![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaman, zijt gij in't echt zo? Citaat:
![]() ![]() Maar goed, voor u is dat wrslk een compliment. ![]() Maar goed. Respect voor de rechtstaat heb je iig niet. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() ![]() is trouwens een grote verspilling van middelen en belastinggeld om helicopters en robocops in te zetten tegen een handjevol studenten en een handjevol krakers |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() (a) Het zijn geen "gewone" mensen of betogers maar allemaal hopeloze gevallen, steeds pubers zonder toekomst of interesses. Zulke types vallen natuurlijk makkerlijker ten prooi aan een of ander duister oerinstinct zoals geweld of haat. (2) Ze deden aan bendevorming, smaad aan de politie, vernietiging van privé-eigendom en begaan zonder twijfel tal van inbreuken tegen onze democratische grondwet in de zin dat dit geteism steeds extreem-links van signatuur is. Zelf had ik ze allemaal uit hun burgerrechten ontzet.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wel, nochtans heb ik geen beestachtige criminelen gezien. Wel veel machtsvertoon van de politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knap werk krakers
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
goede opmerking, want dat is iets wat meestal vergeten wordt erbij te vertellen men doet er hier alles aan om de krakers in een slecht daglicht te stellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
in een fatsoenlijke rechtsstaat zouden kapitalisten niet meer te zeggen hebben als andere burgers in een fatsoenlijke rechtsstaat zou de bevolking niet afgeperst en bestolen worden...onder politiebescherming |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Logisch gezien zou je kunnen stellen dat daklozen dan het recht hebben de overheid te vervolgen wegens contractbreuk en een schadeloosstelling te eisen. Dat wil echter helemaal niet zeggen dat je jezelf zomaar lukraak eigendom van anderen mag toebedelen. En over dat "recht op wonen", valt veel te zeggen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Dat zeg ik nergens. Enkel krakers die respectloos zomaar alles inpalmen en geweld gebruiken om het recht om de wet te overtreden af te dwingen, beschouw ik als parasieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voeg ik er dingen aan toe? Voeg ik er soms geweld aan toe?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geweld is nooit goed te praten. Het is gewoon gewelddadig gespuis dat er op kickt om de politie met stenen te betogen.
Kijk maar naar de anti-NSV betogingen, daar zijn het ook steeds de krakers en de anarchisten die de politie aanvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik blijf er bij dat een eigenaar nog steeds baas is over zijn pand en als je er in wil wonen en het op eigen kosten in orde wil brengen, zou hij inderdaad dankbaar mogen zijn, want anders riskeert hij een boete wegens leegstand. Toch lijkt het me beter er samen met hem een contract over op te maken, dan zomaar te kraken. Het geeft iedereen meer zekerheid. Nu sloof je je eigenlijk uit voor iemand, op een manier dat je er de wet mee ovrtreed. De eigenaar kan je er op elk moment van de dag uitgooien, want wettelijk heb je geen recht om er te wonen. En de verfraaiingen die je in het huis aanbrengt, kan hij zelfs als vandalisme laten beschrijven. Citaat:
De mensen die ik omschrijf zijn het werkschuw, gedrogeerd tuig, dat zich jammer genoeg ook in krakersmilieus ophoudt en ik ben er zeker van dat het dat soort mensen zijn, die alles doen ontsporen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Precies. De opmars van deze nieuwe zwarthemden is dan ook begonnen met het slaken van allerlei vulgaire verwensingen aan het adres van de politie. De hele officiële uitleg van "krakers" en meer van dat lijkt mij een rookgordijn. De échte opzet wat het scheppen van geweld en vernieling, de politie werd daarbij wel bijzonder tot doelwit gemaakt.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,het zijn mensen die ten einde raad zijn,terwijl jij aan Uwe lekkere barbecue zit,wat echt schande is !!!!
|
![]() |
![]() |