![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Hier een bewijs dat ik inderdaad zwaar invaliede ben en dat die flauwe kul van maar te gaan werken heb ik geen woorden voor.
Verder hoef ik mij niet te verantwoorden Beste heer XXXXXXX, U hebt mij gecontacteerd naar aanleiding van uw PAB-aanvraag. Zoals u weet, ontvingen op 1 maart jl een 85 personen met een handicap,horende tot de zogenaamde garantiegroep van de PAB-prioriteiten Uitbreidingsbeleid 2008 , de formele bevestiging dat zij het hen toegekende persoonlijke assistentiebudget kunnen inzetten. Momenteel liggen de criteria voor de 2de prioritaire doelgroep nog niet vast. U mag mij begin april opnieuw contacteren . met vriendelijke groeten, Leen SUYKERBUYK Inhoudelijk Medewerker Kabinet van Jo VANDEURZEN Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin Koolstraat 35, 1000 Brussel telefoon 02/552.64.00 “Dit bericht met zijn eventuele bijlage(n) verbindt de minister op geen enkele wijze. Enkel officieel ondertekende briefwisseling kan dat. De minister kan bijgevolg niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud ervan en zijn eventuele bijlage(n). De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Westerse beschaving, weet u...
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niemand hoeft zich te verantwoorden hier. Het feit dat je die gast persoonlijk aanpakt zegt meer over u dan over hem...
![]() |
#106 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=78
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders kan gelijk wie gelijk wat komen vertellen. Citaat:
Ik reageerde op wat je schreef. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Mag ik de heren, die hier kost wat kost over de islam willen "discussiëren" er op wijzen dat dit forum ook een sibforum "Godsdienst en levensovertuiging" heeft, waar je naar hartelust je ei kwijt kan.
Laatst gewijzigd door artisjok : 26 juni 2011 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen tijd, maar vooal geen goesting om heel de draad te lezen.
Maar wel tijd en goesting om even te reageren op die opmerkingen in de eerste pagina's, namelijk dat het de moeite waard lijkt om te stellen dat de graad van intelligentie van een partijmilitant van belang zou zijn tegenover de grootte van invaliditeitsvergoeding van een universitair geschoolde. Mijn reactie dus: stierenstront.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....76#post5528476 Waar u u het uithaalt dat ik hier met cijfertjes voor MIJN stelling moet afkomen is me een raadsel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WEL is belangrijk dat de topicstarter een heel onwaarschijnlijk verhaaltje ophangt om op een blog-maniertje aan partijbashing te doen . Meer heeft hij in het topic niet gestoken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Jij moet u inderdaad niet verantwoorden. Laat de wijsneuzen toch begaan.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 juni 2011 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Maar de meiskes zijn er zo lief, meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |