![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
+ Dat links in 2006 117.000 kiezers had (op 283.000 toen, 272.000 nu). Is links er niet bepaald op achteruitgegaan.
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Leuk.
2 diep geëmotieneerde personen die moeten onderhandelen.
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Gene mag niet meedoen, maar het zal geen kattepis zijn om een coalitie op de been te brengen in Antwerpen. Ook niet om het aannemelijk te maken om zonder N-VA te doen. Het truukje van 2011 herhalen zou teveel opvallen.
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
heeft alle opties voor dewever op tafel gegooid en beargumenteerd beweren dat iedereen tegen bartje is slaagt nergens op, de oude burgemeester speelt bijna formateur voor hem ![]() ik denk dat die rechtse coalitie heel stabiel is. BLok gaat 6j lang feestvieren en 1x per week op ja knopkes komen duwen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze werd toen ook al uitgelachen door de Vlaming, met pedofilie was tenslotte toch niets verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Geduld. PJ heeft zijn laatste tranen nog niet geweend.
Als die dacht een rammeling te hebben gekregen van N-VA, dan ben ik benieuwd op zijn reactie als hij die van de CD&V krijgt ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 19 oktober 2012 om 13:06. |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Elke regering in dit land heeft de benodigde meerderheden, en werkt. Heeft trouwens niets te maken met een mogelijk gedoogbeleid in antwerpen hee. Maar moest er bv in vlaanderen een minderheidscoalitie willen regeren met gedoogsteun zou ik dat een even slecht idee vinden. Dat werk gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick Janssens zit niet bij de CD&V.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal wat duidelijker zijn. Ik wil zijn gezicht zien als hij aan de telefoon tegen BDW zegt:
PJ: "NEEN Bartje, ik heb gezegd dat wij met CD&V samen in de meerderheid of de oppositie zitten en dat blijft zo." BDW: "kan je dat eens herhalen, Marc Van Peel, onze nieuwe havenschepen die hier naast mij zit, heeft het niet goed verstaan." En dat klinkt dan zo: "Kunde da na nog is zegge? De Marrek Van Peel, ongze nieve schepene van d'ave, ee daa ni goe verstaan." ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 19 oktober 2012 om 13:29. |
![]() |