Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Ben je lid van een politieke partij ?
Ja, Groen! 7 5,56%
Ja, sp.a 2 1,59%
Ja, CD&V 6 4,76%
Ja, Vlaams Blok 17 13,49%
Ja, N-VA 22 17,46%
Ja, VLD 4 3,17%
Ja, BUB 6 4,76%
Ja, LSP 8 6,35%
Ja, Vivant 2 1,59%
Ja, Liberaal Appel 0 0%
Ja, PVDA 4 3,17%
Ja, een andere partij 4 3,17%
Nee, maar het interesseert me wel 15 11,90%
Nee 29 23,02%
Aantal stemmers: 126. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 5 april 2004, 13:11   #121
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
ik betaal al drie jaar elk jaar minder belastingen (bewezen cijfers in rekenblad met ALLE belastingen en taksen inbegrepen)...
etc... etc...
Ik ben er van overtuigd dat de Rooms-rode puinhoop niet in 1-2-3 kan geruimd worden, doch de beloofde belastingvermindering, dat is een niet ingeloste belofte.
Meer nog: reeds meer dan één legislatuur blijft paars met de struikroverij van Dehaene (BBSZ) de burger in de zak zitten.

En ik ben niet de enige die er zo over denkt.....

Vernederend is het alleszins: de burger instigeert met zijn stemgedrag een terugkeer naar Rooms-rood, de oorzaak bij uitstek van het failliet van ons land.
Oud 5 april 2004, 13:41   #122
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
en ik ben trots lid van de VLD te zijn...
de enige die het socio-economisch bestel in ons land kan redden...
nu op dit ogenblik...
zijn wij de enigen die economische groei kennen...
bij ons stijgt de werkloosheid minder sterk...
ik betaal al drie jaar elk jaar minder belastingen (bewezen cijfers in rekenblad met ALLE belastingen en taksen inbegrepen)...
etc... etc...

hopelijk zullen in de e.k. weken de mensen die nu nationalistisch stemmen de ogen opengaan...
maar dit forum lijkt me er een van kortzichtige VB'ers en NVA'ers...

sans rancune...
Bel snel de kranten! In Limburg zit er nog ééntje die de "spin" van Verhofstadt gelooft!
och de kranten... die weten van niets en schrijvelen maar wat...
journalistekes van het 28000ste knoopgat die niet van wanten weten...
neen!!!
daar kan je de waarheid niet vinden...

wait and see!!!
Oud 5 april 2004, 13:47   #123
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Bel snel de kranten! In Limburg zit er nog ééntje die de "spin" van Verhofstadt gelooft!
neen!!!

wait and see!!!
Wait and see? Denkt u nog altijd dat de VLD gaat zegevieren?
Kristof Miele is offline  
Oud 5 april 2004, 20:13   #124
Filip Van Looy
Burger

Standaard

vergeleken met de peiling van la libre belgique van enige weken terug zeker en vast
Oud 5 april 2004, 21:00   #125
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

neen!!!

wait and see!!!
Als lid van de VLD bent u natuurlijk veeeeel beter geplaatst om objectieve zaken te schrijven over onze blauwen. Getuige de vele "de VLD is geweldig"-slogans in diverse variëteiten die we afgelopen dagen hebben kunnen lezen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 5 april 2004, 21:11   #126
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn zo van die voorgekauwde lezersbrieven die m bij zn partijtop heeft aangevraagd
Oud 5 april 2004, 21:13   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
en ik ben trots lid van de VLD te zijn...
de enige die het socio-economisch bestel in ons land kan redden...
nu op dit ogenblik...
zijn wij de enigen die economische groei kennen...
bij ons stijgt de werkloosheid minder sterk...
etc... etc...

hopelijk zullen in de e.k. weken de mensen die nu nationalistisch stemmen de ogen opengaan...
maar dit forum lijkt me er een van kortzichtige VB'ers en NVA'ers...

sans rancune...
Wat wil je, de spin, de krant en zelfs Steve Stevaert die in dezelfde stad invloed op elkaar uitoefenen. Bovendien ligt Tongeren, de stad van een der roemruchtigste... euh...Belgen, Dewael (hihihihihi, jullie dachten aan Ambiorix, zeker? ) maar op een boogscheut van dezelfde stad en in dezelfde provincie.
Oud 5 april 2004, 21:30   #128
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Lid van N-VA sinds start

Medestichter van Ronduit N-VA! en Ronduit N-VA! Leuven
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 6 april 2004, 11:01   #129
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Dat zijn zo van die voorgekauwde lezersbrieven die m bij zn partijtop heeft aangevraagd
ik heb geen voorgekouwde brieven, noch een stramien voor interventies in deze en ander fora... ik ben een onafhankelijk objectief rekenend en denkend mens...
die wel hier de uitdaging aandurft van anderen, van welke origine dan ook...van wederwoord te dienen...

en om te reageren op die NV-A'er op de volgende posting als de jouwe...
ik heb helemaal geen probleem met je lidmaatschap van een pertij die jij denkt voor jou de beste zijn...
en ik ben ook bereid naar argumenten te luisteren of die te lezen...
maar laat mij toe te zeggen dat de slogans van het overschotje van de vroegere VVU uit de jaren '50 nooit fel vernanderd zijn, allerlei afscheidingen in allerlei varianten van Vlaams-Nationalisme ten spijt...

en op nog een ander posting:
neen... Limburgers zijn geen Vlamingen en hebben van Vlaanderen weiniger te verwachten dan van Wallonië... wij werden tegen de wil van de meesten opgezadeld met de aam Vlaanderen... voor mij en vele anderen leven wij in de NL-talige regio van België of Europa, maar niet in Vlaanderen, een maaksel van sommigen maar naar beste "gewilligheid" aanvaard door de meesten...
dus bij de verliezingen van 13 juni e.k. stem ik liberaal omdat dit zowel voor ons gewest als voor Europa het beste is... de ultra-nationalisten hebben er nergens veel van terecht gebracht als ze het ooit voor het zeggen kregen... en dat zal hier ook zo zijn...
jullie helpen de CD&V aan een plaats maar worden nadien ook gedumpt want dat hebben ze nu al voor...
sans rancune...
Oud 6 april 2004, 11:03   #130
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Patriot! is offline  
Oud 6 april 2004, 11:27   #131
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
ik heb geen voorgekouwde brieven, noch een stramien voor interventies in deze en ander fora... ik ben een onafhankelijk objectief rekenend en denkend mens...
die wel hier de uitdaging aandurft van anderen, van welke origine dan ook...van wederwoord te dienen...

ik heb helemaal geen probleem met je lidmaatschap van een pertij die jij denkt voor jou de beste zijn...
maar laat mij toe te zeggen dat de slogans van het overschotje van de vroegere VVU uit de jaren '50 nooit fel vernanderd zijn, allerlei afscheidingen in allerlei varianten van Vlaams-Nationalisme ten spijt...

neen... Limburgers zijn geen Vlamingen en hebben van Vlaanderen weiniger te verwachten dan van Wallonië... wij werden tegen de wil van de meesten opgezadeld met de aam Vlaanderen... voor mij en vele anderen leven wij in de NL-talige regio van België of Europa, maar niet in Vlaanderen, een maaksel van sommigen maar naar beste "gewilligheid" aanvaard door de meesten...
dus bij de verliezingen van 13 juni e.k. stem ik liberaal omdat dit zowel voor ons gewest als voor Europa het beste is... de ultra-nationalisten hebben er nergens veel van terecht gebracht als ze het ooit voor het zeggen kregen... en dat zal hier ook zo zijn...
jullie helpen de CD&V aan een plaats maar worden nadien ook gedumpt want dat hebben ze nu al voor...
sans rancune...

onafhankelijk en objectief rekenend valt niet te rijmen met het aanvaarden van regeringsleugens en vage cijfers vertrekt door overheidsinstanties
Oud 6 april 2004, 11:44   #132
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

sans rancune...
Limburgers zijn Vlamingen omdat ze tot het gewest en de gemeenschap Vlaanderen behoren. Leef in het heden. Je spreekt zelf over de NL-regio in België. Een regio is een politieke entiteit, moest u het niet weten. Je spreekt ook over een gewest, wederom een politieke entiteit. Vreemde redeniringen toch ...

Vlaanderen een maaksel ... en wat is België dan? Zullen we dan maar weer spreken over graafschappen en hertogdommen. Wie leeft hier in het verleden eigelijk? Alle Europese staten zijn "historische" maaksels als u het wil. Daar hoef je maar de eerste beste geschiedenisboek voor open te slaan.

Welke slogans bedoel je? Ben je eigelijk ooit al op het barricadenplein geweest, daar hangen nog leuke slogans van vroegere verkiezingen:

"Gelijk werk - gelijk loon" (Over de discriminatie van vrouwen in het loon, nog steeds actueel trouwens)

"Werk in eigen streek" (Over de Vlaamse seizoensarbeiders omdat uw België weigerde te investeren in Vlaanderen. Uiteindelijk zijn het de Duitsers (oh nee!) en de Amerikanen geweest die hier hebben geïnvesteerd.)

Het is niet omdat jij in je dromenland leeft, dat dit ook maar de realiteit benadert.

Uw VLD-adoratie is totaal misplaatst, en wijst op uw beperkt oordeel- en analysecapaciteit.

Een voorbeelde dat de VLD de pedalen verliest:

Het geval “Interbrew”

Het is toch een vreemde wereld. In plaats van op de kern van de zaak in te gaan, blijft men in de rand verder “klooien”. In plaats van het debat te voeren over de gevolgen van de globaliserende economie en hoe wij “onze” economie hierin een plaats willen doen verwerven, stellen de “tenoren” zich de vraag of “het oorbaar [is] dat politici in raden van bestuur van bedrijven zetelen” (Commentaar Guy Tegenbos, DS 6 april).

Het is toch verwonderlijk dat niemand in de regering dit niet eerder op het politiek forum heeft gebracht. Nee, nu zelfs, na deze les, die België nog geen euro heeft gekost (er is dus nog tijd!), gaat men niet dieper in op de zaak. Men maakt er daarentegen in onnavolgbare dorpspolitieke stijl een politiek spelletje van. De VLD, nog niet bekomen van de stemrechtkater en de slechte peilingen, stak meteen de schuld op bestuurderpoliticus Dehaene, om zo indirect de CD&V te beschadigen, en hoopte hiermee politieke winst te boeken.

Bij wie ligt echter de schuld? Of beter: wat zijn de oorzaken van deze fiscale vlucht?

Er is niemand die vrijwillig en met volle goesting meer belastingen wil betalen. Zo ook niet een multinationaal bedrijf als Interbrew. Het pleit niet voor de bekwaamheid van de regering en zeker niet voor die van Minister Reynders (stilletjes aan de Duquesne van Financiën) dat zij hierop niet waren voorbereid. Naast de problematiek van export van jobs door de globalisering van de economie, is het niet meer dan logisch dat ook dit probleem van de fiscale vlucht ooit op tafel zou komen. Dat Minister Reynders nu met Interbrew rond tafel zit, doet me denken aan de paniekreactie van de regeringen in de Ford-zaak.

Ten tweede weigert men de vaststelling doen dat er ook andere bedrijven staan te springen om hun maatschappelijke zetel te verhuizen. Bedrijven als Solvay, Bekaert, Umicore (om maar een aantal voorbeelden te geven) kunnen er vandaag legaal vanonder muizen. Deze bedrijven zijn multinationals, en voelen zich geen "Belgische" bedrijven meer. De vermeende loyateit die men meent te moeten vragen is voor deze bedrijven niet meer van tel. Het zijn de (internationale )aandeelhouders waarmee men rekening houdt, en dus ook met de hoeveelheid belastingen die men betaalt. Waarom zouden deze (internationale) aandeelhouders in België willen blijven, als een verhuis hen vele miljoenen meer winst kan opleveren. Zij zijn niet geïnteresseerd om een cadeautje te doen aan de inwoners van een land, die achteraan bengelt in het lijstje bedrijfsvriendelijkste landen van Europa en de wereld. (Kijk naar het "Amerikaanse" Tyco op de Bermuda-eilanden dat evenmin "trouw" is aan het vaderland.)

Het weinig besef van de consequenties van iedereen inzake Europa en de economische globalisatie is tekenend voor deze regering. Het zijn dan ook Europese verkiezingen, maar we horen hoor hier slechts bitter weinig debat rond. De zetelverplaatsing naar ander land is vennootschapsrechtelijk niet altijd even makkelijk (impliceert wijziging van nationaliteit met alle problemen van dien - vragen van internationaal privaatrechtelijke aard) en de Europese regelgeving aangaande de Europese NV en aanverwanten lijkt maar niet van de grond te komen. Zolang dit niet van de grond komt, zullen andere "Belgische" (en waarom ook niet "Vlaamse") bedrijven "wegvluchten". Het wordt in ieder geval al één poot van de belastingsinkomsten die zwaar zal aangevreten worden.

Beste mensen, het wordt ook tijd dat iedereen eens begint te beseffen wie welvaart creëert en wie niet. Het wordt tijd dat de politiek en haar beleid zich daar rekenschap van geeft.

Philip Roose
NR Ronduit N-VA!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 6 april 2004, 11:50   #133
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

neen!!!

wait and see!!!
Oh nee, onze steenbok (ik ben er trouwens ook één) gaat ons hier eens vertellen hoe alles in een zit.

Ik wacht vol ongeduld. Uw historische analyses kloppen al van geen kanten. Uw politieke analyse dat de VLD goed werk levert al evenmin (ik wacht vol ongeduld op het tegendeel).

What next?

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 6 april 2004, 12:04   #134
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

neen!!!

wait and see!!!
Als lid van de VLD bent u natuurlijk veeeeel beter geplaatst om objectieve zaken te schrijven over onze blauwen. Getuige de vele "de VLD is geweldig"-slogans in diverse variëteiten die we afgelopen dagen hebben kunnen lezen.
neen mijn waarde (ik durf niet meer vriend zeggen want dan krijg ik deksel op de kop)... ik doe niet aan een zogenaamde campagne mee... ik ben al jaren een overtuigde Liberaal, nu van de VLD... en ik heb bij toeval enkele dagen geleden dit forum ontdekt en ben er beginnen posten... en ik post van uit mijn overtuiging en niet vanuit welke partij strategie of instructie dan ook...
nu voor wat ge-orchestreerde aktie betreft... hoe meer ik naar dit forum kom, hoe meer ik overtuigd wordt dat er hier vanuit Vlaams Ultra-Nationalistische hoek een ge-orchestreerde aktie bezig is...
zoals ik reeds zegde... ik maak de politiek mee van kort na de oorlog... met vooral begonnen vanaf 1949... en ik heb het fenomeen Vlaams Nationalisme mijn heel leven lang gekend, vermits ik van Limburgse moeder en Waalse vader stam... wonend in Limburg van enkele dagen na mijn geboorte...
ik heb de terreur van het VNV meegemaakt toen ik als peutertje afgeranseld werd door de hordes van alles wat er toen aan navolgers van het Vlaams ultra-nationalisme ten dienste van de Nazi's bestond..., toen men ten onrechte mijn vader kwam oppakken... gelukkig is hij kunnen ontsnappen... anders was hij waarschijnlijk doodgemarteld door de voorgangers van wat hier nu haat komt prediken... (LOL en toen waren er veel grotere geldstromen naar het Oosten dan ooit naar het Zuiden zullen stromen) ....
maar ik ga het nu niet te lang maken... van bij het begin van de VVU van de jaren '50 over alle afscheuringen en hergroeperingen heen vind ik hier alles terug wat toen verteld werd, maar wat nooit enig kant of wal geraakt heeft...
ondertussen is het wel zo dat door een mediatisatie het geschreeuw van steeds nu wat luider doorklinkt...
en dit forum, men had mij verwittigd, is gedomineerd door dat ge-orchestreerd zogenaamd Vlaams nationalisme...
dat is trouwens hun recht... iedereen mag zijn ideeën kenbaar maken...
maar beweren dat ik niet oprecht zou zijn, dat mag ik toch wel tegenspreken en dat zal ik blijven doen...
en mijn overtuiging verkondigen ook...
Oud 6 april 2004, 12:16   #135
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

och, historische analyse staat al in de topic over het al dan niet bij Nederland samengevoegd worden... hier op dit forum... en dat de Limburgers niets van Vlaanderen te verwachten hebben, ook dat is historisch... en historisch van lang voor 1830....
en voor de rest...
jullie doen maar... met al het ge-orchestreerd gedoe met grote NV-A afbeeldingen... en dat is jullie recht... ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is...
het mijne is te geloven in iets, dat hier toch altijd zal afgekraakt worden... niet door objectieve argumenten maar door theorieën die al van in de jaren '30 dezelfde zijn gebleven... en of jullie nu vechten tegen geldstromen naar waar dan ook...
na in de jaren '40-'50 van de CVP afgesheiden te zijn, daarna een beetje VVU, VU, Spirit of VB of nog iets anders geweest te zijn, keren nu terug naar de CD&V om na de verkiezingen gedumpt te worden...
maar ja, dan zullen jullie weer een ander sprookje bedenken...
en gelukkig maar... jullie zijn en blijven een randverschijnsel...
sans rancune...
Oud 6 april 2004, 12:32   #136
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
och, historische analyse staat al in de topic over het al dan niet bij Nederland samengevoegd worden... hier op dit forum... en dat de Limburgers niets van Vlaanderen te verwachten hebben, ook dat is historisch... en historisch van lang voor 1830....
en voor de rest...
jullie doen maar... met al het ge-orchestreerd gedoe met grote NV-A afbeeldingen... en dat is jullie recht... ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is...
het mijne is te geloven in iets, dat hier toch altijd zal afgekraakt worden... niet door objectieve argumenten maar door theorieën die al van in de jaren '30 dezelfde zijn gebleven... en of jullie nu vechten tegen geldstromen naar waar dan ook...
na in de jaren '40-'50 van de CVP afgesheiden te zijn, daarna een beetje VVU, VU, Spirit of VB of nog iets anders geweest te zijn, keren nu terug naar de CD&V om na de verkiezingen gedumpt te worden...
maar ja, dan zullen jullie weer een ander sprookje bedenken...
en gelukkig maar... jullie zijn en blijven een randverschijnsel...
sans rancune...
Ik geloof ook in iets, mocht u dit betwijfelen.

U hangt een theorie aan al vanaf de jaren '30? En welke mag dit dan wel zijn?

Tja over het kartel valt veel te vertellen, maar zie maar dat de VLD geen randverschijnsel wordt bij de komende verkiezingen.

Wij zijn een nieuwe partij die goeipijnen kent en over uw democratische VLD-kiesdrempel moeten zien te geraken zonder door uw VLD beloofde partijfinanciering.

Limburgers hebben niets van Vlaanderen te verwachten, en dit is historisch aanwijsbaar? Amai, leg dit eens aan mij (historicus) uit ... Eerder historisch is het feit dat Vlaanderen nooit investeringen gekregen heeft van België, altijd meer tot het BNI heeft binnengebracht en steeds minder heeft teruggekregen, tot de naoorlogse jaren heeft moeten wachten op infrastructuur en investeringen.

Dus als u historisch wil zijn, blijf correct en to the point.

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 6 april 2004, 13:27   #137
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik zie dat we naast elkaar doorpraten...
ieder zijn eigen waarheid zou ik zeggen...
dat van de jaren '30: = van VNV naar NVA
dat Limburg altijd het amger beestje geweest is in de NL-talige regio... is een feit doorheen de hele geschiedenis van wat jullie Vlaanderen noemen... en nu nog is...
sinds 1999 is de VLD in een regering en sindsdien is er veel aan het gebeuren... (van de almachtige CVP heeft Limburg nooit iets gekregen... enkel maar gegeven)... nog niet zolang geleden was noch Liberaal noch Socialist van betekenis... en indien er iets kwam is het sinds dat aan die CVP dictatuur een einde kwam... maar zoals iemand hier zegde... die puinhoop vraagt veel tijd om opgeruimd te worden...
en toen die mooie nieuwe partij opgericht werd... wie liep toen door de gang van het gebouw???... juist Baby-Face Marcske Eyskens... nu ga je toch zelf niet geloven dat zonder die ouwe garde er iets in huis gekomen was...
maar ja... wij kunnen blijven redetwisten...
jij gelooft wat jij gelooft...
ik geloof wat ik geloof....
jij verkondigt waar jij in gelooft...
en ik heb geen enkele element om van mening te veranderen in wat ik geloof...
en wij zien dan wel...
sans rancune...
Oud 6 april 2004, 16:17   #138
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

seg meneer de Steenbok , spreek aub voor uzelf als ge limburgers geen vlamingen noemt. Ik voel mij beledigd.

sans rancune...
Oud 6 april 2004, 17:09   #139
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
seg meneer de Steenbok , spreek aub voor uzelf als ge limburgers geen vlamingen noemt. Ik voel mij beledigd.

sans rancune...
OK, sorry, in het vervolg zeg ik dat ik Limburg niet als behorend tot Vlaanderen beschouw... maar anderen mogen dat wel...
zoals de Duitsers zeggen: "man soll ab und zu mal die Hose runterlassen, wenn anderen nich wie du denken"...
nog eens ik wou je niet beledigen...
maar de echte Limburger denkt vaak lijk ik...
Oud 6 april 2004, 19:32   #140
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

sans rancune...
OK, sorry, in het vervolg zeg ik dat ik Limburg niet als behorend tot Vlaanderen beschouw... maar anderen mogen dat wel...
zoals de Duitsers zeggen: "man soll ab und zu mal die Hose runterlassen, wenn anderen nich wie du denken"...
nog eens ik wou je niet beledigen...
maar de echte Limburger denkt vaak lijk ik...
dat klinkt al veel beter

PS : ik voel mij tegelijk Limburger en Vlaming , zoiets is perfect mogelijk en komt heus vaker voor dan u durft vermoeden. Vooral bij de jonge generatie. Al mijn vrienden die ik heb bijvoorbeeld , geen enkele VLDer allemaar VLBers 8)

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be