![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is die fake whitehouse.org nauwelijks overdreven: ze hebben gewoon dikker in de verf gezet waar Bush zich mee bezighoudt[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2005 om 10:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"We are in a conflict between good and evil, and America will call evil by its name." —George W. Bush, United States Military Academy, West Point, June 1, 2002 "There is wonder-working power in the goodness and idealism of the American people," —State of the Union 2004. Bush is zeker niet de eerste president om in zijn speeches: God, goed en kwaad en ander religieuz getinte woordjes te betrekken in tijd van oorlog, maar zijn benadering is uitgesproken verschillend dan die van zijn voorgangers.
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt jou niet uit wie word gesteunt en hoe ze worden gesteunt, iedereen mag dictators of moordenaars steunen op welke manier dan ook. Dan laat het je koud en klaag je er niet over. Maar o wee indien ook maar 1 amerikaan er iets mee te maken heeft, want dan is het pas verkeerd. Dat bedoel ik nu net met anti-us of anti-bush.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik impliceer het zelfs niet. En naar de VS verwijs ik hier helemaal niet. PS. Lafaard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal ook eens overal in mijn zinnen wat scheldwoorden plaatsen, jullie vinden dat dit nodig is...ik zal het dan ook maar eens proberen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 8 oktober 2005 om 16:03. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je nu bijvoorbeeld eigenlijk met volgende zin? je doet hier niets anders dan een onderscheid maken tussen wie de steun geeft en niet aan wie de steun word gegeven En hoe zou dat een argument en of antwoord kunnen zijn dat in jouw straatje past? Wat is het probleem met een onderscheid maken tussen wie deze steun geeft? Als jij het verschil niet ziet tussen politiek geinspireerde steun en steun door individuen, hoepel dan aub op naar uw apeland waar je vandaan komt. Ps. Lafaard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap het probleem nu wel waarom we een verschillende mening hebben. Zoals ik al zei maak jij het verkeerde onderscheid. Indien amerika Saddam steunt is het verkeerd en als anderen Saddam steunen mag het. Bewijs dat je gewoon anti-bush en anti-amerikaans bent, meer niet. Het gaat er bij jou niet meer om wat de feiten zijn, het gaat er gewoon om wie het gedaan heeft. Komt er het woord amerikaans in voor dan ben je gewoonweg tegen. ![]() Muts![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 8 oktober 2005 om 16:41. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alleen ben je dus een lafaard (zie deze thread) maar ook een pathologische leugenaar die niet kan discussieren. 1. Ik ben niet anti-amerikaans. Ik heb verdomme zelfs amerikaanse kennissen. Ik ben wel tegen een anti-democratische en imperialistisch amerikaans buitenlands beleid zoals we dat nu al zien sinds jaren. (vooral onder republikeinse presidenten, hoewel democratische zijn niet veel beter)... 2. Ik speel gewoonlijk op de bal, niet op de persoon tenzij de persoon vuil of laf spel speelt zoals een uilskuiken Illwill dat hier nu al maanden aan een stuk doet. Als ik hier de lijst zet met mensen die een probleem hebben met jou ben ik zeker dat we aan TIENTALLEN geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij maakt onderscheid tussen wie "steun" geeft om te oordelen of het goed of slecht is en dat heb je zelf duidelijk gemaakt. Ik heb dit niet gezegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ohnee! Er zijn wel 10 talle personen op een forum die mij niet moeten!!!!!!!!!!! Ooooohneeeeeeeeeee!!!!!! LOL
Nu barst ik echt wel in tranen uit hoor Parci. hehe ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 8 oktober 2005 om 17:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en rat-achtig gedraagt als hier, dat je dan niet veel vrienden zal hebben. Dan zal je een mikpunt van spot zijn voor iedereen die je kent. (achter je rug welliswaar). Nog niets van gevoeld? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat klinkt als complete fictie. Ik zou het bvb geen 5 minuten uithouden met iemand die zoveel domheid uitkraamd. Niemand die ik ken trouwens. Maar waarschijnlijk leven we in totaal verschillende sociale kringen... Gelukkig maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei, hier hou je het toch al maanden uit... ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 8 oktober 2005 om 18:16. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat dacht u van: "Bush wil de noordpool doen smelten." De wel-doordachte bewering (agitatie) dat de financiering voor de oorlog in irak moest gebruikt worden voor de heropbouw van getroffen gebieden na de katrina-ramp. Zielig toch? Een egyptische madam zei op tv in een debat over de MO-problematiek dat: "The world has failed arabs!" Pas na een seconde of 3 vond ik dat een echte giller.
![]() |
![]() |
#119 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat zielig zijn? Dat moet je toch even uitleggen. Ik vind immers net het omgekeerde.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 10 oktober 2005 om 08:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat u ook over die oorlog denkt, de financiering ervan is cruciaal. De linkse agitatie heeft al talloze malen geprobeerd om de levensnoodzakelijke financiering ervan aan te tasten (om zo de oorlog aan te tasten). De poging na Katrina was dan ook niets anders dan dat: schaamteloze agitatie. Maar als u tegen de oorlog in iraq bent, dan zal u wel blijvend het omgekeerde vinden. Ik begrijp dat. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Is it just me...? Laatst gewijzigd door MiSTa SCienTiST : 10 oktober 2005 om 13:48. |
|||||
![]() |
![]() |