Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2012, 10:10   #1301
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Mensen die me om me de haverklap een leugenaar noemen, krijgen van hetzelfde laken een broek.
Mooi, je geeft dus toe mij alleen maar een leugenaar te noemen omdat ik jou zo noem, en dus niet omdat ik zou liegen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:11   #1302
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoedt u voor de praat van een Leugendistel.
Hoed u voor de roe van Sinterklaas.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 10 januari 2012, 10:15   #1303
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
En als ik nu een zou vragen zoals sommigen van uw geestesgenoten doen: 'bent u een nick van Henri1?'
Ik denk eerder dat je een dubbel nick bent van een N-VAer.

Distel geef maar toe, jij bent "het Oosten" hé.

Laatst gewijzigd door giserke : 10 januari 2012 om 10:16.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:18   #1304
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Mooi, je geeft dus toe mij alleen maar een leugenaar te noemen omdat ik jou zo noem, en dus niet omdat ik zou liegen.
Ik noem u zo omdat u de helft van de tijd onwaarheden vertelt, de dingen verdraait, zaken uit de context licht en cliché-antwoorden geeft. Daarom noem ik u Leugendistel.

Moest u nu zoals een beschaafd iemand zeggen: 'neen u vergist zich, u ziet dat verkeerd want..., u houdt geen rekening met dit of met dat', enz, ja dan bent u op de goede weg. Maar nu onptopt u zich tot een fanatiek persoontje die iedereen een l'eugenaar' noemt die het niet met hem eens is. En zo zijn er nog een paar van uw geestesgenoten. Ze krijgen allemaal lik op stuk, wees d�*�*r maar zeker van.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2012 om 10:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:19   #1305
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik wil niets, ik heb genoeg gelezen en gehoord over de crapuliteiten die toen begaan zijn onder auspiciën van de Belgische regering om nooit nog zoiets te willen.
Dan moet je ook geen proces willen. Als je dermate verzuurd bent door eerst te stellen dat je een proces wil en als men je vraag voor welke hof of rechtbank dan te verwijzen naar het einde van WO II dan kan je hier beter verkassen.

Citaat:
Maar ik stel vast dat pakweg in IJsland de financiële en politieke misdadigers momenteel wel zwaar aangepakt worden. Ik hoop dat ze in België ook zullen moeten boeten voor hun misdaden.
Dat is grotendeels hoe dit hier in de media wordt gebracht. De misère bij de IJslandse bevolking is enorm groot en ze worden langs alle kanten aan banden gelegd. Buiten wat easy culprits van de banksector die ze in de bak hebben gekregen blijven er nog duizenden corrupte politici en bankiers buiten schot.

Ga eens op vakantie naar IJsland en maak er eens een grote doorreis. Je gaat er veel uit kunnen leren.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 januari 2012 om 10:20.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:22   #1306
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik noem u zo omdat u de helft van de tijd onwaarheden vertelt, de dingen verdraait, zaken uit de context licht en cliché-antwoorden geeft. Daarom noem ik u Leugendistel.
Als dat zo zou zijn, dan zou jij dat al lang aangetoond hebben. Quod non.

Citaat:
Moest u nu zoals een beschaafd iemand zeggen: 'neen u vergist zich, u ziet dat verkeerd want..., u houdt geen rekening met dit of met dat', enz, ja bent u op de goede weg. Maar nu onptopt u zich tot een fanatiek persoontje die iedereen een leugenaar noemt die het niet met hem eens is.
Die beschaafde manier is bij u al door half het forum geprobeerd. Maar jij bent gewoon niet in staat om een intellectueel eerlijke discussie te voeren, dus moet het dan maar zo.
Oud 10 januari 2012, 10:22   #1307
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volledig akkoord. Daarom ook dat het terugdringen van de CD&V onder de 10 pct zo belangrijk is. De volgende stap in dat onontkoombaar proces heeft binnen een half jaar plaats, als we hun burgemeesters en schepenen uit de stadhuizen jagen.
De CD&V zit nu onder de 20% en nog blijft het ACW oppermachtig. Dit zal niet veranderen als de CD&V onder de 10% zit.

Het ACW is trouwens de grootste vakbond in Wallonië. Daar zit de CdH niet veel boven de 10% en die zijn helemaal niet zo'n christendemocratische zuilpartij als de CD&V.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 10 januari 2012, 10:22   #1308
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik denk eerder dat je een dubbel nick bent van een N-VAer.

Distel geef maar toe, jij bent "het Oosten" hé.

Oud 10 januari 2012, 10:23   #1309
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het Duits van Elio Di Rupo trekt nergens op. Het is daarentegen een pak beter dan dat van Sarkozy die al jaren intiem is met Merckel in de FR-DU EU locomotief.
Heeft Frankrijk een duitstalig gebied?
Heeft België een duitstalig gebied?

Juist ja
Oud 10 januari 2012, 10:24   #1310
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen die me om me de haverklap een leugenaar noemen, krijgen van hetzelfde laken een broek.
Een leugenaar is geen leugenaar omdat hij een leugenaar wordt genoemd, maar omdat hij liegt.

En jij, jij liegt.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:25   #1311
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn gedacht !

Maar dat ze zich onthouden van argumenten ad hominem op onze politici. We zullen hier zelf wel een oordeel vellen over de mensen achter de politici.
Waarom?
Oud 10 januari 2012, 10:25   #1312
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze "logica", in combinatie van uw "al wat ge zegt zijt ge zelf" van onlangs, doen stilaan een lichtje branden over de reden waarom uw bijdragen zo idioot zijn. Hopelijk komt daar veandering in wanneer je naar het middelbaar mag.
Juist.

Hij heeft papa zijn paswoord gevonden
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:28   #1313
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar neen zeg.

Je kan van System vanalles zeggen maar een domoor is het niet.

Ik vroeg me dus al een tijdje af waarom jullie (jij, Amon Re, Fox etc.) zo ernstig op zijn theater ingaan...
Ik vind het gewoon fantastisch om hem zien te spartelen, meer moet je daar niet achter zoeken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:28   #1314
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Da mens heeft een punt of heeft geen punt. Wat gij doet is goedkope xenophobisce kakkernij toepassen. Echt, als ze de hoer van Babylon is of de een Gallo-Hangmatier of een intestinale worm, argumenten negeren omdat men meent dat diegene die het argument expliceert verwaarloosbaar, negeerbaar of overbodig is, awel dat is niet enkel dom maar ook een reden om over te geven...
Kijk, wij lachen hier ook met Sarkozy. Als wij in Frankrijk komen dan onthouden we ons er van om te gaan spotten met Sarkozy en zijn non-verbale communicatie. Tenzij we in een gemoedelijke sfeer terecht komen na een paar glazen alcohol en we zeker zijn dat het niet als een belediging wordt aanzien.

De Fransen zijn anders in hun chauvinisme en hun hautain gedrag. Merckel moet maar Frans praten met Sarkozy. Dit wordt zelfs door onze "buitenstaander" uit Frankrijk beaamt.

Oud 10 januari 2012, 10:29   #1315
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, wij lachen hier ook met Sarkozy. Als wij in Frankrijk komen dan onthouden we ons er van om te gaan spotten met Sarkozy en zijn non-verbale communicatie. Tenzij we in een gemoedelijke sfeer terecht komen na een paar glazen alcohol en we zeker zijn dat het niet als een belediging wordt aanzien.

De Fransen zijn anders in hun chauvinisme en hun hautain gedrag. Merckel moet maar Frans praten met Sarkozy. Dit wordt zelfs door onze "buitenstaander" uit Frankrijk beaamt.
Wat heeft dat met België te maken?
Oud 10 januari 2012, 10:29   #1316
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Vandaar haar, bijna paniekerig geroep, om niet voor de nva te stemmen ?
Hoe bedoel je ?

Oud 10 januari 2012, 10:30   #1317
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ook op dit vlak krijgen de Vlaams-nationalistjes lik op stuk. Beginnen ze te zwaaien met het bordje 'off topic', wanneer een antwoord hun niet aanstaat, mij goed, maar ze kunnen zich er wel aan verwachten dat met datzelfde bordje overvloedig zal worden gezwaaid wanneer huh posten niet ter zake doen.

En zo zullen zij het oude Vlaamse spreekwoord indachtig blijven:
'Boontje komt om zijn loontje'.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2012 om 10:33.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:31   #1318
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest u nu zoals een beschaafd iemand zeggen: 'neen u vergist zich, u ziet dat verkeerd want..., u houdt geen rekening met dit of met dat', enz, ja dan bent u op de goede weg.
Het probleem, Oosten, is dat wij dat met grote regelmaat doen op jouw posts, uit naieve goede wil. Die posts negeer je dan, of je antwoordt naast de kwestie, en dan herhaal je gewoon je oorspronkelijke -feitelijk aantoonbaar onjuiste- stelling.

Als je wéét dat wat je zegt niet waar is, dan ben je een leugenaar. Jij weet dat zeer goed, maar het interesseert je niet. Jij bent dus een leugenaar.

Het heeft geen zin aan een leugenaar te blijven argumenten aanreiken waarom hij verkeerd is. Een leugenaar wil liegen, en jij bent een leugenaar.

Dus, wil jij geen leugenaar meer genoemd worden, dan moet je wanneer wordt aangegeven dat wat jij vertelt niet waar is, aantonen dat dat wel waar is. Doe je dat niet, maar herhaal je gewoon je leugens, dan blijf je een leugenaar.

Je mag beginnen met:
- De vragen uit de brief van Olli Rehn
- Of de begroting zoals die t.e.m. zondag voorlag is goedgekeurd door Europa.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:32   #1319
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Europa keurt begroting af
Europa keurt begroting af en toe goed, zoals nu ook weer
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 10:34   #1320
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook op dit vlak krijgen de Vlaams-nationalistjes lik op stuk. Beginnen ze te zwaaien met het bordje 'off topic', wanneer een antwoord hun niet aanstaat, mij goed, maar ze kunnen zich er wel aan verwachten dat met datzelfde bordje overvloedig zal worden gezwaaid wanneer huh posten niet ter zake doen.

En zo zullen zij het oude Vlaamse spreekwoord indachtig blijven:
'Boontje komt om zijn loontje'.

En waar denk je dat dat bordjesgezwaai van "de Vlaams-nationalistjes" een reactie op is?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be