![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
Ik geraak nauwelijks ingelogd. Coockie zijn hint naar "blijf ingelogd" werkt niet bij mij.
Posten is een merde en vaak inloggen/proberen is nodig. Zo is de fun er voor mij vanaf... |
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk nog eens goed naar het voorbeeld. Bij mij werkt het perfect nu (behalve de smileys maar dat is bij iedereen een probleem). |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat Cookie hier postte: kijk naar het rode cirkeltje en klik op dat 'vinkje'. Het lukt je wel!
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Staat rechts naast 'Tavek' als je inlogt. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die 'blijft ingelogd' zal wel met cookies werken. Dus als je geen cookies aanvaard, of ze cleart dan moet je terug aanloggen.
|
|
#106 |
|
Banneling
|
Nope, het werkt sporadisch.
Soms kan ik posten, maar vaak gewoon niet. |
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Als ik te veel tijd neem om een post te maken na inloggen, krijg ik een wit scherm en is alles weg.
Kortom, korte dingen post kan, iets langers, onmogelijk. Hopeloos. Achja, meer tijd voor andere dingen. |
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Cash wissen en een ipconfig /flushdns doen kan helpen.
Ik heb in alle geval geen problemen op dat gebied. Wel één keer terug moeten inloggen, maar nadien was alles ok. Maar al bij al is het forum trager geworden. Nogmaals, spitig dat ze aan het SQL gedeelte niets gedaan hebben want daar zit de grootste fout. Is in het verleden ook al gebleken en binnen een maand ofzo zitten we weer op ons gat.
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet allemaal.
De cookie die er voor zorgt dat je automatisch inlogt, die wel. Op voorwaarde dat je 'mij onthouden' hebt aangevinkt bij het inloggen tensminste.
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Graag gedaan
![]() Ik ben TUC op cookies ![]() Welkom , cookie monster Je laatste bezoek: Gisteren om 01:00 Privéberichten: 0 Ongelezen , Totaal 055 Als je binnen een kwartiertje de pagina niet ververst ben je sowieso uitgelogd !! Kruis je dat vakje aan , blijf je wel ingelogd , maar .... als je na 15 minuten bv Nieuwe berichten of F5 drukt of bericht verzenden drukt , dan zie je bv: Welkom, cookie monster Je laatste bezoek: Gisteren om 22:44 Privéberichten: 0 Ongelezen , Totaal 055
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is niet echt een cookie maar zit mee in je sessie variabelen en die zitten dus in de database.
Af en toe worden deze variabelen wel opgeschoond (cron jobs van dit forum), en dan zijn ineens de nieuwe berichten foetsjie, alsook fora die gemarkeerd staan als 'ongelezen'. Er is echter wél een cookie die je laatste aanmelding bijhoudt, maar ook dat zit eigenlijk in de database. In totaal gebruikt Vbulletin zo'n 10 cookies meen ik mij te herinneren maar waarvoor ze nu allemaal weer dienen, dat zou ik eens moeten gaan opzoeken in mijn documentatie.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 april 2020 om 21:59. |
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan krijg ik de melding ‘alle cookie verwijderd’ en zijn de nieuwe berichten verdwenen. Maar gij bedoelt waarschijnlijk dat als ik te lang wacht de cookies ook verdijnen. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer komen de smileys terug?
|
|
|
|
#118 |
|
Administrator
|
werken die niet meer?
idd werken niet ... Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 28 april 2020 om 18:33. |
|
|
|
|
#119 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
Ik heb de wijzigingen die ik verleden week ging doen nog niet gedaan
Ik ben nu aan het zien wat er mis is met de smileys, die gaan via een ander domein en de DNS is net overgeschakeld naar Cloudflare. |
|
|