![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mag voor u een verbod op hoofddoek in een KATHOLIEKE school? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
81 | 73,64% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
29 | 26,36% |
Aantal stemmers: 110. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Ik ben al een jaartje ouder, maar wie in mijn schooljaren niet wilde meedoen met het christelijk geloof , die ging NIET naar een katholieke school, maar naar een officiële school!!
Waarom willen ingeweken mensen nu alles veranderen, daar waar onze eigen mensen dat normaal vonden? Een katholieke school heeft eigen regels en wie daar naar school wil, moet zich neerleggen bij de regels , dat vind ik niet meer dan normaal. Iedere school zal, buiten de strekking, ook wel interne regels hebben en wie daar naar school wil, moet zich aan het schoolreglement houden, en anders elders gaan!!! Toch wel gemakkelijk, ergens willen gaan wonen, schoollopen, werken, maar zelf de regels bepalen! Wat die hoofddoek betreft: zelfs in de thuislanden van de meesten van die ingeweken Belgen, wordt die hoofddoek minder gedragen dan hier in België. En waarom in de scholen? Laat ze die aandoen zodra ze de school verlaten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga op vacantie nu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedere ouder krijgt begin schooljaar het schoolreglement in handen. Als daarin staat geen hoofddoek, hoed, hakenkruis,of 20 piercings moeten ze maar naar een school gaan waar dat allemaal wél mag. Straks gaan ze nog mekkeren dat stoppen voor een rood licht beledigend is want rood is een onreine kleur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik of mijn kinderen moeten dat niet dragen nee maar die Moslima's wel of ze krijgen thuis van opa papa of broerlief van de riem! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch ook niet direct een vervolging te zijn... ![]() En wat de joodse godsdienst betreft, al aan Abraham gedacht: die is profeet zowel voor joden, islamieten als kristenen....(Er zijn er meer) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niettemin, sorry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de Baathpartij aan de kant is geschoven, barst de eeuwenoude haat tegen de christenen weer volop open. Maar ik herhaal nogmaals mijn raad: schrijf naar de RTBF en vraag een video van die uitzending van deze morgen. Iraakse christenen vertellen hoe zij de werkelijkheid beleven. En hun getuigenis spreekt boekdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er natuurlijk gelijkenissen zijn, wie had dat ontkend. Mohammed putte immers uit wat hij hoorde van de joden en christenen die in zijn omgeving woonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien u eerst even informeren voor u zomaar dingen op dit forum gooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou die reactie niet eerder eenn reactie tegen de bijbelzwaaiende "Born Again Christian" Bush zijn, die Irak binnenviel???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de belangrijkste verschillen situeren zich juist bij de belangrijkste figuren: Jezus en Maria. Slechts de namen (in hun Arabische vorm) zijn dezelfde, maar de vlag dekt een totaal andere lading. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.medmalexperts.com/POCM/index_FLASH.html Dan zal je zien dat er wat meer tussen zit dan jij denkt: zo eenvoudig en zuiver is het allemaal niet ![]() ![]() Sorry, 't was geen Bacchus, maar zijn griekse voorloper Dyonisos... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Jan, kijk eens hier:
http://www.jamaat.org/islam/Isa.html uit een pakistaanse kinderkoran: niet echt onverdraagzaam toch? en d�*t leren ze in het toch redelijk fundamentalistische Pakistan aan de kindertjes: is d�*t haatdragend? |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Jan,
Ik zal de discussie met plezier een andere keer voortzetten, maar ik vertrek morgen vroeg voor een vermoeiende reis en 't is bedtijd nu.... tot binnen een goede 3 weken!! |
![]() |
![]() |