![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() heel ongeloofwaardige leugens ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, toch niet hoor.
Dat boekske ligt echt al op de zolder, stomweg in de doos laten zitten. Maar troost u, ik moet er, ondanks het ongedierte, toch naartoe. Je hebt dat wachtwoord blijkbaar vaker nodig. En dan volgt de bespreking van Playboy-tv ed nog wel. Nog even tandjes bijten Anna.
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als 't kan helpen, als ik me goed herinner, neem de cijfers van één tot tien en typ de eerste vier, vijf cijfers in, of de laatste vier, vijf. Juist weet ik het niet meer. En tussen haakjes, als je dat abo niet wilt, moet je binnen de maand opzeggen, telefonisch mag. Maar als je nu al belt (vroeg in de opzegperiode dus), dan weten ze geen blijf met uw opzeg en is de kans groot dat ze vergeten af te sluiten op het einde van de maand. Maar bij het telefoontje moet je wel het been stijfhouden wat betreft uw recht op 1 maand proef, en niet een halve maand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Survival-tocht naar de zolder is uitgesteld.
Het wachtwoord is gewoon 9876. Maar nu is er blijkbaar geen uitzending op die Adult-kanalen. 't Is altijd wat.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Studio 100 tv werkt wel!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...gij zult gene goeie reclameman zijn
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij hebben daar wel bijna iets mee voorgehad. we hadden dus een maand gratis alle paketten, ze hadden me gezegd dat ik een paar dagen voor het einde van die maand maar moest bellen of ik die paketten wou opzeggen of niet. ik bel dus 4 dagen op voorhand, een vriendelijke stem zegt me dat er de volgende dag me iemand gaat terugbellen. volgende dag: geen telefoon gekregen. ik nog eens gebeld, ondertussen was het vrijdag, zondag verliep die maand. nog eens hetzelfde verhaal, ik duidelijk gezegd dat het voor het opzeggen was van al die paketten, een stem die me zei dat er me iemand ging terugbellen. uiteraard geen telefoon, maandagmorgend kijk ik eens om te checken, alle kanalen nog beschikbaar, ik om 9u een vlammende telefoon gepleegd, ze gingen het direct opzeggen. en jawel, 's avonds waren alle paketten weg. maar dan komt het natuurlijk: volgende afrekening: ze hadden me een volle maand alle paketten aangerekend! na enkele telefoons en mails werd dat teruggeschroefd naar 1 dag. pas na de bedreiging dat ik dan maar alles wou opzeggen, hebben ze me een creditnota gestuurd voor het volledige bedrag.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belleke doen dus...
![]() |
![]() |
#131 | |