![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
Op dat moment dacht ik werkelijk 'is die mens achterlijk fwa??'
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nieuwe verkiezingen
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zelfs al WIL Gwendolyn zo graag meeregeren, ze KAN dat simpelweg niet doen onder de voorwaarden van de PS zonder dat haar partij uit elkaar valt. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou nog eens een staatshervorming zijn om u tegen te zeggen, zie.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Minister
|
Citaat:
En Franstaligen wil nog veel meer schulden maken…..Niet ‘het Italië aan de Noordzee’ maar Griekse of mischien zelfs Venezolaanse toestanden staat ons te wachten als PS + Groen hun zin krijgen. Onze kinderen en kleinkinderen enz. zullen in een ontwikkeling land leven ten gevolge de enorme schulden. Dat is wat linkse dictators willen>>> dat de eenheidsworst mensen door de armoede dat Linkse partijen nu creëerden: door armoede van de staat afhankelijk zijn. Daarom verachten Links >>> mensen die zelf willen verantwoordelijk zijn voor hun daden, die van midden tot rechts!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 december 2019 om 20:02. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al diegenen die NIET aan de 'juiste kant van de geschiedenis' staan.
Er is evenwel een probleem: die geschiedenis waarvan sprake moet nog beginnen. Niemand kan dus nu reeds weten wat precies die 'juiste kant' is. Zelfs niet diegenen die onlangs van Sinterklaas een splinternieuwe glazen bol kregen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Minister
|
Citaat:
Géén geld géén leute was een gezegde van mijn peter!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Demotte heeft met zijn geraaskal de regeringsvorming nog wat onwaarschijnlijker gemaakt. CD&V zal bedanken voor de eer. Want mathematisch niet nodig. MR wil niet zonder CD&V. Dus die eersten moeten nog een hele goeie reden krijgen om ook zonder de tjeven mee te doen. En zelfs dan moet OpenVLD erin slagen een akkoord te onderhandelen dat de partij niet uit elkaar doet vallen. Dat bleek met Magnette al niet te lukken. Nu ze in de peilingen onder de 10% zitten zal dit nog moeilijker zijn. Er komen wellicht nieuwe verkiezingen ipv een nieuwe regering. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn gedacht was, speelt die dat nu of is die werkelijk zo naief?
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er is nog geld hoor. De bankrekeningen van de spaarders. Niks intrest en daarbovenop de inflatie. We volgen Hitler. Ik herinner mij de sprookjes die mijn vader mij vertelde. Op het laatst van de oorlog kon je een brood kopen voor een half miljoen DM. De spaarders konden dus hun kous opeten en met hun biljetten hun gat afvegen. Samen de put in. Krekels zowel als spaarders. Aanschuiven bij het OCMW waar de eerste vijftig nog een kommetje bietensoep kunnen krijgen. Waar is de tijd dat men mits betaling de baard en snor mocht aflikken van iemand die recent vlees had gegeten. We zullen moeten gaan leven als de vluchtelingen uit de grote zandbak. We huren een vervallen krot met kelders; kappen in de vloer een gat waar we de stront van onze geiten in vegen en als de kelder vol zit kijken we uit naar een nieuw krot. Waar is dat feestje? In de tuin van De Wever! Wel uw eigen vlees meebrengen hoor. De kat van de buren mag ook. Maar geen varkens! Die mag De Wever ook niet eten. We moeten beleefd blijven tegen onze buitenlandse gasten.! Wel opletten. Als je Merkel wilt zien strippen of je tuinfeestjes dan moet je haar nu bespreken want ze zit bijna volgeboekt. Degenen die denken aan Rutten zitten verkeerd. Die doet alleen aan buikdansen. Politiekers mogen iets bij verdienen volgens haar partij. Daar zijn ze tenminste vooruitziend. Laatst gewijzigd door werkman : 17 december 2019 om 20:56. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nooit van département 08 gehoord ?
|
|
|
#115 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nieuwe verkiezingen is inderdaad de beste optie, zolang de Walen weigeren in te gaan op de wensen van de grote meerderheid van de Vlamingen.
De verschillende formateurs ,de PS en de O-VLD hebben nu lang genoeg een spel gespeeld om de zaak op te houden. Genoeg is genoeg , nu zal de kiezer zich moeten uitspreken. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een goede zaak. Een beetje spijtig voor de Oostendenaars. Ik denk dat hij een goede kans maakt. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ze is totaal ongeloofwaardig geworden en dan nog blijven zitten tot maart. Dat is onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Franstaligen zullen álles doen om die te voorkomen. |