![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Malinése ??? Die kleine blanke ???
![]() Kom nu ... Je draait en keert , maar je raakt meer en meer verstrikt ... Dus , waar zitten die marokkaanse trekjes bij die 2 ??? Of mogen we dan eindelijk stellen dat hij simpelweg random mensen neerschoot ...
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een extreemrechtse is alles wat niet zuiver blank is, minderwaardig. (Dewinter heeft in een speech nog gezegd dat hij ijvert voor een blank Europa.) Dus ook die Malinese dame. De kleine Luna had de pech in haar gezelschap te zijn.
Jouw gekronkel om jouw racistische partij proberen uit de wind te zetten, neemt ridicule afmetingen aan. Soit, het waren racistische moorden met voorbedachte rade (heeft hij van in het begin verklaard), en ik vertrouw op het gerecht dat hij als dusdanig zal gestraft worden.
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn het daarmee eens. Op wat wachten de poco's ? |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij schoot doelbewust op anders-gekleurden.
#105 |
Banneling
|
![]() Zoals moslimcriminelen doelbewust autochtone slachtoffers uitkiezen en aan racistische halalcriminaliteit doet.
Hoog tijd dat de zelfverklaarde verdraagzamen hun oogkleppen neerhalen en de confrontatie met dat feit onder ogen zien. Of blijven ze te laf en bij praatjes als kansarmheid, ongelukkige jeugd en andere progressieve onzin om de racistische inslag van allochtone criminaliteit te ontkennen? |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu was u er o zo fier op dat u had uitgevist dat hij marokanen ging neerschieten ... En nu gaat u toegeven dat u fout zat ???
![]() Of blijft u zich wentelen in zielige anti-VB bashen???
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Racisme dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij blijft maar wentelen om een criminele organisatie als het VB te verdedigen.
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je dat semantische spelletje nog lang volhouden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. Om dan nog maar te zwijgen van het minimaliseren van de misdaden van die VB-killer... Walgelijk eigenlijk.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen woorden in de mond leggen, is niet netjes. Ik geloof zelfs dat dit gekwalificeerd kan worden als laster en eerroof... Ik zou toch maar wat voorzichtiger zijn als ik jou was.
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-U dacht dan maar dat HVT door de straten liep om marokanen neer te schieten , en komt maar niet boven met een mogelijke vergelijking tussen een Malinése vrouw, een blank kind en anderzijds een marokaan ... -Het enige dat u nog rest is om het VB aan te vallen voor iets waar ze niets mee te maken hebben ... Heeft u nog enige nuttige info in verband met dit proces ???
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet best dat u dat zwart op wit hebt gezegd ... U ziet geen probleem in huwelijken met kinderen ... U weet waar uw posts daarover staan hé ....
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijk de resultaten : 1 "vermeende" VB-killer in de bak binnenkort, terwijl de gevangenissen voor bijna de helft gevuld zitten met moordenaars, roofovervallers en andere allochtone criminelen die door de Spa /PS niet alleen ingevoerd werden maar ook het hand boven het hoofd wordt gehouden. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 7 oktober 2007 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag ze nog eens nalezen. Je zal daar nergens in vinden wat jij hier beweert.
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dan de andere getuigen aanbrengen dat HVT is opgevoed met waarden als verdraagzaamheid en respekt ... Dat geweldloosheid er ook werd aangeleerd , dat ze zelfs geen speelgoedwapens gaven ... Dat buurtbewoners hem omschrijven als een lieve en vriendelijke jongen ... Die zelfs ging babysitten ... Gaat u die getuigen dan afdoen als leugenaars ??? Ook al weet u dat zij onder ede staan ???
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
telegeleid is of zomaar een (balistische) "toevaligheid". Als 't een balistisch projectiel is wassen ze hun handen in onschuld en verklaren ze (uiteraard) het projectiel "ontoerekeningsvatbaar". Arm projectiel? |
|
![]() |