![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben opgegroeid bij een duivenmelker. In de buurt zaten veel katten. Het gevolg kan ù blijkbaar niet raden, namelijk: een natgespoten kat. Als je een kat een paar keer goed natspuit, dan blijft ze wel weg. Ge moet uw duiven maar wat beschermen. Als ik mijn hamster in de tuin laat lopen en er loopt een kat mee weg, moet ik die kat niet afmaken, ik moet maar wat slimmer worden. Er is een verschil tussen een jagende kat en een moordende mens. Een jagende kat is normaal, een moordende mens is weerzinwekkend. En u bent gewoon een pathetische moordende mens.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kat klimt over draad om weer eens konijntjes dood te bijten. Kat kijkt op en ziet konijn van zo'n 50cm voor voor haar neus staan, en is verbaasd waarom konijn niet wegloopt. Kat druipt af nadat haar gezicht opengeschart is door konijn. Prestige van konijn stijgt binnen de groep na weer eens een kattebeest flink verwond te hebben. Spijtig dat dat konijn dat ook eens wou proberen met een Duitse scheper. Resultaat: konijnenlichaam en en konijnehoofd liggen een meter van elkaar verwijderd. ![]() ![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 6 juni 2008 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
dat is zeer pijnlijk (voor jou en voor Ricardo) ![]() Ik zeg ook niet dat het niet pijnlijk is als je beest wordt doodgebeten. (Maar ik betwijfel nogal sterk dat svennies veel pijn voelde om zijn duiven :-/) Heb je de scheper afgemaakt en op zijn lijk staan trappelen?
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx!
Nee, maar een tijdje later was het een dobberman die verschillende keren door onze (nochtans omheinde!) tuin liep. Alleen was het toen geen konijn dat in gevaar was, maar mijn nichtje. Toen hebben de eigenaars wel de polite op hun dak gekregen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sommige mensen laten zich graag voorstaan op infantiel of achterlijk gedrag.
Kat probleem. kat dood doen. boem. Doorgaans pas ik diezelfde logica dan op hen toe omdat ze toch niet slimmer zijn.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een kat een duif in het veld pakt kan je daar niets op zeggen aangezien het in de vrije natuur gebeurd...Maar een kat die om de paar dagen langs de spoetnik een duivenhok binnendringt om een duif mee te pakken heeft niet alleen gevolgen voor die gepakte duif zelf ..De andere duiven worden telkens opgeschrikt door die rover die tussen de duiven die niet weg kunnen springt ,er eentje dood bijt en vervolgens met zijn buit naar buiten vlucht... En zulke katten blijven terugkomen,tot ofwel ze vrijwel alle duiven gepakt hebben,of tot ze zélf gepakt worden... Behalve de laatste keer toen de dranger in de spoetnik dicht lag zodat hij wél naar binnen kon maar niet meer naar buiten... Zo , dan moesten wij destijds onze duiven maar laten doodbijten zeker aangezien ge géén hele dag bij die duiven kan blijven zitten wachten om te zien of die kat op die dag wel opdaagt of op de volgende dag,of de dag daarop enz....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() 't gaat in feite over een eend, maar het is wel grappig
In het Museumpark in Rotterdam is donderdag een korte bijeenkomst gehouden voor de eend die zich dertien jaar geleden te pletter vloog tegen de glazen gevel van het Natuurhistorisch Museum in de havenstad. De vogel kreeg grote bekendheid vanwege een artikel van conservator Kees Moeliker van het Natuur Historisch Museum onder de titel "Het eerste geval van homoseksuele necrofilie bij de wilde eend". Moeliker kreeg hiervoor in 2003 de Ig-Nobelprijs voor "het meest nutteloze onderzoek". De eend vloog in 1995 tegen de glazen gevel van het museum, viel twee meter verderop dood neer en werd vervolgens door een mannelijke soortgenoot vijf kwartier lang verkracht. Moeliker was getuige van het voorval. "De bijeenkomst is vooral bedoeld om na te denken over maatregelen die kunnen voorkomen dat er jaarlijks miljoenen vogels tegen het glas aan hun einde komen", aldus Moeliker. vanop de standaard online |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() alweer een reden waarom de ollanders van mij mogen afgaan als een kapotte gieter op Euro 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Gelieve in het vervolg expliciet te melden dat u het over KATTEN wil hebben. Waarvoor dank.
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik zal met een luchtbuks op uw duiven schieten omdat die op mijne auto kakken, goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik stuur er mijn katten op af...
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() post 125
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. er woonden geen duivenmelkers in onze buurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ik hou (op die andere manier als met mitgard) ook van animalman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaz in een romantische bui?
![]() |
![]() |
![]() |