. maar nu je over die testmatchen begint. hoe kwam het nu weer dat wasil een netje op zijn hoofd moest dragen, zichzelf een elleboog gegeven, ik denk het niet. ik kan niet geloven was witsel deed, duidelijk een voorbeeld van amateurisme. de schorsing van 10 speeldagen is een minimum. hij heeft het wellicht niet express gedaan, maar met de gedacht vaan heb ik de bal niet, dan speelt hij tenminste niet meer mee. de tackle op polak verdiende ook rood. over die fouten zijn geen discussie. standaard moest minstens drie rode kaarten hebben. dat anderlecht suppo's graag zeiken is mij onbekent. ze doen het niet meer dan andere clubs. het valt meer op. als enigste topclub in belgiê word je sowieso meer in het oog gehouden.

aan iedereen die de actie van witsel ook maar een beetje goedkeurt.
noobs ga pingpongen
evertonfc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 21:19   #111
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nieuwsflits : geschorst tot 23 november en 2500 euro boete. Alles werd doorgestuurd naar de UEFA en de FIFA!!
Dan moeten we daar iedere week dossiers naar doorsturen.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 september 2009 om 21:22.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 23:54   #112
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evertonfc Bekijk bericht

defour zijn tackle is rood. lang achter, en de bal was allang weg. als bous zijn toppen vaststonden in het gras had hij ook een blessure. defour kreeg geen rood omdat standaard een "topclub" is (wat ze overigens niet zijn met zo'n voetbal). wasil is zeker geen heilige speler, veere van. maar hij wist tenminste tot waar hij kan gaan. vaak waren die ellebogen in een opwelling. maar nu je over die testmatchen begint. hoe kwam het nu weer dat wasil een netje op zijn hoofd moest dragen, zichzelf een elleboog gegeven, ik denk het niet. ik kan niet geloven was witsel deed, duidelijk een voorbeeld van amateurisme. de schorsing van 10 speeldagen is een minimum. hij heeft het wellicht niet express gedaan, maar met de gedacht vaan heb ik de bal niet, dan speelt hij tenminste niet meer mee. de tackle op polak verdiende ook rood. over die fouten zijn geen discussie. standaard moest minstens drie rode kaarten hebben. dat anderlecht suppo's graag zeiken is mij onbekent. ze doen het niet meer dan andere clubs. het valt meer op. als enigste topclub in belgiê word je sowieso meer in het oog gehouden.

noobs ga pingpongen
Pingpong is dan ook 100 keer interessanter
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 08:24   #113
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

geeuw
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 08:38   #114
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spliff Bekijk bericht
k heb zelf voetbal gespeeld rechtsachter ....
same here laatste man, nooit rood gepakt.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 08:43   #115
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evertonfc Bekijk bericht

noobs ga pingpongen
Toch wel hoor. Anderlecht-suppo's zijn echt onvoorstelbare zeikerds.
Kijk naar jezelf. Je eerste berichtje hier en het is al van dat. Uwen eerste zin hier op dit forum en het is al van f*ck. Jullie kunnen het echt niet laten eh?

Trouwens: doodsbedreigingen aan Defour en Witsel, ouderlijk huis van Witsel bekogeld met stenen...
Typisch gedrag voor een 'topclub' en zijn supporters eh?
Bij Standard sjotten ze tenminste nog op't plein uw voeten vanonder uw lijf. Toch altijd nog minder achterbaks dan 's nachts ruiten in gaan gooien.

En dan nog; de Anderlecht-suppo's hebben nog eens lekker misnoegd kunnen doen, Witsel is gestraft en Wasyl zijn benen groeien wel weer aan elkaar. Tijd voor belangrijkere dingen dus.

Laatst gewijzigd door BigF : 2 september 2009 om 08:44.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 10:07   #116
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Uefa kan Witsel niet straffen. Zo zie je maar weer hoe competent het sportcomité is... .
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 16:59   #117
Abraxas
Lokaal Raadslid

Abraxas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
De Uefa kan Witsel niet straffen. Zo zie je maar weer hoe competent het sportcomité is... .
Volgens mij is dat om ervoor te zorgen dat hij ook niet Europees kan spelen zolang hij geschorst is.
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 17:07   #118
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas Bekijk bericht
Volgens mij is dat om ervoor te zorgen dat hij ook niet Europees kan spelen zolang hij geschorst is.
Ik dacht dat het ook was om ervoor te zorgen dat zijn schorsing ook in het buitenland telt, maw dat hij niet van ploeg zou wisselen en in een andere competitie gaan spelen.

Maar de transferperiode is afgesloten, dus dat heeft in feite geen belang meer.
Oud 3 september 2009, 07:38   #119
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

De straf van Witsel is terecht en moet zeker niet zwaarder zijn. al die heisa is fel overdreven en die mensen die menen dat ze Witsel met de dood moeten bedreigen, zijn idioot.

maar het calimerogedrag van Standard, het weigeren om excuses te brengen, is gewoon oerdom. Dat ze de straf aanvaarden, Witsel effectief iets met de jeugd laten doen, zoals Base vraagt (bv een stage laten geven, waarom niet), ga eens spreken met Anderlecht en uiteraard met Wasilewsky en het zal allemaal overwaaien.

nu wentelen ze zich zo in hun slachtofferrolletje dat het allemaal nog wat meer zal uitvergroot worden, met alle gevolgen vandien.
Oud 3 september 2009, 16:13   #120
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas Bekijk bericht
Natuurlijk is dat om Witsel ook Europees te schorsen, maar de Uefa is niet bevoegd om daar een uitspraak over te doen.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be