![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het alleen maar frappant dat er mensen zijn (in dit geval Marokkanen) die zelfs hun eigen vrienden durven te bestelen. Misschien is dat voor jou een heel normale zaak, voor mij echter niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
het is inderdaad problematisch als mensen van anderen in nood beginnen stelen. Van vrienden stelen is geen nieuw gegeven, in deze context echter wel, en laat ons hopen dat het geen trend wordt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Seffens is het mijn schuld nog dat het toevallig Marokkanen zijn geweest zeker?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() [quote="De Knut"]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En... waarom zou het er NIET mogen staan? Het werk van de wagen staat er toch ook. waarom valt niemand daar over? wat is daarvan de relevantie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() Enfin, bedankt aan de PC-dictatorkes om deze topic zo hoog te houden op de charts.
Tot morgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat voor pc heb jij? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Eigen volk eerst bestelen?
![]() Blokmentaliteit verdorie! ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij schrijft: Dus personen die de taal minder goed beheersen als jij tellen niet mee? Waarop ik antwoord: ??? DAT moet je me toch eens uitleggen, hoe je tot DIE conclusie gekomen bent... Het zal me benieuwen... Jij weer: Maakt niet uit, ik denk dat, net zoals jij denkt dat de heer die deze topic begon de bedoeling had om alle marokanen te veroordelen tot criminelen. Verbeter me als ik het bij het verkeerde eind heb, maar je bedoelt toch dat het niet uitmaakt HOE je tot die conclusie gekomen bent, maar dat je DENKT dat dat zo is...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe een ontleding van een misdadig, misleidend en racistisch persbericht.
Citaat:
We kunnen dus sport en ongeval scheiden. Ook gaan we het Politiek spelletje van de Goed Nieuws show meedoen Resultaat : Een wagen vol feestvierders ontmoete innig een boom Citaat:
Dat een boom het slachtoffer werd is al vermeld in het eerste deel.Overbodige letters dus. Dat er een reden is, en geen excuus is toch logisch, en zou duidelijk moeten zijn voor elke persoon levende in België. Als ja dat niet kan begrijpen, dan lijkt me het lezen van het staatsblad(verplicht) helemaal onmogelijk. Dat er 2 jongemannen gewond zijn, da's wel informatie,samen met de goeie werking van de brandweer , en dat ze ter verzorging naar het hospitaal gebracht zijn, is een teken dat er toch nog iets werkt. Goed nieuws dus.Het contrasteert wel met het oorspronkelijke bericht, namelijk dat de wagen vol zat. Ik neem aan dat het een normaal model was, en vol dus 5 personen betekend, 1 bestuurder en 4 passagiers. Kortom :De 2 gewonden onder hen werden geholpen door de brandweer, en overgebracht door een werkende ambulance naar een hospitaal. Citaat:
Ook , hoe kunnen de politieagenten zeggen dat er een radio/geluidsinstalatie in die wagen zat voor het ongeval?En wie zegt dat er boordpapieren aan boord waren?Of wat hebben de nummerplaten ermee te maken? Die staan op naam, dus de potentiele diefstal heeft geen waarde. Het laatste deel kan er ook af.Integraal, wegens opiniemakend, en niet onpartijdig, en zonder controleerbare gegevens. Het bericht ingekort tot de essensie, en de echte gegevens, met een goed nieuws show tintje Een wagen vol feestvierders ontmoete innig een boom De 2 gewonden onder hen werden geholpen door de brandweer, en overgebracht door een werkende ambulance naar een hospitaal.
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Niels!"]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |