![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Financieel advies van de bem
. Is zoals vlieglessen krijgen van een mol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Ik reken zelfs niet meer in mijn loon en haar loon.
Wat we gezamelijk binnen krijgen is wat telt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou zelfs niet in mijn kop opkomen. De partner heeft inderdaad niet bijgedragen aan dat huis. Maar zie het zo niet. Zij heeft nu een leuk "gelukje" dat ze ineens geen huur meer moet betalen, omdat haar partners huis al afbetaald is. En je wil haar toch gelukkig maken? Gun haar dat.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Als het ooit fout loopt, dan was het alleen maar om het geld te doen en moet ik me bekocht voelen" En als test om haar ware motief voor het samenwonen te checken (houdt ze echt van mij of gaat het alleen maar over geld) zullen we haar maar huur laten betalen als verzekering. Dan heb ik ten minste nog het geld als verdienste als ze het aftrapt. Ik heb duizenden euro's gestoken in het op en af reizen naar mijn vriendin. Aan activiteiten die we samen deden en hier en daar cadeaus. Als het ooit fout loopt zou ik dat jammer vinden, maar dan wens ik haar het allerbeste en zou ik de herinneringen koesteren. Me bekocht voelen is echt wel het allerlaatste. Helaas heb ik de indruk dat redelijk wat mensen geen oprecht vertrouwen hebben in hun relatie (behoefte aan verzekering via huur) en dat het samenwonen eerder een financiële deal is dan een daad van liefde
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waarom niet?
Die onroerende voorheffing betaal je toch. Pak dat hij z'n huis kan verhuren aan 950 euro. Hij gaat met z'n lief een tijdje wonen op een appartement aan 600 euro per maand, elk betaalt 300 euro. Dat is 650 euro per maand in de pocket. Dan hoeft hij bijna niet meer te gaan werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ween ween, had ik maar naar domme bb geluisterd ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 29 april 2018 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat gij alvast niet veel last mee hebben.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Laat ik het zo zeggen: Ik vind iemand die bewust niet werkt op voorhand al een beetje sympathieker dan iemand die werkt.
Die valt te begrijpen binnen een referentiekader dat de totale ondergang van dit vervloekte systeem verlangt. Laatst gewijzigd door Thuleander : 29 april 2018 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() i love this thread
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar stel hij verhuurt dat aan 1000 (naar eigen zeggen is het dat waard) en huurt pro rata iets v 1000 met de vriendin, oftewel hij 600, zij 400, dan heeft ie nog steeds 400 in de pocket ipv 300 vd vriendin ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan is er ook geen discussie meer over hoe de kosten verdeeld moeten worden. Gewoon 50/50 voor het nieuwe pand Als het ooit fout loopt in zijn relatie kan hij zijn vriendin uitkopen (hij gaat het alleen kunnen betalen door de huuropbrengst + eigen inkomen). De vriendin heeft geen huuropbrengst en trekt het wsl niet of moeilijk op 1 salaris
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |