![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de Nieuwe Rechts N-VA uit coalities geweerd worden ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
18 | 28,57% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
45 | 71,43% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amore, ook bang voor 14 oktober ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de USA is vrije meningsuiting ook absoluut , de grens is aanzetten tot geweld. Ik vind dat een klaar en duidelijke grens. Al de rest is fascisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL Nee, verre van, hoe sneller dat het zover is hoe liever, ik heb de indruk dat de hele politieke traditionele kaste met de dag dommer wordt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||||
|
![]() Citaat:
U schreef: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() we gaan nog lachen
serieus |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Leer leven met je keuzes... dat is het enige dat ik zeg. Jij was vroeger libertair; had je dan op een lokale ron paul gestemd en daardoor was onze volledige economie in elkaar gezakt (ik zeg maar wat) had ik je dan vandaag mogen aanwijzen als schuldige of moest ik me dan ook in relatieve termen uitdrukken? Mag ik de Grieken aanwijzen als de schuldige van hun eigen crisis vandaag? Of mag dat niet? Zijn het die verdomde politici weer? Die twee drie rotzakken...?
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Ik ken een paar grote VLD muilen die de komende maanden met gespannen bilspleet door het leven moeten gaan over wat er allemaal kan bovendrijven
Mooi mooi mooi |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Largo_w:
Citaat:
8 leden op 2 jaar.... Hoeveel leden zijn er bij het Open VLD op die 2 jaar bijgekomen? N-VA: 40 leden op 1 jaar. 40 van de 34000. N-VA is aan't verblokken? So is Open VLD.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet het niet - misschien kunnen we het aan Nelson Mandela vragen?
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben een pak leden minder, maar wel 8 VB'ers bij. Dat is dus - naar hun eigen zeggen en maatstaf - zonder enige twijfel een fascistische partij, die O-VLD?? ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk - dat versterkt de regime. Als een sp.ast naar de VLD overloopt is dat toch ook geen enkel probleem... Het wordt pas een probleem als de Flamouche die van zijn tak durft maken aan electorale belang wint. CD1V was content om van N-VA kiezers te profiteren om het programma van de N-VA te dulden, tot men besefte dat de traditios geen meerderheid zouden kunnen halen, niet nu en zeker niet in de toekomst...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 juli 2012 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De" Griek is evenmin schuldig. Echter, blijkbaar fraude(e)r(d)en aardig wat Grieken, is er flink wat gesjoemel met sociale voorzieningen, &c. De mensen die zich daarmee inlaten, dragen inderdaad verantwoordelijkheid. Een stem is echter geen verantwoordelijkheid - indien dat zo zou zijn, zou men nooit algemeen stemrecht hebben ingericht in de eerste plaats.
Laatst gewijzigd door lombas : 16 juli 2012 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar hebben onze zelfverklaarde democraten niet zo veel vertrouwen in de Belgische justitie
|
![]() |
![]() |