![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12741 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat meen je nu toch niet.
![]() |
![]() |
#12742 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12743 |
Banneling
|
![]() 't Was rommelmarkt.
Gij denkt dat ik er mee swans he, maar ik vermijd wel degelijk drukke plaatsen hoor. Ik wou nog veel in Brussel gaan bekijken in mijn leven, maar dat zal er toch ook niet meer van komen. Als ik Europa kan verlaten met al wat mij lief is zal ik pas gelukkig zijn. Europa is mijn hart en ziel kwijt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12744 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs in de Bataclan had ge op 13/11 95% kans om te overleven. Laatst gewijzigd door Snerror : 20 november 2015 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12745 |
Banneling
|
![]() Ja en op den trein kunt ge neergemaaid worden.
Ze zouden het nog niet zien als er een bom geplant wordt met 1000 camera's erop, maar dat zakske wiet halen ze er wel uit. Dan mensen dat verhalen buitenlekken hoe onveilig dat hier is en dat er niets preventief ondernomen is.... Misschien neem ik dat wat intenser in me op omdat ik mijn levensstijl heraanpas en mijn pillen nog moeten aanslaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12747 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga dan pas slapen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12749 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeker haar grootsteden. Trekt nergens meer op en hoe meer afgelegen hoe beter. ZE importerem bavianen en hopen die beschaafd te krijgen omdat ze werken voor een banaan en wij voor steak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen terroristen
![]() ![]()
![]() |
#12751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb echt het beste voor met alle mensen, ik gun die terroristen hun paradijs van ganser harte, hoe rapper hoe liever
![]()
![]() |
#12752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan al wie goede vooruitzichten heeft voor vandaag
![]()
![]() |
#12753 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12754 |
Banneling
|
![]() Door omstandigheden was ik naar de Rooseveltplaats gedwongen!
De metro was vol met militairen! De straten vol met gepanzerde voertuigen en militairen. Dan nog eens convoyen die patrouilles reden met op het dak een machinegeweer op afstandsbediening. Van een beetje aanwezigheid naar meer, en als ge dat gewoon zijt weldra oorlog? Ik weet één ding, ik g |
![]() |
![]() |
![]() |
#12755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry , ik ga u moeten teleurstellen , ik ben namelijk lesbisch ,
ik voel me enkel tot de vrouwen aangetrokken , dus .... sorry ![]() Ik wens u veel plezier met uw verdere zoektocht ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 november 2015 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zzzzalute & de kost van achter & wind van voorrrr
![]() ![]() Wie nu nog wakker is of blijft , tot de volgende zzzzitting ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12757 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedezzzzmorgenzzzz & de kost van er in & wind van van achterrrr
![]() ![]() Wie nu nog zzzzlapen gaat of al zzzzlaapt , tot de volgende zzzzitting ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks te doen, niks gepland, alles loopt gesmeerd. Ideaal moment om eens efkens in de zetel gaan liggen denk ik. Ik heb de indruk dat de wereld vandaag zonder mijn medewerking ook wel eens gaat blijven draaien.
![]() |
![]() |
#12759 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12760 | |
Secretaris-Generaal VN
|