![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met hout stoken voor een groene ? een deftige houtstoof die een beetje milieu vriendelijk is kost stukken van mensen !!!!! Er zijn nu eenmaal mensen die leven op vlees ! Niet iedereen heeft een tuin ! Weet jij wat een ligfiets ongeveer kost , een gewone ligt rond de 2000€ , zo ne gesloten gelijk op de foto ligt snel tussen de 3500 en 6000€
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die over de ex-Ussr, China, Noord-Korea, Zimbabwe, Albanië, Cuba... zullen we misschien het best pas volgende week draaien... Anders gaan er te veel forummers kotsmisselijk worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
BTW: het systeem was zuiver communistisch toen: dwz: iedereen arm, ziek, rechteloos en onderdrukt door de Belgofone apparatchitch met medeplichtigheid van hun katholieke collaborerende zuil.
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;3697905]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() De Leeuw en Cortebeeck... Putin en Ahmadinejad…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() L hoffa Cortebeeck
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() vw Vorst hadden ze beter ineens genationaliseerd, desnoods met de wapens, en de directie met pek en veren de grens over gezet.
de sfeer was daar al rot genoeg ( kan er van meespreken ) voor je er ambetantenaren gaat van maken ; ze waren allemaal ambitieus om bij het Fgtb verkozen te geraken , dan moest je ni werken |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet U,
Ik moest even gaan liggen: Jimmy Cortebeeck. Bref, U wou expressie verlenen aan de twijfels die U koestert inzake de automatische koppeling van de lonen aan de index. Uw resolute bereidheid om op 6 oktober aktie te gaan voeren?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De verworven rechten waarover jij het hebt zijn belangrijker dan je denkt. Het feit dat de economie in het westen zo zwak is is omdat kapitalistische sprinkhanen (bedrijfsleiders, manager, speculanten, aandeel houders, politici en al dat vet betaald volk) hun producties hebben verhuisd naar china, india, oostblok om zo grotere winstmarges te kunnen boeken of anders gezegd hunne portemonnee snel en dik vullen. goedkope producten maken in die landen en duur verkopen in het westen maar ondertussen zijn er hier tal van banen gesneuveld doordat productielijnen stuk voor stuk verdwijnen naar goedkope landen. Dan de beurzen en de krediet crisis in amerika! wie speculeert op die zaken, mensen met geld op overschot, wie regelt die zaken? mensen in dik betaalde jobs. Dat onze economie nu slecht is is alleen maar te danken aan het verdorven kapitalisme waar enkel een kleine minderheid zo vet rijk worden dat ze hun geld niet in 10 levens kunnen opkrijgen. De rest van de mensheid kan kapot vallen. En als we nu een tandje moeten bijsteken om zogezegd de economie te redden en als vakbonden toegevingen doen aan werkgevers om meer uren te kloppen, rapper ontslagen te worden enzovoorts? Denk je nu echt dat we dan de wereldeconomie gaan kunnen tegenhouden en het feit dat het westen sowieso een serieuse crisis tegenmoet gaat? Neen, toegeven nu en je kunt net zoals in de tijd van daens 16h per dag gaan werken en als je te veel van u oren maakt vliegt ge buiten en als mannen te duur worden mogen enkel nog vrouwen werken en zo van die toeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niemand die gezond kan leven op vlees alleen, daar wil ik de groene nochthans nu wel eens gelijk geven dat minder vlees gezonder is. Uiteraard moeten ze niet denken omwille van deze toevallige onenightstand, dat ze mij gaan hebben in de volgende verkiezing En die ligfiets kost weldegelijk 6000euro, maar de goedkoopste wagen kost dat ook, en pak de tweede goedkoopste wagen begint rond de 9000euro... Dus de auto verkopen en die versatile kopen is toch wel een ecologische optie, maar je moet al keihard diehard groen zijn. Feitelijk erger ik mij al jaren aan een bende groene in de parochie die met een verouderde VW camionette rondtuffen die de straat volledig ecologisch blauw bewierookt... Van die gasten moet ik dan uitgelegd worden dat zij milieuvriendelijk gaan zijn, terwijl mijn auto's 10 keer minder het milieu vervuilen dan hun vrac. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat je bvb elk overuur Onbelast maakt... Zou iedereen zich plots kunnen doodwerken voor zijn baas, en hoe meer je werkt hoe minder je belast wordt;.. Het zou een zalige stimulans zijn voor de economie, en zou de bedrijven een volledig enieuwe dynamiek geven.. Want arbeid zou dramatisch goedkoper worden, bedrijven zouden knelpuntberoepen ingevuld krijgen, efficientie zou fanastisch omhooggaan etc Nu de core van het probleem is wel de stijgende petroleumprijs. Dus de economie die het meest energiezuinig is en het meest doet met petroleum zal het verst springen. Onze economie heeft wel een energieONZUINIGE overheid. Dus die moet eigenlijk de riem aantrekken. Onze economie heeft ook een dramatische piste van kernuitstap... En onze economie stimuleert onrendabele zonnepanelen... Maar daar denk ik wel dat het moet mogelijk zijn om een crisis efficienter door te komen. De basis van een crisis is gewoon dat er minder geld over is, als je uw energiegedrag niet aanpast. Dus de essentiele reflex moet zijn alles op alles zetten om ons energie stijgend ekostprijs te neutraliseren... De bedrijven die dat doen zullen aan het langste touw trekken. De arbeid en de tewerkstelling en de opleidingen moeten allemaal 100% in die richting gaan. Ook investeren in alternatieve energiebronnen zoals kerncentrales moeten volledig de crisis kunnen bezweren ! Een tweede manier om een crisis door te komen is iedereen inderdaad meer doen verdienen. Niet meer geld geven omdat er inflatie is, maar meer geld geven omdat ze allemaal bereid zijn meer te werken. Daarmee behoud je de kostprijs van de werknemer konstant, en geef je toch de middelen aan de werknemer om zijn stijgend ekosten op te vangen. En stimuleer je nog de economie in omzet en productie. (IN het geval van inflatie stimuleer je de omzet maar doe je de productie dalen) Een derde manier om een crisis door te komen is de overheid dubbel en dik zijn verantwoordelijkheid laten nemen en laten saneren waar het past : concreet energieintensieve projecten eventjes uitstellen tot energie wat goedkoper wordt.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 september 2008 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik verwarm mij met vlees ende gas , hout is milieu vervuilend ik rijd met ne fiets van 400€ en ik kom ook overal , zelfs met ne hond die gevaarlijk zou zijn ! ( ingeschreven als stafford )
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik ga ne ligfiets kopen in occasie dat begint ongeveer rond de 1000€ , ne gesloten komt op een 2000 € ik mag wat vervuilen , heb geen wagen dus co2 van stoof en brommer is niet zo erg , zakjes bij de supermarkt zouden gratis moeten zijn als je met de fiets komt !
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() [quote][quote=Pelgrim;3697972]
Citaat:
Maar de geschiedenis (niet de uwe uiteraard) vertelt mij dat in de communistische paradijzen tientallen miloenen zijn vermoord naast de honderd miljoen die door honger, gebrek aan medische zorg, kortom armoede zijn gestorven. Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zou toch een debat mogen bestaan dat het stakingsfonds als pensioenfonds geannexeerd wordt. En de bezittingen van de ziekenfondsen mogen ze ook rustig eens verkopen, nationaliseren en in het zilverfonds droppen. Inderdaad daar zitten de grote verborgen assets van belgie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementslid
|
![]() Als we de politiek klasse konden naar huis sturen en zel fhet heft in handen nemen met Referendums.... bleef er 50 % over van de staatsuitgaven.
Burgers laten beslissen over de verspillingen overal Dat zou pas helpen.... en koopkracht vrij maken. http://www.indymedia.be/nl/node/29379 |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is ook een oplossing, de onpopulaire beslissingen laten nemen door de mensen: u kiest voor 1% minder belastingen en een equivalente sanering u kiest voor 10% minder belastinge en een equivalente sanering u kiest voor 20% minder belasting... stem nu |
|
![]() |
![]() |