![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 |
Banneling
|
![]() Eno er is al genoeg lectuur op het forum. Zo'n halve gare kan een normale mens missen als de pest. Als hij nu zo een of twee keer per jaar even de halve gare kwam uithangen, tot daar aan toe. Maar anderzijds hebt ge misschien gelijk zolang hij maar in zijn Alien rubriek blijft.
|
![]() |
![]() |
#1282 |
Banneling
|
![]() Ik heb wel niks tegen homo's. Maar wel tegen jeannetten. Het verschil in mijn persoonlijke perceptie is dat de enen het gewoon zijn, en de anderen met hun homo zijn zitten te pronken, en het koste wat koste in de aandacht willen brengen. Persoonlijk vind ik het nog altijd een afwijking. Ik zeg wel persoonlijk, en ik wil hen respecteren volgens de wet, maar ook niets meer.
|
![]() |
![]() |
#1283 |
Parlementslid
|
![]() Yep, en dat is bij deze trouwens ook aangetoond:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1805 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1793 |
![]() |
![]() |
#1284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u geïnteresseerd bent in mannelijke geslachtsdelen, zijn er tal van andere sites op het internet waar u ehm... 'bevrediging' kan vinden van uw interesse. Daar dient dit forum niet voor.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#1286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#1287 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Van bloeddorst gesproken... |
|
![]() |
![]() |
#1288 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Da's ook geen bloeddorst zeker? |
|
![]() |
![]() |
#1289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#1290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is alleen in jouw fantasie zo, vrees ik.
![]() |
![]() |
#1291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe kan je in feite zo geobsedeerd zijn door een mannenkont. Mij doet zoiets niets, ik ben dan ook zeker van mijn geaardheid.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#1292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dank.
|
![]() |
![]() |
#1293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#1294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou beter zijn als je doorging met het RD en de aangeklaagden negeerde Het is waar dat er in zaken van bloeddorst velen boter op hun hoofd hebben hier met de hetze tegen BTF Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2012 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
#1295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk er net zo over , ik heb dus een hekel aan het promoten en het provoceren van . Inderdaad een beetje het janetten gedrag . Maar blijkbaar wordt ons het recht ontnomen het een afwijking te vinden . |
|
![]() |
![]() |
#1296 |
Banneling
|
![]() 65 pagina's zonder inhoud , over hoe kan ik een medeforumer een hakje zetten en bannen ,
Hoe laag kan dit forum de dieperik ingetrokken worden door een paar onozelaars . de hele zever is een debat en de tijd onwaardig . Ik reageer niet meer op dergelijke onzin . |
![]() |
![]() |
#1297 |
Banneling
|
![]() De hele tijd Raf een pervert (of Jeannet) noemen is een PA en discriminatie en dient bestraft te worden
Zijn blote afbeelding wordt door MOd geaccepteerd. Het moet nu maar eens gedaan zijn met de PA en de homo -discriminerende aanvallen Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2012 om 11:01. |
![]() |
![]() |
#1298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#1299 |
Banneling
|
![]() Zoals scheldorgeltjes en vuilbekkers (vraag het maar aan NN, dat laatste)
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2012 om 11:46. |
![]() |
![]() |
#1300 |
Europees Commissaris
|
![]() Klarekijk, blijkbaar.
|
![]() |