![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
schaf de AD wet af, en iedereen mag rusthuizen organizeren voor gelijkwelke doelgroep! Net zoals anderen dan eigendommen mogen verhuren aan huurders die ze wèl willen ipv verplicht teworden om gelijkwie in je huis te laten zitten. Maar mogen we dan ook vb. moslim-vrije discotheken hebben? want dat blijkt een probleem te zijn in sommige steden.niet dat de moslimpjes altijd zever verkopen, maar ze weigeren om hun zussen mee te brengen zodat het evenwicht verstoord geraakt en onze meisjes door teveel mohammedaantjes worden belaagd.... geen enkel probleem met een discotheek "moslims only" hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En trouwens, dat soort rusthuizen is veel goedkoper, ze sparen aparte doucheruimtes voor homo's uit.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor openbare rusthuizen is dat zeker en vast zo. Maar hier gaat het om een privé-initiatief. In dat geval is het de uitbater die bepaalt hoe hij zijn onderneming wil uitbaten. Zo zou het tenminste moeten zijn, ware het niet voor die absurde wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en dat komt allemaal gewoon natuurlijk naar boven hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze mogen daar samen rustig eenders wat doen, behalve hetero's weigeren omdat het hetero's zijn. Wat begrijpt u niet aan de anti-discriminatiewetten? Ze zijn toch duidelijk en ze gelden ook voor homo's ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou van iedereen hier.
Náh.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar, ik ben niet zo harem-gericht zenne.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim ook niet.
![]()
![]() |
![]() |
#132 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daar is geen verschil tussen. Er is wel een verschil tussen een rusthuis voor homo's waar hetero's welkom zijn en een rusthuis voor hetero's waar geen homo's welkom zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u dat u wettelijk verplicht bent om daar melding van te maken als u dat kan bewijzen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Als dit projekt uitsluitend met prive-kapitaal gefinancierd wordt, is er toch geen probleem? Net zoals ik geen probleem zou hebben met een 'non-muslims only' prive-rustoord. Zou links dan even sterk achter dit projekt staan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan mag ik het appartement dat ik erfde van mijn ouders ook vehuren aan de huurder naar MIJN keuze zonder dat de staat me daar even gaat vertellen dat ik geen homo's mag weigeren. ------------------- ik vind het in feite héél goed dat diene gast dit nu zo openbaar maakt. Het zijn wij niet alleen die daar over gaan zitten discussieren dacht ik. Wanneer kwam het proces van Storme nu weer voor? binnen een paar maanden of zo hoor!!!!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 augustus 2008 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |