![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
60 | 84,51% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MOETEN staat op stal.
![]() |
#1242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schrijvens naar forum dezes is ook aangetast in de rubriek verkeer.
Wie was dat ook alweer die Beke? Zal ik alvast een hulplijn bellen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd dat daar bij verkiezingen niets van blijkt...
![]() |
#1245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar haalt u het toch? Bij de laatste verkiezingen haalde Koen Geens meer stemmen dan Theo Francken.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
|
![]() Citaat:
Teijoo supporters hebben daar geen tijd voor, die gaan werken (anders had marginaal links geen eten)
![]() |
![]() |
#1250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA zou beter het separatisme uit haar statuten schrappen. Geen enkele knuppel gelooft daar nog in.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 december 2017 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En men blijft de brave man maar aanvallen.
Nu proberen ze het over een andere boeg te gooien. ![]() Citaat:
Citaat:
Illegalen, sans papiers, vreemdelingen in het algemeen, zij die uitgewezen moeten worden? ![]() Citaat:
Dan denk ik, mocht er ook maar iets van waar zijn van de leugens, dat Francken echt goed wegkomt ten opzichte van véél anderen. Bezint eer je begint?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2017 om 15:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Francken "slechts" 44.498. Daartegenover staat dat de partij van Francken 33 zetels haalde. Die van Geens sleepte er 18 uit de brand.
![]() |
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedekte kritiek op Theo in feite.
![]() |
![]() |
#1254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel erger, ze deden niks
![]() |
#1255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke job je gedaan hebt maar toeval of niet; je hebt het bij het rechte eind. Sommige door aanvoelen en gissen maar dat is bij mij niet het geval. Maar zondigen tegen de omerta doe ik niet en heb ik trouwens nooit gedaan. Wel verdacht en veroordeeld zonder bewijzen. In bepaalde omstandigheden zijn spijtoptanten niet gewenst. Daarom en dat wetende zal ik er nooit aan beginnen. Er is de wet die zegt dat zonder bewijzen er niemand kan veroordeeld worden maar er is de maffia-wet die zegt dat wie spreekt de doodstraf krijgt. En die wordt meestal wel uitgevoerd. Welke wet haalt dan de overhand? En dank zij welke wet bleven en blijven er zovele zaakjes onder de waterspiegel? Nu is het zover dat er sommigen; dank zij hun jaloersheid; balonnetjes hebben opgelaten. Een klein schuimlaagje is dus naar boven komen drijven. Maar het echte vuil blijft wel liggen op den bodem. Mocht het goud zijn dan wilde ik nog wel helpen opgraven maar nu mag het blijven liggen tot in de eeuwigheid. Dat ze zelf hun smurrie maar op ruimen. Wat uiteraard niet zal gebeuren. Iedereen loopt dan gevaar. Zo dom zijn ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA 114764 CD&V 38356 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
|
![]() Carl Desos
![]() |
#1259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon belachelijk om de populariteit van Francken te meten aan het succes van een oproep via faecesbook. Zowel mijn simpele poll op dit forum, als de reacties in HLN en de verkiezing in De Tijd, bewijzen het tegenovergestelde van wat zeus en co zichzelf wijsmaken.