![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Vandaag staatsbegrafenis van jld.
Ik lees dat er niet eens 'heel veel' volk is (Knack). Dan toch geen Dehaene-effect ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op vraag van de Familie blijft de begrafenis sober.
Respekt wordt gewaardeerd.
![]() |
#104 |
Vreemdeling
|
![]() Het lauwe compromis en het mosseldom tot hoogste deugd verheffen, je moet het maar doen. Tsjeverij van de hoogste plank. En binnen een paar dagen BOHIC!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Dehaene blijkt dan toch een kip te zijn...
Een dioxinekip... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga er ene drinken met niveau: 1988 (cijfers!) https://www.youtube.com/watch?v=BQ6COL_HkGk
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Maar wel waar. En het zijn zijn partijgenoten die deze kaart voluit spelen, niet ik.
Van je vrienden moet je het hebben.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |