Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2005, 21:39   #101
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
En nog steeds lees je mijn postings...mmm das straf.

Waarom gebruik je je negeer knopje nu niet, en waarom lieg je hier al maanden over? Ik heb er moeite over gedaan om 1 reden hiervoor te verzinnen maar het lukt me echt niet.
Soms, heel soms is het laag bij de grondse gebrabbel wel eens leuk en dan ben jij een aangenaam tijdverdrijf ... dus voor een tijdje ga ik er mee door ...
Oud 28 april 2005, 05:37   #102
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Soms, heel soms is het laag bij de grondse gebrabbel wel eens leuk en dan ben jij een aangenaam tijdverdrijf ... dus voor een tijdje ga ik er mee door ...
Is dat een reden waarom je hierover al maanden aan het liegen bent? Als ze jou vragen hoe laat is het, antwoord je waarschijnlijk iets als "bij de bakker".
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 11:23   #103
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Is dat een reden waarom je hierover al maanden aan het liegen bent? Als ze jou vragen hoe laat is het, antwoord je waarschijnlijk iets als "bij de bakker".
Je ziet ... het blijft de moeite ... hoe laat zou het nu bij de bakker zijn?
Oud 28 april 2005, 11:40   #104
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hi Gun,
In uw plaats zou ik mijn gun van schouder wisselen en, zoals ik steeds doe , on topic blijven...

Ik zou zeggen, Gun, gun een ander ook het licht in zijn ogen...

Laatst gewijzigd door Chipie : 28 april 2005 om 11:42.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 11:49   #105
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Hi Gun,
In uw plaats zou ik mijn gun van schouder wisselen en, zoals ik steeds doe , on topic blijven...

Ik zou zeggen, Gun, gun een ander ook het licht in zijn ogen...
Right U R. Zeg ik vind jouw huilende kleine van tijd tot tijd enerverend ... hoe hou jij dat 24 h. per dag uit?
Oud 28 april 2005, 12:04   #106
Gauss
Burgemeester

Gauss's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen maar wel de Irakezen of de Italianen!!

Jouw bewoordingen maken veel meer duidelijk dan je denkt ... en
Heb ik al vermeld dat ik pro-amerikaans ben? Ik heb mijn avatar en onderschrift ook maar aangepast om het nog duidelijker te maken.

Het enige wat ik probeer te zeggen is dat ik haar niet geloof en dit omdat anti-amerikanisme in de kringen waar zij zich in bevindt nogal goed valt. Als zij de verantwoordelijkheid voor de dood van de agent bij de amerikanen kan leggen, is zij ook ontdaan van de verantwoordelijkheid. Bovendien komt een controverse rond heel deze historie haar ook goed uit, want ze brengt Berlusconi in problemen.

Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat dit geen tragisch accident was en een aanslag zoals zij nogal gratuit beweerde nadat ze veilig (zij wel) in Italië aankwam.

*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is*
[/size]
Gauss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 12:16   #107
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gauss
Heb ik al vermeld dat ik pro-amerikaans ben? Ik heb mijn avatar en onderschrift ook maar aangepast om het nog duidelijker te maken.

Het enige wat ik probeer te zeggen is dat ik haar niet geloof en dit omdat anti-amerikanisme in de kringen waar zij zich in bevindt nogal goed valt. Als zij de verantwoordelijkheid voor de dood van de agent bij de amerikanen kan leggen, is zij ook ontdaan van de verantwoordelijkheid. Bovendien komt een controverse rond heel deze historie haar ook goed uit, want ze brengt Berlusconi in problemen.

Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat dit geen tragisch accident was en een aanslag zoals zij nogal gratuit beweerde nadat ze veilig (zij wel) in Italië aankwam.
En mijn punt was en blijft dat in dit geval rechter én beschuldigde dezelfde zijn. De Amerikanen gaan NOOIT open en bloot toegeven dat ze in de fout zijn gegaan indien dit het geval was ...

CLEAR?
Oud 28 april 2005, 12:23   #108
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Right U R. Zeg ik vind jouw huilende kleine van tijd tot tijd enerverend ... hoe hou jij dat 24 h. per dag uit?
Oefenen, oefenen, Gun...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 16:59   #109
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe ver jij rijd om naar de bakker te gaan maar normaal gezien even laat als op jou klokje, of ben je nog niet oud genoeg om de tijd te kunnen lezen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 20:42   #110
Haider
Banneling

Haider's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
De Amerikanen hebben geblunderd, maar het schijnt dat de xwagen tegen hoge snelheid bij de check point toekwam en alle tekens negeerde om te stoppen. Vandaar de ongelukige schoten.Voor de kommunisten alhier een goede reden om hun anti-amerikanisme weer eens voluit los te laten.

BTW : wat doen die kommunistische joernalisten daar in Irak? Eerst daar hun venijn komen spuiten, en wanneer ze worden gekidnapt door diezelfde brave Irakezen die ze kwamen beschermen tegen de Amerikaanse duivels, dan komen ze op televisie smeken om hulp. Eerst die Italiaanse, nu weer een Franse.

Wat een bende zielepoten die kommunistische joernalisten.
Het begint stilaan een serieus moeras te worden voor de yankees. Vandaag wééral verschillende aanslagen met doden in het centrum van Bagdad. Het lijkt erop dat de Iraakse bevolking hoe langer hoe minder de aanwezigheid van de JewSA-soldaten op prijs stelt. Zoals de revolutionaire leider Al-Zharqawi het reeds uitdrukte " Bush's geweten zal géén rust kennen"...
Haider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 16:05   #111
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haider
Het begint stilaan een serieus moeras te worden voor de yankees. Vandaag wééral verschillende aanslagen met doden in het centrum van Bagdad. Het lijkt erop dat de Iraakse bevolking hoe langer hoe minder de aanwezigheid van de JewSA-soldaten op prijs stelt. Zoals de revolutionaire leider Al-Zharqawi het reeds uitdrukte " Bush's geweten zal géén rust kennen"...
idd ... Vietnam 2 is al een tijdje in de maak ...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be