![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer hoeren en drugs in Iran dan in het Westen
dinsdag 6 november 2007 10:21 Iran is een onafhankelijke islamitische republiek. Op alle gebieden bepalen de machthebbers in Iran zelf wat goed is voor hun volk. Het islamitische Iran behoort dan ook tot de welvarende naties. Per dag produceert Iran 4.145.000 vaten olie. Ook beschikken ze over 16 procent van gasvoorraden van de wereld. Harddrugs Nu kost een vat olie 94 dollar. De Iraanse overheid streeft rechtvaardigheid na, althans, dat beweren ze in Teheran. Toch behoort Iran sociaal en economisch tot de derdewereldlanden. Ondertussen leven meer dan 11 miljoen Iraniërs onder de armoedegrens. Ook zijn er honderdduizenden mensen verslaafd aan harddrugs. Er lopen nu volgens de deskundigen meer hoeren rond in Iran dan 27 jaar geleden. Hoeren, drugs en armoede zijn drie maatschappelijke problemen die de islamisten wereldwijd beweren te kunnen oplossen. De politieke islam propageert over oplossingen te beschikken die effectief zijn bij het bestrijden van dit soort sociale problemen. Het kapitalisme, de moderne westerse cultuur en het westerse imperialisme zijn de oorzaken van alle problemen in de islamitische landen, aldus de politieke islam. Morele heropvoeding Wat is hun oplossing? Een regime gefundeerd in de islamitische wetgeving en rechtspraak. Het zogenaamde sharia-regime zou tot een morele heropvoeding van mensen leiden waardoor ze in staat zouden zijn om daarmee alle problemen en wantoestanden definitief te verwijderen. Het Iraanse voorbeeld, een sharia-regime, toont aan dat de fundamentalisten niet in staat zijn de maatschappelijke problemen op te lossen. De islamisten hebben in Iran meer armoede, meer hoererij en meer drugsverslaafden gecreëerd dan het regime van sjah van Perzië. Nieuwe sociale problemen Ze hebben zelfs een aantal nieuwe sociale problemen in het leven geroepen. Zo meldde de BBC dat er in Iran minstens 30.000 kinderen tussen tien en veertien jaar zijn die een familie hebben gevormd. Er zijn dus meisjes van tien jaar die al moeder zijn geworden. Kunt u dit geloven? Is het mogelijk om ervan een voorstelling te maken? Een tienjarig meisje wordt een moedertje en niet omdat zij verkracht is, maar omdat zij officieel in het huwelijk is getreden met een man. Dit is echt ongelooflijk! En er zijn weinig juridische mogelijkheden om dit soort huwelijken te voorkomen. Bij de laatste wetswijziging is de leeftijd voor het huwelijk omhoog gebracht: meisjes mogen trouwen vanaf hun dertiende en jongens vanaf hun vijftiende. Inderdaad is de leeftijdsgrens omhoog gegaan, want voorheen mochten meisjes vanaf hun negende in huwelijk treden. Waarom leg ik de nadruk op meisjes? Omdat ik zelden lees over jonge jongens die gaan trouwen. Meestal zijn de jongens al voorbij de leeftijd van achttien jaar voordat ze gaan trouwen, omdat ze over voldoende economische mogelijkheden moeten beschikken. Dus, het gaat voornamelijk om de meisjes. Volwassenen Volgens Alnaz Ansarie, een Iraanse journaliste, zouden in Iran al honderdduizenden kinderen een familie hebben gevormd. Het is dus kennelijk meer dan 30.000. En omdat volgens de sharia meisjes vanaf hun negende en jongens vanaf hun vijftiende als volwassenen worden gezien, hoeven vele mullahs die de huwelijken moeten zegenen, zich niet te houden aan de laatste wetswijziging. Het regime van sharia is alleen gebaseerd op de sharia en niet op de gecodificeerde wetten. In dit geval worden de gecodificeerde wetten als een soort maatschappelijke aanbeveling gezien. Daarom zegt Mohammad Syfzadeh, een Iraanse advocaat, dat de rechtbanken in bijna in alle gevallen geen bezwaar zullen maken wanneer negenjarige meisjes in het huwelijk gaan treden. Omdat het met de sharia correspondeert. Maar waarop is deze regel gebaseerd? Donderdag leg ik het u uit. Afshin Ellian http://www.elsevier.nl/opinie/weblog.../59/index.html ------------------------------------------ Mohammed versus de mensenrechten donderdag 8 november 2007 10:28 Waarom vinden de sharia-geleerden in Iran, en elders in de islamitische wereld, het geen probleem als een man met een negenjarig meisje trouwt? De meerderheid van de moslims in en buiten Iran vindt dat wel een moreel probleem. Ik durf zelfs te stellen dat de meerderheid van de moslims een huwelijk met een negenjarig meisje verwerpelijk vindt. Wie heeft dit morele probleem in het leven geroepen? Bron van kennis De handelingen van profeet Mohammed zijn voor moslims een bron van kennis en een voorbeeld om naar te handelen. Gelukkig weten heel veel moslims niet precies wat alle handelingen van profeet Mohammed waren. De hadith bevat verhalen van en over de profeet Mohammed. Een belangrijk deel van de wetgeving en rechtspraak va de islam is gebaseerd op die hadith. Er bestaat een spannende hadith van Aïsja, een van de belangrijkste vrouwen van profeet Mohammed, dat als volgt over haar zelf verhaalt: 'De profeet is met mij getrouwd toen ik zes jaar oud was, en hij had gemeenschap met mij toen ik negen was. Toen wij in Medina waren aangekomen was ik een maand lang zwak geweest en had ik mijn haar verloren, maar het hing alweer tot mijn schouders. Mijn moeder kwam naar mij toe terwijl ik op de wip aan het spelen was met mijn vriendinnetjes. Ze riep iets naar me en ik liep op haar af, zonder dat ik wist wat zij wilde. Ze pakte me bij de hand en liet me even bij de deur staan tot ik wat op adem gekomen was, want ik hijgde helemaal. Daarna bracht ze me naar binnen, en daar trof ik een paar vrouwen uit de Helpers aan [de moslims uit Medina die profeet Mohammed ondersteunden], die mij feliciteerden en alle goeds toewensten. Bij hen werd ik achtergelaten; zij wasten mijn hoofd en maakten mij in orde. De profeet heeft mij nooit onopgemaakt verrast, behalve een keer voor de middag. Toen gaven ze mij aan hem over.' Speelplaats Dat is een eng verhaal: een klein meisje op een speelplaats, een man die de leeftijd van veertig al voorbij is, en een stelletje idiote, sektarische dames. Aïsja werd ontmaagd op haar negende, vertellen de sharia-geleerde ons. Was in die tijd een seksuele relatie tussen een volwassen man en een meisje van negen jaar een gangbare zaak? Deden Arabieren in de zevende eeuw het met negenjarige meisjes? Dat is twijfelachtig. Wel weten we zeker dat meisjes vroeger op jonge leeftijd moesten trouwen. Per slot van rekening leefden de vrouwen niet lang. Ziektes en zwangerschappen maakten helaas snel een eind aan hun leven. Maar als de leeftijd van negen jaar zo onomstreden was, waarom vertelt de hadith dit dan? En waarom wordt aan deze hadith juridische waarde toegekend? Toch gaat de sharia ervan uit dat deze handeling van profeet als uitgangspunt mag worden genomen in huwelijkszaken. Daaruit moeten we weer niet gaan afleiden dat er een verplichting bestaat. Het is niet meer dan een leeftijdsgrens. Ayaan Naar aanleiding hiervan zei Ayaan Hirsi Ali in een interview met Trouw dat deze handeling van profeet Mohammed, gemeten naar onze maatstaven, een perverse, pedofiele handeling was. Weliswaar heeft dit verhaal zich meer dan duizend jaar geleden voorgedaan, maar de juridische en morele problemen die eruit voortvloeien, zijn erg actueel. Niet alleen in Iran zijn duizenden jonge meisjes verplicht om een familie te vormen, dit probleem is ook te vinden in andere islamitische landen. Maar het leven van profeet Mohammed kan niet meer in alle opzichten een leidraad in onze tijd. Het kan evenmin een rechtsbron zijn. Het nabootsen van Mohammeds handelingen kan tot ernstige misdrijven leiden. Mensenrechten Nee, de moslims moeten gewoon de moraal en de mensenrechten als leidraad nemen. Deze islamitische vorm van pedofilie is even verwerpelijk als niet-islamitische vormen van pedofilie. De strijd om de mensenrechten in de islamitische wereld stelt onontkoombaar een aantal islamitische dogma’s ter discussie. Maar zodra de islam aan de mensenrechtendoctrine wordt onderworpen zullen de moslims gelukkiger en veiliger leven. Het salafisme dat het leven van Mohammed in al zijn detail als leidraad neemt, is strijdig met de rechten van de mens. Er zijn meer dan 20.000 moslims in Nederland, die vatbaar zijn voor salafistische opvattingen. Zijn er dan ook meer dan 20.000 moslims die grove vormen van mensenrechtenschendingen sanctioneren? Dit is precies de reden waarom ik ooit hier schreef dat het salafisme met wortel en tak moet worden uitgerooid. Afshin Ellian http://www.elsevier.nl/opinie/weblog.../59/index.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie zegt dan nooit? wie verzekt jou dat de wet na paar jaren niet weer gewijzigd zal zijn en dus 15 jaar nemen in plaats van 18 ?? heb jij hier een bewijs voor ? Wat is selcht? wat is kwaad? wie mag dat bepalen en op basis van wat ? Ik keur het huwelijk van Aisha (ra) niet af maar ik daag jij wel uit om hier te komen bewijzen dat die huwelijk slechte nadelen had. Maar ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! sex met kinderen wil zeggen dat deze sex schadelijk is en dus lichamelijk, pschygologisch, geestelijk .. veel nadelen heeft maar ik daag jij ook uit om hier te bewijzen dat Aisha (ra) een last heeft gehad van haar huwelijk ==> this is the point. Jij noemt iets goed/slecht/kwaad/fout terwijl jij niet weet wat slecht, fout, goed of kwaad is want jij hebt geen waardenschaal! Nu, terug naar de 11 vragen want jij kan ermee een geschiedenis maken hier op politics.be Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 9 november 2007 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() circe,
De topic gaat niet over Iran en noem Iran nooit een islamitische republieke staat want hiermee maak jij jezelf belachelijk. Iran = een sjieetische nationalistische staat en nationalisme volgens de islam = ongeloof. Dat moet zeer duidelijk zijn en bovendien moet je eerst de geschiedenis van België studeren en de cijfers vergelijken gabseerd op authentieke vertrouwbare bronnen en niet door iemand die anti-Iran is van die marxisten, securalisten, ... Al ik over de oorzaken van echtscheidingen in België wil schrijven dan verwijs ik naar een authentieke vetrouwabare lokale bron en niet naar een Noord Koreaanse blog. Want dat is niet oprecht! Want in België bijvoorbeeld, ligt de oorzaak van een echtscheidingen in 14%, bij een vaststelling van overspel, (bekijk deze grafiek over overspel als echtscheidingsgrond in 2003) http://www.echtscheiding-online.be/images/overspel.gif Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 9 november 2007 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fikr_El7or;3059560]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 november 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke argument ? Antwoord; al de informatie op zijn blog bewijst dat hij veel informatie beschikt over dit onderwerp, dus de vraag die men moet stellen ;"hoe is hij aan deze informatie gekomen", het antwoord is simpel; hij is zelf een levende bewijs, trouwens mensen als ellian (zelf iranier , iraniers zijn niet te vertrouwen omwille van hun dubbele agenda) dragen meestal een dubbele agenda ! Mensenrechten ??? nada ! Een dubbele agenda als je het mij vraagt !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 9 november 2007 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wasalam
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En nu kan jij op politics.be een geschiedenis maken: 11 vragen! 1 - Waarom een 18-jarige meisje een meisje is en een 9-jarige niet? >>> Ik heb het hier over een andere maatschappij 1400 jaar geleden. Ik wil een duidelijk antwoord. 2 - Heeft het huwelijk van Aisha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad? bewijs! 3 - De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasies of sexuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een sexuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die sexuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.” >>>Breng hier een Hadith of een vers uit de Koran die van een dergelijke diagnose spreekt of één van die criteria aangaande de Profeet of nog meer zelfs. 4 - De ergste vijanden van Mohammed waren zijn naasten en bewoners van Mekka en de hypocrieten van Medina , die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mahommed uit te lachen >>>Hebben ze die tijd met een woord gerept over de zaak van Aisha ? Waarom nee of ben jij slimmer en vijandiger?!!! >>>Beschuldig jij de vader (ra) van Aisha (ra), haar moeder (ra), de ansaar (ra) en heel de maatschappij immoreel en pedofielen te zijn?? 5 - De Profeet (saw) heeft Aisha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denk jij echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben en waarom en op welke basis? 6 - jij zei: ((In ons Belgisch recht vroeger mocht men trouwen wanneer het meisje 15 was en de man 18 jaar. In bijzondere omstandigheden (bijvoorbeeld, wanneer het meisje zwanger was kreeg men dispensatie) kon men trouwen vanaf de leeftijd van 14 jaar voor het meisje. Maar dat waren echte uitzonderingen. Maar het gebeurde af en toe en hoogst uitzonderlijk op 13-jarige leeftijd indien het zwangere meisje op de dag van het huwelijk bijna 14 was)) >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? >>>En wie zegt dat de wet na een paar jaren niet gewijzigd zal worden? zullen we dan pedofielen genoemd worden? op basis van wat ? 7 - Jij zei: (ik noem iets goed of kwaad wanneer het al dan niet schadelijk is voor de mens of de maatschappij. Sex hebben met jonge kinderen noem ik een kwaad omdat men de lichamelijke én geestelijke integriteit van kinderen moet eerbiedigen.)) >>>dat kan waar zijn en zelfs voor 18, 19, 20 jarige meisjes maar bewijs dat Aisha (ra) last van zo iets heeft gehad. 8 - Ik kan het huwelijk van Aisha (ra) hier in deze topic afkeuren indien jij hier komt bewijzen dat Aisha (ra) of de profeet (saw) last hebben gehad en bewijzen dat dit huwelijk slecht was! 9 - Jij vraagt mij om sex met kinderen af te keuren en ik zeg duidelijk: ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! 10 - Ik keur het kwaad af daarom zei ik: Op basis van verschillende gerechtelijke regels in de islam kan een rechter in een islamitische staat (dat nu niet bestaat) beslissen dat zelfs een 18-jarige meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk iets slecht kan verroorzaken: 1) LichamelijkDus wat is het probleem? kun jij wat uitleggen aan de hand van voorbeelden, bewijzen en referenties als het je blieft!? Ten laatste, waarom neem jij de overleveringen van 6, 9 jaar oud en vergeet de andere overlevering waarin gezegd wordt dat Aisha (ra) 13, 14 ,17 of 18 was ?? http://www.islamicsupremecouncil.com/ayesha.htm Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(heel uw uitleg over staatskundige verbindingen (met haar vader) of ervoor zorgen dat het kind eten had doen hier niks ter zake; tenzij natuurlijk u voorstander bent van penetratie van kinderen omdat men ze te eten geeft! Leuk vooruitzicht voor een alternative sociale zekerheid: elke allochtoon die een uitkering wil moet zich laten penetreren om aan zijn uitkering te geraken! d�*t gaat leuk worden).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2007 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Ik hoop voor diene ellian dat hij op een dag de interpol op zijn dak krijgt.
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fikr_El7or;3059590]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Biografie Afshin Ellian dinsdag 27 februari 2007 14:17 ![]() Afshin Ellian Mr.dr. Afshin Ellian, geboren te Teheran (Iran), 27 februari 1966 Functie:
Vorige functies:
Publicaties:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
groetjes yahya
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij keert sex met kinderen af omdat het schadelijk is en daarom keur ik het af, sterker nog ik heb meermaals gezegd dat de islam zelfs een 18-meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk schadelijk kan zijn ![]() Nu, bewijs hier dat het zo was in het geval van de profeet Mohammed (saw) met Aisha (ra) en dit kun je doen door inhoudelijk te reageren op: 11 vragen! 1 - Waarom een 18-jarige meisje een meisje is en een 9-jarige niet? >>> Ik heb het hier over een andere maatschappij 1400 jaar geleden. Ik wil een duidelijk antwoord. 2 - Heeft het huwelijk van Aisha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad? bewijs! 3 - De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasies of sexuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een sexuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die sexuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.” >>>Breng hier een Hadith of een vers uit de Koran die van een dergelijke diagnose spreekt of één van die criteria aangaande de Profeet of nog meer zelfs. 4 - De ergste vijanden van Mohammed waren zijn naasten en bewoners van Mekka en de hypocrieten van Medina , die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mahommed uit te lachen >>>Hebben ze die tijd met een woord gerept over de zaak van Aisha ? Waarom nee of ben jij slimmer en vijandiger?!!! >>>Beschuldig jij de vader (ra) van Aisha (ra), haar moeder (ra), de ansaar (ra) en heel de maatschappij immoreel en pedofielen te zijn?? 5 - De Profeet (saw) heeft Aisha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denk jij echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben en waarom en op welke basis? 6 - jij zei: ((In ons Belgisch recht vroeger mocht men trouwen wanneer het meisje 15 was en de man 18 jaar. In bijzondere omstandigheden (bijvoorbeeld, wanneer het meisje zwanger was kreeg men dispensatie) kon men trouwen vanaf de leeftijd van 14 jaar voor het meisje. Maar dat waren echte uitzonderingen. Maar het gebeurde af en toe en hoogst uitzonderlijk op 13-jarige leeftijd indien het zwangere meisje op de dag van het huwelijk bijna 14 was)) >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm >>>Waarom was het toen goed en vandaag slecht? wat is de reden ? >>>En wie zegt dat de wet na een paar jaren niet gewijzigd zal worden? zullen we dan pedofielen genoemd worden? op basis van wat ? 7 - Jij zei: (ik noem iets goed of kwaad wanneer het al dan niet schadelijk is voor de mens of de maatschappij. Sex hebben met jonge kinderen noem ik een kwaad omdat men de lichamelijke én geestelijke integriteit van kinderen moet eerbiedigen.)) >>>dat kan waar zijn en zelfs voor 18, 19, 20 jarige meisjes maar bewijs dat Aisha (ra) last van zo iets heeft gehad. 8 - Ik kan het huwelijk van Aisha (ra) hier in deze topic afkeuren indien jij hier komt bewijzen dat Aisha (ra) of de profeet (saw) last hebben gehad en bewijzen dat dit huwelijk slecht was! 9 - Jij vraagt mij om sex met kinderen af te keuren en ik zeg duidelijk: ik keur sex met kinderen, overspel, homosexualiteit, heteroseksualiteit, sex met dieren, sex met erotische artikelen , metroseksueel, zelfbevrediging, .. niet goed! 10 - Ik keur het kwaad af daarom zei ik: Op basis van verschillende gerechtelijke regels in de islam kan een rechter in een islamitische staat (dat nu niet bestaat) beslissen dat zelfs een 18-jarige meisje niet mag trouwen indien haar huwelijk iets slecht kan verroorzaken: 1) LichamelijkDus wat is het probleem? kun jij wat uitleggen aan de hand van voorbeelden, bewijzen en referenties als het je blieft!? Ten laatste, waarom neem jij de overleveringen van 6, 9 jaar oud en vergeet de andere overlevering waarin gezegd wordt dat Aisha (ra) 13, 14 ,17 of 18 was ?? http://www.islamicsupremecouncil.com/ayesha.htm Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#114 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Fikr_El7or;3059590]
11 vragen Ik heb u op de meeste vragen reeds geantwoord, maar u begrijpt het blijkbaar niet of u wilt het niet vatten. Maar goed, hier gaan we dan nog een keer. [quote] Citaat:
Omdat we een onderscheid maken tussen een kind en een volwassen vrouw, zeker wanneer het gaat over sexualiteit. Ik heb u dit reeds gezegd. [quote] Citaat:
Het gaat niet alleen over het huwelijk, het gaat hier over het 'consumeren', van een huwelijk met een meisje van 9 jaar. Ik heb u dit reeds gezegd. [quote] Citaat:
In de omgangstaal is een pedofiel iemand die sex heeft met kinderen. Het is in die context dat u het gedrag van Mohammed als pedofiel gedrag moet dit moet begrijpen. Dit gezegd zijnde, zal Mohammed ook een zekere neiging moeten gehad hebben, want als je die neiging niet hebt, ben je niet in staat, voel je een afschuw en zeker een afkeer om naar bed met een meisje van 9 jaar. (de rest van de antwoorden volgen) Laatst gewijzigd door system : 9 november 2007 om 18:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() versus
in één en dezelfde post... Moet kunnen, moet kunnen... ![]() Verder alles goed in de bovenkamer?
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar Iran is eigenlijk meer en meer nationalistisch aan het worden en dus een sjieetische nationalistische staat en geen islamitische staat want republiek opzich is islamitisch niet mogelijk! Ik heb ook gisteren gehoord dat Sarkozy die ontvoeringen van klein kindjes in Chad wou rechtvaardigen en zei dat ze wezen waren en bla bla bla .. maar de waarheid komt in ieder geval te voorschijn .. : http://www.reliefweb.int/rw/RWB.NSF/...Q?OpenDocument ps; In Chad zijn de meerderheid moslims en dus zal het beschouwd worden als een nieuwe oorlog tegen de moslims door Frankrijk! allah ister wsalam
![]() |
![]() |
#117 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Dubbel agenda als je het mij vraagt, om zo het schoone paardje te schijnen voor de brave blanke blauwe blonde ogigen europeanen !!! Wie weet gebruikt diene iranier de taqqiya in al zijn ruwste vormen, wie zal het weten mss om zijn vel te redden tussen de moslims ?
![]() |
![]() |
#119 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is toch niet moeilijk om alles te herhalen en netjes plaatsen !! Citaat:
A.U.B Geliev op alle 11 argumenten te regaren en netjes met mooi quotes en kleurekes dan kan ik het volgen. Dank u. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Euh, wat voor soorten seks keur jij dan wel goed? ![]() ![]() ![]() De titel van deze topic in acht genomen "...sommige domme mensen", mag ik concluderen uit het voorgaande dat jij hebt besloten een topic over jezelf te openen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 november 2007 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |